pytanie dotyczące UAZ-a 452

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 24, 2006 10:58 pm

wymien zaworki w pompie :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » śr maja 24, 2006 11:00 pm

w tej pompce ręcznej?? - bo to chyba było wymieniane w całości
Grzegorz

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 24, 2006 11:16 pm

Digidy123 pisze:w tej pompce ręcznej?? - bo to chyba było wymieniane w całości
ta pompka "reczna "na bloku silnika to glowna pompa paliwa i tam w srodku sa dwa zaworki ktore nalezy wymienic :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

uaz452

Post autor: ub40 » czw maja 25, 2006 8:48 am

Po dwoch dniach stania powinien odpalic od razu nawet bez ssania a ze ssaniem to na pewno. Sprawdz zawor zwrotny w pompie benzynowej.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » pt maja 26, 2006 11:39 am

witam, mam bardzo ważne pytanie dotyczące odpalania silnika,
przy klapie od silnika są dwa cięgna : jedno jest od żaluzji a drugie od ssania, i właśnie mam problem z tym drugim bo przed chwilą wrócilem i nie moglem odpalić(musze go trzymać na gazie żeby nie zgasł), czy włączone ssanie to jest wtedy jak je sie wysunie ?? czy schowa?? bo jak je wysune to wtedy dochodzi taki dźwęk "buczenie" - prosze o szybką rade
Grzegorz

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

uaz452

Post autor: ub40 » pt maja 26, 2006 12:27 pm

Galka ma byc wysunieta, wtedy jest ssanie wlaczone a co do buczenia to nie wiem o co chodzi bo u mnie nic nie buczy przy odpalaniu na ssaniu.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » pt maja 26, 2006 12:29 pm

jak sie wywali z reduktora tą kulke blokującą to da rade włączyć biegi terenowe na tylnym napędzie,

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

uaz 452

Post autor: ub40 » pt maja 26, 2006 2:47 pm

Lepiej nie kombinuj bo jak wlaczysz reduktor tylko na tyl to mozesz latwo cos urwac, np:polos lub cos co w danej chwili jest slabsze.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: uaz452

Post autor: Digidy123 » pt maja 26, 2006 4:33 pm

ub40 pisze:Galka ma byc wysunieta, wtedy jest ssanie wlaczone a co do buczenia to nie wiem o co chodzi bo u mnie nic nie buczy przy odpalaniu na ssaniu.
jak jest zimny to trzeba go trzymac na gazie?? bo mój gaśnie ale tą gałke mam wciśniętą- w gaźniku to troche właśnie dziwnie to wygląda bo dysza sie otwiera przy wciśniętym a zamyka przy wyciśniętym(podniesionym) ssaniu
Grzegorz

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: uaz452

Post autor: robertik » pt maja 26, 2006 5:44 pm

Digidy123 pisze:
ub40 pisze:Galka ma byc wysunieta, wtedy jest ssanie wlaczone a co do buczenia to nie wiem o co chodzi bo u mnie nic nie buczy przy odpalaniu na ssaniu.
jak jest zimny to trzeba go trzymac na gazie?? bo mój gaśnie ale tą gałke mam wciśniętą- w gaźniku to troche właśnie dziwnie to wygląda bo dysza sie otwiera przy wciśniętym a zamyka przy wyciśniętym(podniesionym) ssaniu
Jesli chodzi o gazowanie na zimnym to owszem.
Jesli chodzi o ssanie i przepustnice to wlasnie tak to ma dzialac :)2

Digidy123
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Digidy123 » sob maja 27, 2006 11:22 am

witam, pytam odrazu na przyszłość- moze mi sie przyda: czym odkręca się na piastach przednich te nakladki, które trzeba zdjąć, aby wkręcić mu 4x4?, jest do tego specjalny klucz?
Grzegorz

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob maja 27, 2006 11:25 am

klucz jest :lol: , ale po kilk wyjazdach kapturki robia sie okragle wiec kluczem jest twoja wlasna graba :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » sob maja 27, 2006 11:26 am

Digidy123 pisze:witam, pytam odrazu na przyszłość- moze mi sie przyda: czym odkręca się na piastach przednich te nakladki, które trzeba zdjąć, aby wkręcić mu 4x4?, jest do tego specjalny klucz?
:-?

http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

:wink:
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
dmuchawiec
 
 
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: dmuchawiec » sob maja 27, 2006 4:11 pm

klucz owszem jest, rurowy 56mm, jak założysz właściwą stroną to kapturki nie robią się okrągłe :lol:
przy okazji przydatny przy regulacji łożysk w piastach :)2
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz maja 28, 2006 12:19 am

dmuchawiec pisze:klucz owszem jest, rurowy 56mm, jak założysz właściwą stroną to kapturki nie robią się okrągłe :lol:
przy okazji przydatny przy regulacji łożysk w piastach :)2
wydmuchaj sie :lol: chodzilo mi o kamienie :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości