Lift UAZa na resoorach

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:21 pm

taa idealny łamacz resorów :roll:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 9:23 pm

fazi ale ty nie podniosłeś auta o 7cm

podziel to przez 2
czyli wyjdzie jakieś 3,5 cm



:wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:24 pm

mudder pisze:taa idealny łamacz resorów :roll:
...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje 8) :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:28 pm

faziuaz pisze:
mudder pisze:taa idealny łamacz resorów :roll:
...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje 8) :)2
i co to da wykrzyż się nie zmieni a żeby włożyć większe gumy wystarczy podciąć błotniki :roll: więc pytam po co ??
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » śr lis 29, 2006 9:34 pm

Podniesienie resora z jednej strony ma znaczący wpływ na kąt wyprzedzenie zwrotnic :cry: a to z kolei na zachowanie auta na zakrętach :evil: da się z tym jeździć hihi ale się nie powinno tak jeździć :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:38 pm

mudder pisze:
faziuaz pisze:
mudder pisze:taa idealny łamacz resorów :roll:
...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje 8) :)2
i co to da wykrzyż się nie zmieni a żeby włożyć większe gumy wystarczy podciąć błotniki :roll: więc pytam po co ??
....noooo żeby się nie nudzić...jeżeli nie masz co robić,bierzesz sobie kawałeczek złomu(ceownik 70mm) i próbujesz gdzieś go upchnąć....w tym przypadku trafiło na resor :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » śr lis 29, 2006 9:55 pm

czy ja mam coś z głową czy poprostu jestem odwrotny ?

skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
miska olejowa przewidziana do tego silnika zapenwe ma najkożystniejszy kształ i pojemność a kazda jej modyfikacja może się okazac (choc nie musi ) niedokońca udana
mniemam też że jest to pracochłonne

a silnika na podzuszkach nie da sie podnieć nieco wyżej ?

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:58 pm

skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki..... 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 10:00 pm

faziuaz pisze:
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki..... 8)
:)20 :)20 :)20 :)20 :)20
dobre :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » śr lis 29, 2006 10:04 pm

faziuaz pisze:
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki..... 8)


:o :o :o :o o ja pitole.... to przeszlo przeglad? :roll: :o
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lis 29, 2006 10:07 pm

pakjusz_pl pisze:
faziuaz pisze:
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki..... 8)


:o :o :o :o o ja pitole.... to przeszlo przeglad? :roll: :o
no tak jak każdy uaz :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » śr lis 29, 2006 10:39 pm

faziuaz pisze:
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki..... 8)
No comments :)2

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 10:51 pm

zostawcie chlopaka w spokoju. Juz ponad rok byl spokoj i znow na niego zaczynaja nadawac 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:05 pm

Multum kasztanienia ... po przebiuciu się przez ten gąszcz ... mozna stwierdzić ze najmniej szkodzi podłożenie klocków pod resor miedzy resor a most wtedy zwiekszy sie odleglosc od miski i po dodaniu odbojów miska bedzie bezpieczniejsza jeszcze podniose silnik na poduszkach tyle ile będze mógł... ponieważ maska nie chce sie zamykać jak sie za dużo silnik podniesie. Obrazek
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:11 pm

L80 pisze:" skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować "
może u kolegi L80 zawieszenie nie działało poprawnie ... i dlatego ingerował
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 11:12 pm

o kurcze

czy te pręty gwintowane to aby nie za słabe??


jak podniesiesz jeszcze silnik to drastycznie się zwiększy kąt pracy krzyżaków a szczególnie tych w moście przednim


wybacz ale trochę niezbyt bezpieczny patent z tymi prętami
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:20 pm

To nie jest mój patent ani mój UAZ ale opcja jest ciekawa pręty gwintowane srednica: 12 ??? mogloby być??? bo cybanty kute ciezko chyba kupic? Czy nie?
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 8:37 am

troche za duzo tych podkladek - w przy takim rozwiazaniu wystepuje znacznie wiekszy moment skrecajacy na strzemionach i moze to w cholere urwac.

A odboje to tak jak wczesniej mowilem podstawa bo przy przednim mosie odboj opiera sie o most natomiast w tylnym o resor a to jest zdjecie tylnego resora i chyba jeszcze do tego z 452 :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw lis 30, 2006 11:38 am

faziuaz pisze:....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm
Obrazek

ja mam rowniez to rozwiazanie, mimo iz podciecie nadkoli bylo by prostrze, ale oszpeca uaza :lol:
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw lis 30, 2006 4:53 pm

Doktor200 pisze:
faziuaz pisze:....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm
Obrazek

ja mam rowniez to rozwiazanie, mimo iz podciecie nadkoli bylo by prostrze, ale oszpeca uaza :lol:
uaz jest i tak brzydki jak dobrze wytniesz to możesz najwyżej uroku dodać :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » czw lis 30, 2006 5:34 pm

Nie obrażaj mi maszynki :wink: jak na tamte czasy niema co wymagać.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » czw lis 30, 2006 6:11 pm

mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki :o
sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę :o

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw lis 30, 2006 7:24 pm

UAZ4x4 pisze:Multum kasztanienia ... po przebiuciu się przez ten gąszcz ... mozna stwierdzić ze najmniej szkodzi podłożenie klocków pod resor miedzy resor a most wtedy zwiekszy sie odleglosc od miski i po dodaniu odbojów miska bedzie bezpieczniejsza jeszcze podniose silnik na poduszkach tyle ile będze mógł... ponieważ maska nie chce sie zamykać jak sie za dużo silnik podniesie. Obrazek
...śruba cięta "z metra",płaskowniki za podkładki,gwint M12, "kierśruba"nie wiem z czego.... :-? nooooo, nie ukrywam,nie podoba mi się.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw lis 30, 2006 7:26 pm

Olek1605 pisze:
mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki :o
sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę :o
nie to było do tego żeby włożyć większe opony a co do miski to już się wypowiedziałem że narozsądniej ją przerobić :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » czw lis 30, 2006 7:34 pm

mudder pisze:
Olek1605 pisze:
mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki :o
sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę :o
nie to było do tego żeby włożyć większe opony a co do miski to już się wypowiedziałem że narozsądniej ją przerobić :)2
a to sory zwracam honor

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość