webasto ma opcje sterowania ze smartfonachiquito83 pisze: z fajnych bajerow to ogrzewanie albo klime mozna z telefonu sobie wlaczyc, lepsze niz webasto

Moderator: Marcin-Kraków
webasto ma opcje sterowania ze smartfonachiquito83 pisze: z fajnych bajerow to ogrzewanie albo klime mozna z telefonu sobie wlaczyc, lepsze niz webasto
andrzej:) pisze:webasto ma opcje sterowania ze smartfonachiquito83 pisze: z fajnych bajerow to ogrzewanie albo klime mozna z telefonu sobie wlaczyc, lepsze niz webasto
chiquito83 pisze:
nie wiem jak to ma sie do ekologii ale jesli chodzi o finanse to wychodzi sie troszke na plus
Do tego czasu należy auto sprzedać i dać możliwość czerpania radości z wymiany baterii nowemu juzerowiDamian pisze:chiquito83 pisze:
nie wiem jak to ma sie do ekologii ale jesli chodzi o finanse to wychodzi sie troszke na plus
właśnie czytałem o tym leafie - zapytaj kolegę za parę lat jak te finanse wychodzą, jak stanie przed perspektywą wymiany baterii na nowea będzie szybciej niż deklarowane 8-10 lat, bo jeździ na krótkich dystansach (warunki idealne, dla których producenci podają zużycie baterii to wyładowywanie aku do zera i ładowanie na full)
MaxLux pisze:Cale polactwo z was wylazi - najbardziej #znajo sie ci, ktorzy nigdy nie mieli ani nie jezdzili hybryda![]()
Damian pisze: samochody hybrydowe i elektryczne to ślepa uliczka, marketing i nie ma to de facto sensu
ów rzeczony kolega mówił o chińczykach, którzy ostro inwestują w technologie ogniwmisman pisze:Damian pisze: samochody hybrydowe i elektryczne to ślepa uliczka, marketing i nie ma to de facto sensu
Z powodu drobiazgu.
Nie umiemy wytworzyć porządnych wysokosprawnych i wydajnych baterii. Ogólnie rozbija się o stosunek pojemności do masy zbiornika energii.
Na chwilę obecną nie widać sensownych koncepcji rozwiązania tego problemu.
dziwnym ferrari jeździłeśPiotrul pisze:Kumpel ma Nisana Leafa. Zapierdala to jak ferrari, można tankować za darmo, jeśli się wie gdzie, głośność zerowa. Kupił go na "wyprzedaży" w tamtym roku za 1/2 ceny... bo nikt tego nie chciał.
Żadnym nie jeździłemSalata123 pisze:dziwnym ferrari jeździłeśPiotrul pisze:Kumpel ma Nisana Leafa. Zapierdala to jak ferrari, można tankować za darmo, jeśli się wie gdzie, głośność zerowa. Kupił go na "wyprzedaży" w tamtym roku za 1/2 ceny... bo nikt tego nie chciał.![]()
jest lekko szybszy od 60-cio konnego fiata panda II
co nie zmienia faktu, że 100km kosztuje około 6złi bez problemu da się ładować za darmo w punktach RWE albo w salonie nissana (tam ładowanie jest szybkie)
![]()
Bratproroka pisze: Powrót: 230 km autostrady - spalanie 3,99 l/100 km
.
Tyle, ze wieksza masa to nie fanaberia jakas. To wieksza sztywnosc budy no i odpornosc na crash bez porownania.wojtek_kom pisze:Masa zabija.
Sedan 1985, segment C, masa 890kg, spalanie w mieście 5.5l, trasa 4.5l, silnik 1.7l.
Sedna 2011, segment C, masa 1340kg, spalanie w mieście 6-7, trasa 5.5, silnik 1.6l.
Nie ogarniam jak można sobie zaśmiecać pamięć zużyciem paliwa z przed 15 latpezet pisze: dokładnie 3,99 mi wyszło z 15 lat temu dwulitrowym mondełem tdi na trasie Łódź-Kraków
Racja, bardziej chodzi mi o czas jaki przeminął, jakiś postęp powinni notować w materii zużycia paliwa.Szarbia pisze:Tyle, ze wieksza masa to nie fanaberia jakas. To wieksza sztywnosc budy no i odpornosc na crash bez porownania.wojtek_kom pisze:Masa zabija.
Sedan 1985, segment C, masa 890kg, spalanie w mieście 5.5l, trasa 4.5l, silnik 1.7l.
Sedna 2011, segment C, masa 1340kg, spalanie w mieście 6-7, trasa 5.5, silnik 1.6l.
dokładnie tak opowiadali w top gear. Porównali jakieś średniej klasy auta sprzed kilku lat i wyszło im, ze blacha wazy tyle samo a wzrost masy to kabelki i mechanizmy których kiedyś nie było..pezet pisze:W dzisiejszych autach przybyło sporo kilogramów... akcesoriów
czyli kwotowo wychodzi mniej więcej to samo co mój clk 3.2 przy czym napawam się jego przyspieszeniem no stop.pezet pisze:Dzisiaj mój pasat w tedeiku pali średnio 5,7, a jeżdżę trochę po mieście i nie mam manii oszczędzania
Ale w trasie rzadko przekraczam 140.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości