Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 8:06 pm
A nie możesz pojechać po prostu do warsztatu ?
-
woszi

- Posty: 436
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
- Lokalizacja: Bytom, śląskie
Post
autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:16 pm
a wtryski ci nie leją

Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:16 pm
taki mam plan na jutro . czy to moze byc uszczelka pod glowica

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 8:17 pm
raczej hiszpańska inkwizycja...
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:18 pm
jak sprawdzic wtryski

-
woszi

- Posty: 436
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
- Lokalizacja: Bytom, śląskie
Post
autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:21 pm
Wymontować razem z magistralą
wytrzeć do sucha, nie podłączać elektryki, włączyć zapłon i popatrzeć czy nie kapie
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:30 pm
moze w tym szalenstwie jest metoda. ale na gazie tez mu ciezko. jutro mam rozmowe o prace taki jestem

.mam obawy ze w warsztacie nie beda mieli pojecia i skroja mnie

. tak juz mialem z golfem G60
-
woszi

- Posty: 436
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
- Lokalizacja: Bytom, śląskie
Post
autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:36 pm
to nie szaleństwo

to metoda
Nie chciałbym wyciągać magistrali w Troopie

Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:40 pm
-
woszi

- Posty: 436
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
- Lokalizacja: Bytom, śląskie
Post
autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:50 pm
toto z czego leci paliwo do wtrysków
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
-
woszi

- Posty: 436
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
- Lokalizacja: Bytom, śląskie
Post
autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:51 pm
Zwróciłeś uwagę ile benzyny znika ci z baku?
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 9:28 pm
nie no ja nie mogę tego czytać...
-
Troopek
-

- Posty: 251
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
- Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo
Post
autor: Troopek » ndz mar 26, 2006 10:38 pm
A ja ci mowie sprawdz cisnienie w garach .Koles mial w trupku po 3-4 bar na cylinder i po zimnej nocy mial powazne problemy z odpalaniem.Jak juz odpalil i troche popracowal to pozniej palil bez problemu (winne byly popodpierane zawory)
Jesli na gazie tak samo ciezko odpala to krag podejrzanych o niesprawnosc elementow zaweza sie.
Albo lejace wtryskiwacze ale to rzadko spotykana w trupkach przypadlosc.Zreszta jest sposob: Odlacz pompe paliwowa poprzez wyjecie bezbiecznika albo przekaznika(sa opisane na pokrywce bezbiecznikow) i sprobuj odpalic na gazie.Jak bedzie tak samo ciezko to wtryski sa ok.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

###
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pn mar 27, 2006 8:11 am
Przeca pisze, że na gazie też nie odpala - dla mnie brak sprężania w cylindrach.
-
Troopek
-

- Posty: 251
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
- Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo
Post
autor: Troopek » pn mar 27, 2006 12:50 pm
No pare osob juz to doradzalo ale uparty siakis.
A to takie latwe (tanie) jest.............
Zreszta jak kto ma wyczucie i wprawne ucho to podczas krecenia rozrusznikiem wyczuje ze slabo sie spreza

Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

###
-
Mavv
Post
autor: Mavv » pn mar 27, 2006 7:43 pm
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pn mar 27, 2006 9:24 pm
Znaczy się albo:
a - wiedział, że pierdoła ale chce cię skroić i auto musi się wysezonować
b - niewiedział co więc musi podłubać a nie chce mieć wpadki bo chce cię skroić
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pn mar 27, 2006 10:54 pm
Pewnie przewody paliwowe i gazowe p......y

Wymieni mechanior skasuje i po sprawie

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Mavv
Post
autor: Mavv » wt mar 28, 2006 3:07 pm
tak czy owak to zabule

-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 1:27 pm
mechanik nie umial za jego nie wiedze zaplacilem 30 . ale pogoda sie zmienila jest cieplo i odpala

byle do grudnia

-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » ndz kwie 02, 2006 2:09 pm
No to moze byc cos z elektryka - kable wysokiego napiecia, cewka zplonowa, etc.

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 3:00 pm
sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa

narazie jest ok zobaczymy w zime

-
fourup

- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fourup » ndz kwie 02, 2006 4:29 pm
Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa

narazie jest ok zobaczymy w zime

a ciekawe, czy wiedzial ile ten motor musi dostac cisnienia, zeby gadal jak nalezy... dla wielu "mechanikow" jest to nie do pojecia...

~fourup/zupka
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » ndz kwie 02, 2006 4:59 pm
fourup pisze:Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa

narazie jest ok zobaczymy w zime

a ciekawe, czy wiedzial ile ten motor musi dostac cisnienia, zeby gadal jak nalezy... dla wielu "mechanikow" jest to nie do pojecia...

I tu masz 100% racji, ze dla wielu mechanikow problem cisnienia pompy jest nie do poznania

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Mavv
Post
autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 10:50 pm
i powiedzial ze nie ma CZASU JEST ZAWALONY ROBOTA . A BYLEM NORMALNYM KLIENTEM

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości