UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Moderator: Student
- FunkyAndRaw
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 10:20 pm
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Jeszcze przyszła mi na myśl kwestia instalacji gazowej. Czy warto kupić model z gazem, czy może te silniki nie za dobrze znoszą ten rodzaj paliwa ?
I jakie jest realne spalanie benzyny na trasie ?
Pozdrawiam.
I jakie jest realne spalanie benzyny na trasie ?
Pozdrawiam.
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Jak będziesz jeździł sporadycznie w celach rekraacyjnych to niewiem czy ci sie opłaca montaż LPG. Ja mam coprawda Uaza 469B i jeżdze na benzynie. Średnie spalanie to 12,5 - 14 litrów /100. Wynik spalania mi pasuje i mieści sie w limitach na które moge sobie pozwolić. Odnośnie gazu w aucie znajdziesz chyba tyle samo przeciwników co zwolenników. Więc nikt ci wprost nieodpowie czy to dobre rozwiązanie. Moim zdaniem to jest ingerencja w konstrukcje auta i Uaz nigdy niebył fabrycznie przystosowany do zasilania gazem. Wi.ęć jestem zdecydowanie za oryginałem - czyli benzyną.
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
kolega GRI pisze tak o uazach , bo sam posiadał kilka , i zajmowal sie zawodowo tymi pojazdami
i nie jest jego misją krucjata
przeciwko uazom, lecz uświadomienie potencjalnych nabywców jak jest naprawdę z tym pojazdem
że wcale nie jest tanio
że nie jest tani w eksploatacji
że przelicznik: nakład finansowy a liczba przejechanych kilometrów jest co najmniej nie tani

i nie jest jego misją krucjata

że wcale nie jest tanio
że nie jest tani w eksploatacji
że przelicznik: nakład finansowy a liczba przejechanych kilometrów jest co najmniej nie tani

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Jako samochód faktycznie tani w eksploatacji nie jest ale jest kilka patentów które robia z uaza najtańszy w eksploatacji samochód terenowy!!! Moim uazem jeżdże na codzień do pracy i na weekendowe wypady i nie zamienie go na żaden innygri74 pisze:kolega GRI pisze tak o uazach , bo sam posiadał kilka , i zajmowal sie zawodowo tymi pojazdami![]()
i nie jest jego misją krucjataprzeciwko uazom, lecz uświadomienie potencjalnych nabywców jak jest naprawdę z tym pojazdem
że wcale nie jest tanio
że nie jest tani w eksploatacji
że przelicznik: nakład finansowy a liczba przejechanych kilometrów jest co najmniej nie tani

czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Podziel sie z nami swoimi patentami
na wprowadzenie oszczędności.
Wkońcu mamy kryzys

Wkońcu mamy kryzys
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Mój U452 z oryginalnym silnikiem palił po czarnym 16-18 l/100, zależy jak szybko się jechało.FunkyAndRaw pisze:I jakie jest realne spalanie benzyny na trasie ?
Pozdrawiam.
Gazu pewnie ze 20 l/100 by wziął.
O-R ile się wlało, tyle spalił.
Baki nie są hermetyczne, kiedyś w gorące lato stał na słońcu 2 tygodnie i cała benzyna wyparowała

Za to wrażenia z jazdy z tyłu w blaszance - bezcenne

VW T4 syncro, 2.4D, long 

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
A.F. pisze: Baki nie są hermetyczne, kiedyś w gorące lato stał na słońcu 2 tygodnie i cała benzyna wyparowała![]()


podsumowując:
jak jedziesz uazem to czujesz że jedziesz!
po portfelu czujesz...
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Tak mniej więcejchudy2 pisze:A.F. pisze: Baki nie są hermetyczne, kiedyś w gorące lato stał na słońcu 2 tygodnie i cała benzyna wyparowała![]()
to 30l/0km wyszło?
![]()

VW T4 syncro, 2.4D, long 

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Plusem zagazowania ogóra jest to, że butlę da się ładnie schować pod podłogą, zamiast zbiornika paliwa. Nie pamiętam jaka pojemność tam wchodzi - ale dość przyzwoita. W razie dalszych eskapad można dać dwie butle po obu stronach a na benzynę zmotać jakiś niewielki zbiorniczek...
Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
FunkyAndRaw jeśli chcesz to zapraszam na przejażdżkę. Wiem, że nie masz daleko do mnie więc można się kiedyś umówić i sam zdecydujesz czy taki sprzęt ci odpowiada.
Spalanie mojeo ogóra na trasie z 4 osobową ekipą to 13l benzynki przy prędkości 75km/h.
Tak jak napisali poprzednicy jeśli będziesz jeździł sporadycznie to instalacja gazowa moim zdaniem jest zbędna.
Będziesz na kupnie to się odezwij mogę podjechać z tobą i oglądnąć autko. Super znawcą nie jestem ale coś się znam
Spalanie mojeo ogóra na trasie z 4 osobową ekipą to 13l benzynki przy prędkości 75km/h.
Tak jak napisali poprzednicy jeśli będziesz jeździł sporadycznie to instalacja gazowa moim zdaniem jest zbędna.
Będziesz na kupnie to się odezwij mogę podjechać z tobą i oglądnąć autko. Super znawcą nie jestem ale coś się znam

Gaz 69 /rsM1 - 1972 rok, w pamięci: UAZ 3741 - rok 1995, Luaz 969M - rok 1990
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
podstawowe modyfikacje w moim uazie wpływające na zmniejszenie kosztów eksploatacji to:SANCHEZ pisze:Podziel sie z nami swoimi patentamina wprowadzenie oszczędności.
Wkońcu mamy kryzys
1 szybkie mosty prędkość przelotowa około 95km/h (bez większego męczenia silnika)
2 silnik 2.5td mitsubishi pajero który nie przekracza 10l ON w trasie
I akie spalanie w połonczeniu z niskimi cenami cześi zamiennych oczywiście mam na myśli oryginalne z uljanowska daje całkiem przyzwoite koszty eksploatacji i przypomne że samochód jest eksploatowany na codzień do pracy w teren i do kościoła

czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
A ile ma taki UAZ na haku ?uazevo1 pisze:podstawowe modyfikacje w moim uazie wpływające na zmniejszenie kosztów eksploatacji to:SANCHEZ pisze:Podziel sie z nami swoimi patentamina wprowadzenie oszczędności.
Wkońcu mamy kryzys
1 szybkie mosty prędkość przelotowa około 95km/h (bez większego męczenia silnika)
2 silnik 2.5td mitsubishi pajero który nie przekracza 10l ON w trasie
I akie spalanie w połonczeniu z niskimi cenami cześi zamiennych oczywiście mam na myśli oryginalne z uljanowska daje całkiem przyzwoite koszty eksploatacji i przypomne że samochód jest eksploatowany na codzień do pracy w teren i do kościoła
Da sie tym robic trasy, czy huk taki jak w normalnym UAZie i łep urywa ?
Ja sie zastanawiam czy nie kupic takiego UAZa, wstawic andorii 2.4, szybkich mostow z tarczowkami i miec osiolka do wszystkiego ku nieszczesciu domownikow

Tylko ze UAZ musialby czasem ciagac lawete z drugim UAZem, a nie wiem czy to wogole jest realne.
Piotrek
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Huk jest nie do wyeliminowania bo nie ma żadnych wygłuszeń itp na normalnych szosowych oponach jest do zniesienia założyłem niedawno fedime typu sachara i jedank sporo głośniej (ale jedzie w terenie bez porównania lepiej). Co do hałasu generowanego przez silnik to moje zdanie jest takie że japońskie diesle mają o niebo lepszą kulture pracy od merca andorji itp stosowanych czesto w uazach. Hak mam ale tylko w dowodzie a w razie potrzeby mozna przykręcic ile uciagu ? szczerze mówiąc nie wiem zerkne jutro na tabliczke to ci napisze.piotrek_uaz pisze:
A ile ma taki UAZ na haku ?
Da sie tym robic trasy, czy huk taki jak w normalnym UAZie i łep urywa ?
Ja sie zastanawiam czy nie kupic takiego UAZa, wstawic andorii 2.4, szybkich mostow z tarczowkami i miec osiolka do wszystkiego ku nieszczesciu domownikow![]()
Tylko ze UAZ musialby czasem ciagac lawete z drugim UAZem, a nie wiem czy to wogole jest realne.
Piotrek
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
ja mam od mercedesapiotrek_uaz
Od czego motor ?
I na razie tylko VOLVO V40 i Motorówka.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
uazevo1 pisze: Huk jest nie do wyeliminowania bo nie ma żadnych wygłuszeń itp na normalnych szosowych oponach jest do zniesienia założyłem niedawno fedime typu sachara i jedank sporo głośniej (ale jedzie w terenie bez porównania lepiej). Co do hałasu generowanego przez silnik to moje zdanie jest takie że japońskie diesle mają o niebo lepszą kulture pracy od merca andorji itp stosowanych czesto w uazach. Hak mam ale tylko w dowodzie a w razie potrzeby mozna przykręcic ile uciagu ? szczerze mówiąc nie wiem zerkne jutro na tabliczke to ci napisze.
No to z tym hukiem troche kiepsko

Jakis czas temu ogladalem (w sumie przypadkiem) ogorka bez silnika za dwa kola. Wygladal nawet w miare. Jakbym mial przy sobie ta kase to bym go kupil... A potem jakos zapomnialem

Natomiast z tym hakiem zerknij jak mozesz. Nie chodzi mi o konstrukcje auta, ale o wpis w dowodzie - bo na to niebiescy patrza ...
Piotr
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Mój uaz to 469b, co do uciągu jeszcze to wydaje mi sie że jest rozbierznosć w moim przypadku miedzy dowodem a tabliczką na haku ale dokładniej powiem jutropiotrek_uaz pisze:[ No to z tym hukiem troche kiepsko![]()
Jakis czas temu ogladalem (w sumie przypadkiem) ogorka bez silnika za dwa kola. Wygladal nawet w miare. Jakbym mial przy sobie ta kase to bym go kupil... A potem jakos zapomnialem![]()
Natomiast z tym hakiem zerknij jak mozesz. Nie chodzi mi o konstrukcje auta, ale o wpis w dowodzie - bo na to niebiescy patrza ...
Piotr
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
uazevo1 pisze:Mój uaz to 469b, co do uciągu jeszcze to wydaje mi sie że jest rozbierznosć w moim przypadku miedzy dowodem a tabliczką na haku ale dokładniej powiem jutropiotrek_uaz pisze:[ No to z tym hukiem troche kiepsko![]()
Jakis czas temu ogladalem (w sumie przypadkiem) ogorka bez silnika za dwa kola. Wygladal nawet w miare. Jakbym mial przy sobie ta kase to bym go kupil... A potem jakos zapomnialem![]()
Natomiast z tym hakiem zerknij jak mozesz. Nie chodzi mi o konstrukcje auta, ale o wpis w dowodzie - bo na to niebiescy patrza ...
Piotr
Ja pytam o 452. 469 mam i wiem jak to działa bardzo dobrze

zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Wiesz...
z 452 i lewetą ,
to może byc tak, że z imprezy możesz wracac jako 469 holownik, a 452 na lewecie
Osobiście bałbym się tym podróżowac z lawetą o masie 2,5 t.( np. bębnowe słabe hamulce)
z 452 i lewetą ,
to może byc tak, że z imprezy możesz wracac jako 469 holownik, a 452 na lewecie

Osobiście bałbym się tym podróżowac z lawetą o masie 2,5 t.( np. bębnowe słabe hamulce)
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
pilmar pisze:Wiesz...
z 452 i lewetą ,
to może byc tak, że z imprezy możesz wracac jako 469 holownik, a 452 na lewecie![]()
Osobiście bałbym się tym podróżowac z lawetą o masie 2,5 t.( np. bębnowe słabe hamulce)

Wiem, i pewnie skonczy sie na jakims normalnym samochodzie. Ale glupie marzenia i pomysly trzeba jakies miec

zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Dla mnie najwygodniejszy do jazdy z lawetą na wyjazdy 4x4, jest bus.
ciągam 100 konnym masterem.
jest dużo miejsca na pace na graty,jest się gdzie przebrac, jest szeroki - laweta " szwajcarka" mało wystaje.
mimo tylko 100 kM do się utrzymac stale 90-100 km/h bez duzego wysiłku.
Wolę nim ciągnąc(jak jezdnia czarna) niż 170 konną navarą.
ciągam 100 konnym masterem.
jest dużo miejsca na pace na graty,jest się gdzie przebrac, jest szeroki - laweta " szwajcarka" mało wystaje.
mimo tylko 100 kM do się utrzymac stale 90-100 km/h bez duzego wysiłku.
Wolę nim ciągnąc(jak jezdnia czarna) niż 170 konną navarą.
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Ja specjalnie kupiłem LT35 z ładownością 1760 kg. na pojedynczych kołach ( mniejsze opłaty na autostradach ) do wożenia Uaza na rajdy. Jeżdżę tym na prawko B. Poza rajdami potrafi zarobić na swoje utrzymanie.
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/X ... 0043870434
I jaki komfort, że masz czym wracać jak coś klęknie


http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/X ... 0043870434
I jaki komfort, że masz czym wracać jak coś klęknie

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Jak jeszcze się przydaje to pewnie że tak,
tym bardziej że dużo lepiej się jedzie niż z lawetą , a i E niepotrzebne.
Ale w moim przypadku, gdy mam busa i E, nie pozostaje nic lepszego jak laweta - OC 60/rok, przegląd i nic więcej.
tym bardziej że dużo lepiej się jedzie niż z lawetą , a i E niepotrzebne.
Ale w moim przypadku, gdy mam busa i E, nie pozostaje nic lepszego jak laweta - OC 60/rok, przegląd i nic więcej.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Wszystkie LT35 maja taką ładowność ?Balu-Balu pisze:Ja specjalnie kupiłem LT35 z ładownością 1760 kg. na pojedynczych kołach ( mniejsze opłaty na autostradach ) do wożenia Uaza na rajdy. Jeżdżę tym na prawko B. Poza rajdami potrafi zarobić na swoje utrzymanie.![]()
![]()
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/X ... 0043870434
I jaki komfort, że masz czym wracać jak coś klęknie
Ja jakis czas temu szukalem autolawet na B, to nie znalazlem auta ktorym daloby sie UAZa wozic.
Piotrek
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Nie wszystkie, swojej szukałem rok 

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Re: UAZ 452 - Pomoc w zakupie.
Wszystkie auta na B maja ladownosc kolo 1300-1500.Balu-Balu pisze:Nie wszystkie, swojej szukałem rok
Wiec pewnie ktos z tym autem cos zakombinowal. No ale jak ma tak wpisane w dowodize, to Ci tego nie cofna raczej

Do UAZa to jednak trzeba autolawete na C.
P.
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości