montaż blokad w Pajero I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

darek86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 01, 2008 10:09 am

montaż blokad w Pajero I

Post autor: darek86 » wt lut 08, 2011 8:43 pm

witam,

czy ktoś wie, w jaki sposób zamontować mosty z blokadami (z Pajero II) w Pajero I? (mile widziany schemat) :)
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania? :)

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Kajen » śr lut 09, 2011 6:38 am

darek86 pisze: co jest potrzebne do prawidłowego ich działania? :)
Silnik, skrzynia z reduktorem...

Jeszcze jeden post o blokadach w pajero i zrezygnuje chyba z forum...
Szukac i czytac polecam...

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Ajwen » śr lut 09, 2011 9:01 am

Kajen pisze:
darek86 pisze: co jest potrzebne do prawidłowego ich działania? :)
Silnik, skrzynia z reduktorem...

Jeszcze jeden post o blokadach w pajero i zrezygnuje chyba z forum...
Szukac i czytac polecam...
przecież nie musisz odpowiadać :wink:
trzeba ignoooorooować :)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » śr lut 09, 2011 9:17 am

darek86 pisze:witam,

czy ktoś wie, w jaki sposób zamontować mosty z blokadami (z Pajero II) w Pajero I? (mile widziany schemat) :)
co jest potrzebne do prawidłowego ich działania? :)
przyłącze się do pytania, chciałbym złożyć blokadę na przód, czy ten siłowniczek przy moście z Pajero 2 wystarczy założyć czy trzeba jeszcze jakiś pstryczek do niego zamontować ??

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » śr lut 09, 2011 10:09 am

Adasiu musisz zamontować dwa pstryczki:jeden przy kierownicy a drugi Majchrowi przy uchu-żeby wiedział kiedy ma blokować :)21 :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bazylisek » śr lut 09, 2011 11:37 am

trza spawarkę wozić i agregat :)21 w razie czego rachu ciachu i mamy 100% blokadę - wyjeżdżamy z paryji i zakładamy nowy most :)21. Czynność powtarzamy przy każdym wtopieniu ... albo lepiej przed>> leprzy dostęp do bebechów mostu :)21

PS


ARB
Obrazek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » śr lut 09, 2011 5:20 pm

bobon pisze:Adasiu musisz zamontować dwa pstryczki:jeden przy kierownicy a drugi Majchrowi przy uchu-żeby wiedział kiedy ma blokować :)21 :)21
aha to już wiem ca mam zrobić, dziękuję :)9 :)21

jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło ??

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: kastor80 » śr lut 09, 2011 5:27 pm

Adas pisze:jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło ??
Ewidentnie masz coś uwalone :D
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bazylisek » śr lut 09, 2011 5:35 pm

emulator bulbularora :)21 ten dwu pinowy
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » śr lut 09, 2011 6:25 pm

Adas pisze:


jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło ??
Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » śr lut 09, 2011 6:44 pm

bobon pisze:
Adas pisze: jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło ??
Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
aha, już się bałem, że znowu muszę wezwać pomoc drogową i odstawić auto do serwisu MMC Polska.

to skoro jesteś tak miły Mareczku to napisz o co chodzi z tym moim napędem, jak jadę na 2H na lodzie to kręci się tylko jedno koło, dopiero jak załączę 4H to kręcą się dwa koła, to kiedy jest napęd na 4 koła :)9 co trzeba włączyć :)16

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » śr lut 09, 2011 7:02 pm

Przestań się mazać, przede wszystkim nie wolno jeździć po lodzie bo to niebezpieczne. A problem z kręceniem bądź nie kręceniem się kół jest bardzo prosty: udaj się do najbliższej firmy zajmującej się przyciemnianiem szyb ,zapodaj sobie folię na szybki i wtenczas nie będziesz widział które koło się kręci a które nie i nie będziesz się tym martwił i będziesz spał spokojnie :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » śr lut 09, 2011 7:08 pm

bobon pisze:Przestań się mazać, przede wszystkim nie wolno jeździć po lodzie bo to niebezpieczne. A problem z kręceniem bądź nie kręceniem się kół jest bardzo prosty: udaj się do najbliższej firmy zajmującej się przyciemnianiem szyb ,zapodaj sobie folię na szybki i wtenczas nie będziesz widział które koło się kręci a które nie i nie będziesz się tym martwił i będziesz spał spokojnie :)21
marudzę bo Pokraka w warsztacie, nowe progi, bodylift -7cm w dół, skrócenie przodu i nowe mocowanie do chłodnicy na pace.
Myślę, ze w piątek go odbiorę i końcowa rzeźba już w garażu, instalacja elektryczna silnika już nowe, majcher rzeźbi instalację neonów :)21

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » czw lut 10, 2011 4:51 pm

To jeszcze powiedz gdzie pierwszy start i już nie będę na Ciebie krzyczał :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » czw lut 10, 2011 6:34 pm

bobon pisze:To jeszcze powiedz gdzie pierwszy start i już nie będę na Ciebie krzyczał :)21
plany są ambitne :)23
1. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=54&t=80330
2. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=1&t=82771
3. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=1&t=82482
4. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=9&t=81436

to na początek :)21

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » pt lut 11, 2011 5:47 am

To trzymam kciuki, jest chytry plan żebyśmy spotkali się w Ełku 8)
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

Awatar użytkownika
adam992
Posty: 568
Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: adam992 » pt lut 11, 2011 10:14 am

Adas pisze:
bobon pisze:To jeszcze powiedz gdzie pierwszy start i już nie będę na Ciebie krzyczał :)21
plany są ambitne :)23
1. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=54&t=80330
2. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=1&t=82771
3. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=1&t=82482
4. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=9&t=81436

to na początek :)21
Wiele też jedziemy ?! :o

Adaś, a ja myślałem, że masz juz dwie blokady, jedna z tylu, a jedną w głowie :)21 :)21
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR :)21
Discovery TD5

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Kajen » pt lut 11, 2011 10:29 am

Adas pisze:
bobon pisze:
Adas pisze: jeszcze mam jedno ważne pytanie czemu jak włączam 4L auto wolniej jedzie, co się mi zepsuło ??
Nie Adasiu nic Ci się nie popsuło-po prostu masz samochód pochodzący z rynku niemieckiego:literka L na dźwigni to skrót od niemieckiego "LANGSAM" czyli wolno. Gdy przekładasz położenie w pozycję 4L , to w środku w samochodziku są takie maleńkie dyngsiki i te dynksiki ryksztosują i się robi cztery razy wolniej.
Gdybyś miał Adasiu jeszcze jakieś trudne pytania techniczne to pisz, wszystko Ci wytłumaczę i narysuje. Możesz również poprosić to podjadę i Ci wszystko na żywo rozkminię
Nie przejmuj się ,początki są zawsze trudne, a na tym cholernym forum siedzi po prostu banda ciuli i się naśmiewają bydlaki z porządnych ludzi co chcą wiedzę techniczną przez internet zanabyć
aha, już się bałem, że znowu muszę wezwać pomoc drogową i odstawić auto do serwisu MMC Polska.

to skoro jesteś tak miły Mareczku to napisz o co chodzi z tym moim napędem, jak jadę na 2H na lodzie to kręci się tylko jedno koło, dopiero jak załączę 4H to kręcą się dwa koła, to kiedy jest napęd na 4 koła :)9 co trzeba włączyć :)16
:)21

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: bobon » pt lut 11, 2011 12:58 pm

No dobra my tu pitu pitu , ale w końcu jak się te blokadę instaluje :)21 :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

darek86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 01, 2008 10:09 am

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: darek86 » pt lut 11, 2011 10:13 pm

a czy jest potrzebny jakiś zbiorniczek do powietrza ?? czy połączone bezpośrednio z pompki do mostów ?? :roll:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » pt lut 11, 2011 10:20 pm

darek86 pisze:a czy jest potrzebny jakiś zbiorniczek do powietrza ?? czy połączone bezpośrednio z pompki do mostów ?? :roll:
nie, seryjna sprężarecza daje radę, ale kół tym nie napompujesz

darek86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 01, 2008 10:09 am

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: darek86 » pn lut 14, 2011 7:55 pm

to dzięki :lol:
a wiecie może dlaczego w przedniej blokadzie są dwa wejścia a z tyłu tylko jedno ?? :roll:
a w pompce są dwa wejścia które do czego służy ?? i czy jest potrzebny filterek do powietrza na tą pompke ??

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Adas » pn lut 14, 2011 8:25 pm

darek86 pisze:...
a wiecie może dlaczego w przedniej blokadzie są dwa wejścia ...
:)21 :)21 :)21 , bo jedno wejście zapina 50% a drugie 100% :)21 :)21 :)21

darek86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 01, 2008 10:09 am

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: darek86 » pn lut 14, 2011 9:52 pm

:)21 :)21 :)21 , bo jedno wejście zapina 50% a drugie 100% :)21 :)21 :)21
[/quote]


a tak powarznie ?? :)
Ostatnio zmieniony pn lut 14, 2011 9:59 pm przez darek86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: montaż blokad w Pajero I

Post autor: Kajen » pn lut 14, 2011 9:57 pm

A ja mam z tyłu dwa wejscia. Jedno jest przy bebechach z lewej strony patrzac na most od strony wału. Blokade podpiąłem pod to drugie wejscie, musiałem tylko zaspawac tą rure w ramie bo mi powietrze uciekało no...







:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość