Resory UAZ

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pt lip 29, 2005 10:10 am

klepać, przesmarować porządnie, wymienić gumy na polibusza i jazda ...
i sprawdzić amorki przy okazji :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt lip 29, 2005 10:15 am

Amorki to chyba po jakimś czsie co??:) Bo inaczej świeżutko wyklepany resor go zakatuje?? Czy się mylę?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

resorki

Post autor: sebalodz » ndz sie 14, 2005 2:48 pm

panowie czytam sobie ten pościk i mam pytanko może głupie ale dopiero zaczynam przygode z UAZem. Ostatnio wymianialem koncowki i zwrocilem uwage ze moj resor jest w ksztalcie _________ ( prosty ). Czy to normalne a jak nie gdzie moge je wyklepac ( w łodzi oczywiscie ).
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz sie 14, 2005 7:35 pm

wupasek pisze:zostawilem samochod i odebralem jak juz bylo wszystko zalozone
czyli 600zl/kpl za klepanie+gumy+demontaz/montaz
ale gumy to nie byl dobry pomysl.. i chyba zaloze polibusze w koncu :-?
Ja sobie sam zkładałem i ściągałem a za klepanie dałem 50 pln za sztuke z oryginalnymi gumami to dajcie sobie spokuj po miesiącu sa jak stare najlepiej polibusze załadować i spokuj na tatka latka ja regeneruje resory przynajmniej raz w roku a tak naprawdę to po dwóch rajdach są do klepania ale mi się niechce ściągać :oops:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

Post autor: jarek1 » pn sie 15, 2005 8:51 am

W każdym warsztacie PKS-u mają maszynę do klepania resorów, i czsem za 0,5 wyklepią :D

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: resorki

Post autor: kubas » pn sie 15, 2005 11:52 am

sebalodz pisze:panowie czytam sobie ten pościk i mam pytanko może głupie ale dopiero zaczynam przygode z UAZem. Ostatnio wymianialem koncowki i zwrocilem uwage ze moj resor jest w ksztalcie _________ ( prosty ). Czy to normalne a jak nie gdzie moge je wyklepac ( w łodzi oczywiscie ).
jest wiele szkół, niektórzy klepią nawet sami.. ale jeśli chcesz to na kolumny jest kowal który wyklepał mi resorki ładnie i dostosował do wagi mojego silnika.. facet wiele rzeczy potrafi i można z nim pogadać.. :)2
(nawet chyba tutaj na stronce w dziale warsztaty jest..)
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » wt sie 16, 2005 10:29 am

Mam pytanko co nazywacie polibuszami gdzie dostać czy warto zamieniać pytam na wyrost bo przed następnym sezonem będe klepał resorki a gumki już kupiłem od ruska.
Ja miałem proste resory z tyłu i bardzo powycierane :( po klepaniu wytrzymały może 3 miesiące może i 2lub 3 rajdy i opadły :x przód mniej ale jest w lepszym stanie.
Poradzono mi abym się z tym pogodził dlatego w tym roku nic nie robiłem choć mam stracha aby na tych przetarciach coś nie klękło gdy człowiek daleko od domu. :cry:
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » wt sie 16, 2005 8:26 pm

nie chce nikogo obrażać, ale sądzę że wyklepać resory to dla normalnego chłopa żaden problem. Jeden resor klepie się 20 minut+montaż i demontaż. a kosztuje troche chleba i szynki :lol: . poza tym można to robić kiedy sie komu podoba.
problem w tym żeby je równo habrować ale jak nierówno będzie to i na to są sposoby-oby tylko nie zrobić za wysokich :D



pozdro wszystkim :)25
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » śr sie 17, 2005 9:55 am

ha ha ha :lol: ja resory odkręcałem z pól dnia myślałem nawet o ucięciu śrób z zakręcaniem nie było wcale lepiej :evil: .
Resor ma być równy po wyklepani pierwszego rysujemy wzur łuku na desce i z następnymi dalej dopasowywujemy.
Uwaga słyszałem że podczas takiego klepania może pękną póro.
ja to mam szczęście

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » pn sie 22, 2005 1:09 pm

Mam pytanie w temacie resorów... więć się tutaj przykleję.
Szukam jakiegoś sensownego pomysłu na zmiękczenie zawieszenia mojego uaza. Konkretnie chodzi o to, że na co dzień jeżdżę nim samotnie (w sensie jednoosobowo), bez większego ładunku oraz po leśnych drogach strasznie zasobnych w dziury wszelkiego formatu. W związku z tym mój cholernie twardy potwór odbija mi wszystkie trzewia jakie jeszcze posiadam. Jeżeli zapakuję trochę pasażerów - tak z 7 osób - to wtedy jazda robi się dopiero komfortowa. Zaczyna się odczuwać że moje wspaniałe auto posiada jakieś resory.
Najprostszym wyjściem byłoby pewnie wywalenie po jednym piórze w każdym resorze - tak na marginesie to posiadam książkowy zestaw piór w resorach - i powinno być lepiej. Tylko wówczas jak od święta napakuję gawiedzi to moja terenówka przeistoczy się w BMW. Jeżeli ktoś przerabiał już ten temat to będę zobowiazany za zwierzenia. Tzn. które pióro najlepiej wywalić, co sie zmieniło po fakcie itp.
Drugi koncept jaki mnie nawiedził to założenie resorów z jednym lub kilkoma piórami prostymi, które zaczynają pracować dopiero po silniejszym ugięciu piór podstawowych. Nie wiem jak sie fachowo nazywają te resory ale są takowe w większości busów i innych takich. Pytanie jakie zostaje to od jakiego autka podeszłyby wspomniane resory do uaza.
Z góry dzięki za wszelkie rady i wskazówki. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » pn sie 22, 2005 1:16 pm

wupasek pisze:zostawilem samochod i odebralem jak juz bylo wszystko zalozone
czyli 600zl/kpl za klepanie+gumy+demontaz/montaz
ale gumy to nie byl dobry pomysl.. i chyba zaloze polibusze w koncu :-?
Wupaswek gdzie je klepałes ??
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » pn sie 22, 2005 1:23 pm

garry pisze:Mam pytanie w temacie resorów... więć się tutaj przykleję.
Szukam jakiegoś sensownego pomysłu na zmiękczenie zawieszenia mojego uaza. Konkretnie chodzi o to, że na co dzień jeżdżę nim samotnie (w sensie jednoosobowo), bez większego ładunku oraz po leśnych drogach strasznie zasobnych w dziury wszelkiego formatu. W związku z tym mój cholernie twardy potwór odbija mi wszystkie trzewia jakie jeszcze posiadam. Jeżeli zapakuję trochę pasażerów - tak z 7 osób - to wtedy jazda robi się dopiero komfortowa. Zaczyna się odczuwać że moje wspaniałe auto posiada jakieś resory.
Najprostszym wyjściem byłoby pewnie wywalenie po jednym piórze w każdym resorze - tak na marginesie to posiadam książkowy zestaw piór w resorach - i powinno być lepiej. Tylko wówczas jak od święta napakuję gawiedzi to moja terenówka przeistoczy się w BMW. Jeżeli ktoś przerabiał już ten temat to będę zobowiazany za zwierzenia. Tzn. które pióro najlepiej wywalić, co sie zmieniło po fakcie itp.
Drugi koncept jaki mnie nawiedził to założenie resorów z jednym lub kilkoma piórami prostymi, które zaczynają pracować dopiero po silniejszym ugięciu piór podstawowych. Nie wiem jak sie fachowo nazywają te resory ale są takowe w większości busów i innych takich. Pytanie jakie zostaje to od jakiego autka podeszłyby wspomniane resory do uaza.
Z góry dzięki za wszelkie rady i wskazówki. Pozdrawiam.
Wiec tak jak miałem nówki resory kupowane na tył były one 7 piórowe i dopiero był on mięki :D nie przechylał sie na łukach zbytnio :D jak się nie myle to masz 9 piórowe na tyle :) jak zdejmiesz bedzie lepiej ale jak zapakujesz za dóżo bedzie dużo twardszy :) ja wioząć ładunek tak z 600kg na działke na nówkach resorach prawie oponą tarłem o nadkole a i cholernie tródno się go prowadziło wtedy :) (chyba pomysle o tarczówkach )
Ostatnio zmieniony pn sie 22, 2005 1:26 pm przez Pietrass, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Re: resorki

Post autor: Pietrass » pn sie 22, 2005 1:25 pm

sebalodz pisze:panowie czytam sobie ten pościk i mam pytanko może głupie ale dopiero zaczynam przygode z UAZem. Ostatnio wymianialem koncowki i zwrocilem uwage ze moj resor jest w ksztalcie _________ ( prosty ). Czy to normalne a jak nie gdzie moge je wyklepac ( w łodzi oczywiscie ).
moje oceniane na 6 letnie resory wygladały znacznie lepiej :)
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn sie 22, 2005 1:31 pm

Pietrass pisze:Wupasek gdzie je klepałes ??
na kolumny, jadac od wiskitna w strone wisniowej gory
ja nie narzekam ale zdania co do ludzi ktorzy tam robia sa wsrod nas podzielone
Obrazek

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » pn sie 22, 2005 2:59 pm

również na tych kolesi nie narzekam aczkolwiek mnie to taniej wyniosło..
wyklepanie resorów + 3 nowe pióra + grafitowym zabezpieczenie..
bez montażu/demontażu coś lekko ponad 450..
a nadal nie siadły..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » pn sie 22, 2005 4:09 pm

kubas pisze:również na tych kolesi nie narzekam aczkolwiek mnie to taniej wyniosło..
wyklepanie resorów + 3 nowe pióra + grafitowym zabezpieczenie..
bez montażu/demontażu coś lekko ponad 450..
a nadal nie siadły..
nom widziałem :D na własne oczy ;) całkiem całkiem wyglądaja :)
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn sie 22, 2005 4:50 pm

Szukam jakiegoś sensownego pomysłu na zmiękczenie zawieszenia mojego uaza. Konkretnie chodzi o to, że na co dzień jeżdżę nim samotnie (w sensie jednoosobowo), bez większego ładunku oraz po leśnych drogach strasznie zasobnych w dziury wszelkiego formatu. W związku z tym mój cholernie twardy potwór odbija mi wszystkie trzewia jakie jeszcze posiadam. Jeżeli zapakuję trochę pasażerów - tak z 7 osób - to wtedy jazda robi się dopiero komfortowa. Zaczyna się odczuwać że moje wspaniałe auto posiada jakieś resory.
..Rozwiązanie jest proste..2 worki ziemniakow do samochodu i mozna śmiało jeździć :D :D :D ...heheh..albo wiecej osprzetu..tirfor trapy itp itd... :lol: :lol: :lol: ..a tak do rzeczy..wydaje mi sie ze jednak lepiej zostac przy tych twardszych bo wtedy mozna wiecej zabrac do auta..wiec jakby ci kiedys co wypadlo... :lol: :lol: :wink: :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Resory cd...

Post autor: Bartmann » sob wrz 24, 2005 2:36 pm

No więc jak już piasłem resory dałem do zrobienia...po dwóch wyjazdach przedni pękł a tylne rozjechały się jak talia kart:) Dałem ponownie do zrobienia no i przednie robią znakomicie natomiast tylne siadają. I tu pytanie czy może da się zaadoptować lepsze resorki od czegoś innego bez modyfikacji?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości