nie moge odpalic 2.6

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 8:06 pm

A nie możesz pojechać po prostu do warsztatu ?

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:16 pm

a wtryski ci nie leją ??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Mavv

Post autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:16 pm

taki mam plan na jutro . czy to moze byc uszczelka pod glowica ??

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 8:17 pm

raczej hiszpańska inkwizycja...

Mavv

Post autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:18 pm

jak sprawdzic wtryski ??

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:21 pm

Wymontować razem z magistralą :roll:
wytrzeć do sucha, nie podłączać elektryki, włączyć zapłon i popatrzeć czy nie kapie
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Mavv

Post autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:30 pm

moze w tym szalenstwie jest metoda. ale na gazie tez mu ciezko. jutro mam rozmowe o prace taki jestem :o :o :o .mam obawy ze w warsztacie nie beda mieli pojecia i skroja mnie :cry: . tak juz mialem z golfem G60

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:36 pm

to nie szaleństwo :roll: to metoda
Nie chciałbym wyciągać magistrali w Troopie :)16
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Mavv

Post autor: Mavv » ndz mar 26, 2006 8:40 pm

JAKIEJ MAGISTRALI :o ?? JAK JUZ ZAPALI ZLAPIE TEMP TO CALY DZIEN PALI NA DOTYK !! ??

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:50 pm

toto z czego leci paliwo do wtrysków
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz mar 26, 2006 8:51 pm

Zwróciłeś uwagę ile benzyny znika ci z baku?
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz mar 26, 2006 9:28 pm

nie no ja nie mogę tego czytać...

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » ndz mar 26, 2006 10:38 pm

A ja ci mowie sprawdz cisnienie w garach .Koles mial w trupku po 3-4 bar na cylinder i po zimnej nocy mial powazne problemy z odpalaniem.Jak juz odpalil i troche popracowal to pozniej palil bez problemu (winne byly popodpierane zawory)
Jesli na gazie tak samo ciezko odpala to krag podejrzanych o niesprawnosc elementow zaweza sie.
Albo lejace wtryskiwacze ale to rzadko spotykana w trupkach przypadlosc.Zreszta jest sposob: Odlacz pompe paliwowa poprzez wyjecie bezbiecznika albo przekaznika(sa opisane na pokrywce bezbiecznikow) i sprobuj odpalic na gazie.Jak bedzie tak samo ciezko to wtryski sa ok.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn mar 27, 2006 8:11 am

Przeca pisze, że na gazie też nie odpala - dla mnie brak sprężania w cylindrach.

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » pn mar 27, 2006 12:50 pm

No pare osob juz to doradzalo ale uparty siakis.
A to takie latwe (tanie) jest.............
Zreszta jak kto ma wyczucie i wprawne ucho to podczas krecenia rozrusznikiem wyczuje ze slabo sie spreza :)
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Mavv

Post autor: Mavv » pn mar 27, 2006 7:43 pm

pojechalem do mechanika powiedzial ze sie domysla ale mi nie powie bo to jego chleb w srode po samochod !! ?? JESZCZE JEDNO WLALEM BUTELKE DENATURATU :)9 :)9 I DZIS RANO DUZO LEPIEJ :o :D

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn mar 27, 2006 9:24 pm

Znaczy się albo:
a - wiedział, że pierdoła ale chce cię skroić i auto musi się wysezonować
b - niewiedział co więc musi podłubać a nie chce mieć wpadki bo chce cię skroić

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pn mar 27, 2006 10:54 pm

Pewnie przewody paliwowe i gazowe p......y !! Wymieni mechanior skasuje i po sprawie :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Mavv

Post autor: Mavv » wt mar 28, 2006 3:07 pm

tak czy owak to zabule :o

Mavv

Post autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 1:27 pm

mechanik nie umial za jego nie wiedze zaplacilem 30 . ale pogoda sie zmienila jest cieplo i odpala :D byle do grudnia :(

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » ndz kwie 02, 2006 2:09 pm

No to moze byc cos z elektryka - kable wysokiego napiecia, cewka zplonowa, etc.

:)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Mavv

Post autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 3:00 pm

sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa :-? narazie jest ok zobaczymy w zime :o

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » ndz kwie 02, 2006 4:29 pm

Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa :-? narazie jest ok zobaczymy w zime :o
a ciekawe, czy wiedzial ile ten motor musi dostac cisnienia, zeby gadal jak nalezy... dla wielu "mechanikow" jest to nie do pojecia... :D
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » ndz kwie 02, 2006 4:59 pm

fourup pisze:
Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa :-? narazie jest ok zobaczymy w zime :o
a ciekawe, czy wiedzial ile ten motor musi dostac cisnienia, zeby gadal jak nalezy... dla wielu "mechanikow" jest to nie do pojecia... :D
I tu masz 100% racji, ze dla wielu mechanikow problem cisnienia pompy jest nie do poznania :)2 :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Mavv

Post autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 10:50 pm

i powiedzial ze nie ma CZASU JEST ZAWALONY ROBOTA . A BYLEM NORMALNYM KLIENTEM :x

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość