no i ladnie, wymieniliśmy poglądy ale Wlodek i tak chyba dalej nic nie wie konkretnego
Pozwole sobie więc na male podsumowanie:
1. Założyciel wątku (zwany dalej "Włodkiem") działa jak powszechnie wiadomo pod wplywem imperatywu "dalszego doskonalenia" swojego UAZ-a,
2. Wyż/wym. (Włodek ofkors a nie imperatyw) będąc w wyżej opisanym stanie ducha powziął wiadomość o istnieniu "mostow hipoidalnych do UAZ-a",
3. Aby poszerzyc swoja wiedzę Włodek zapragnął zasięgnąc na ninejszym forum informacji dotyczącej rzeczonych mostów i zakładając ten wątek wyartykułował swoją potrzebę,
4. W dyskusji wypowiedziało sie wielu mowców przy czym założono milcząco, ale jak sie wydaje słusznie, że most hopidalny to most z hipoidalną przekładnią główną,
5. Wszyscy dyskutanci zgodnie uznali, że przekładnia hipoidalna to przekładnia kątowa o przesuniętej (obniżonej) osi wałka atakującego w stosunku do położenia linii obotu kół,
6. Zdaniem większości wypowiadajacych się typowy UAZ nie ma w mostach tak zdefiniowanej przekladni hipoidalnej,
7. Pojawilo się jednak jedno (kategoryczne) zdanie odrebne, wedlug ktorego wszystkie mosty pojazdow terenowch byłego Zwiazku Radzieckiego są "hipoidalne" .
8. W powstalej sytuacji należy rozważyć:
a) czy wymienione wyżej zdanie odrebne jest obiektywnie prawdziwe?
b) czy jesli odpowiedż na pierwsze pytanie bedzie brzmiało "nie" to czym się charakteryzują "mosty hipoidalne do UAZ-a"?