jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:21 pm
taa idealny łamacz resorów

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 9:23 pm
fazi ale ty nie podniosłeś auta o 7cm
podziel to przez 2
czyli wyjdzie jakieś 3,5 cm

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:24 pm
mudder pisze:taa idealny łamacz resorów

...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr lis 29, 2006 9:28 pm
faziuaz pisze:mudder pisze:taa idealny łamacz resorów

...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje

i co to da wykrzyż się nie zmieni a żeby włożyć większe gumy wystarczy podciąć błotniki

więc pytam po co

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » śr lis 29, 2006 9:34 pm
Podniesienie resora z jednej strony ma znaczący wpływ na kąt wyprzedzenie zwrotnic

a to z kolei na zachowanie auta na zakrętach

da się z tym jeździć hihi ale się nie powinno tak jeździć

Legnica
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:38 pm
mudder pisze:faziuaz pisze:mudder pisze:taa idealny łamacz resorów

...jeżeli zrobisz to samo z odbojem..........nic się nie dzieje

i co to da wykrzyż się nie zmieni a żeby włożyć większe gumy wystarczy podciąć błotniki

więc pytam po co

....noooo żeby się nie nudzić...jeżeli nie masz co robić,bierzesz sobie kawałeczek złomu(ceownik 70mm) i próbujesz gdzieś go upchnąć....w tym przypadku trafiło na resor

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » śr lis 29, 2006 9:55 pm
czy ja mam coś z głową czy poprostu jestem odwrotny ?
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
miska olejowa przewidziana do tego silnika zapenwe ma najkożystniejszy kształ i pojemność a kazda jej modyfikacja może się okazac (choc nie musi ) niedokońca udana
mniemam też że jest to pracochłonne
a silnika na podzuszkach nie da sie podnieć nieco wyżej ?
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 29, 2006 9:58 pm
skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki.....

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr lis 29, 2006 10:00 pm
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr lis 29, 2006 10:04 pm
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr lis 29, 2006 10:07 pm
no tak jak każdy uaz

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » śr lis 29, 2006 10:39 pm
faziuaz pisze:skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować
....L-80, zerknij no na swoje fotki.....

No comments

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 29, 2006 10:51 pm
zostawcie chlopaka w spokoju. Juz ponad rok byl spokoj i znow na niego zaczynaja nadawac

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
UAZ4x4
-

- Posty: 125
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:05 pm
Multum kasztanienia ... po przebiuciu się przez ten gąszcz ... mozna stwierdzić ze najmniej szkodzi podłożenie klocków pod resor miedzy resor a most wtedy zwiekszy sie odleglosc od miski i po dodaniu odbojów miska bedzie bezpieczniejsza jeszcze podniose silnik na poduszkach tyle ile będze mógł... ponieważ maska nie chce sie zamykać jak sie za dużo silnik podniesie.

BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
-
UAZ4x4
-

- Posty: 125
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:11 pm
L80 pisze:" skoro zawieszenie działa poprawnie to poco w nie ingerować "
może u kolegi L80 zawieszenie nie działało poprawnie ... i dlatego ingerował
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr lis 29, 2006 11:12 pm
o kurcze
czy te pręty gwintowane to aby nie za słabe??
jak podniesiesz jeszcze silnik to drastycznie się zwiększy kąt pracy krzyżaków a szczególnie tych w moście przednim
wybacz ale trochę niezbyt bezpieczny patent z tymi prętami
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
UAZ4x4
-

- Posty: 125
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: UAZ4x4 » śr lis 29, 2006 11:20 pm
To nie jest mój patent ani mój UAZ ale opcja jest ciekawa pręty gwintowane srednica: 12

? mogloby być??? bo cybanty kute ciezko chyba kupic? Czy nie?
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 30, 2006 8:37 am
troche za duzo tych podkladek - w przy takim rozwiazaniu wystepuje znacznie wiekszy moment skrecajacy na strzemionach i moze to w cholere urwac.
A odboje to tak jak wczesniej mowilem podstawa bo przy przednim mosie odboj opiera sie o most natomiast w tylnym o resor a to jest zdjecie tylnego resora i chyba jeszcze do tego z 452

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » czw lis 30, 2006 11:38 am
faziuaz pisze:....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm

ja mam rowniez to rozwiazanie, mimo iz podciecie nadkoli bylo by prostrze, ale oszpeca uaza

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » czw lis 30, 2006 4:53 pm
Doktor200 pisze:faziuaz pisze:....proste rozwiązanie 7 cm=dwa ceowniki 70mm

ja mam rowniez to rozwiazanie, mimo iz podciecie nadkoli bylo by prostrze, ale oszpeca uaza

uaz jest i tak brzydki jak dobrze wytniesz to możesz najwyżej uroku dodać

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw lis 30, 2006 5:34 pm
Nie obrażaj mi maszynki

jak na tamte czasy niema co wymagać.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » czw lis 30, 2006 6:11 pm
mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki

sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » czw lis 30, 2006 7:24 pm
UAZ4x4 pisze:Multum kasztanienia ... po przebiuciu się przez ten gąszcz ... mozna stwierdzić ze najmniej szkodzi podłożenie klocków pod resor miedzy resor a most wtedy zwiekszy sie odleglosc od miski i po dodaniu odbojów miska bedzie bezpieczniejsza jeszcze podniose silnik na poduszkach tyle ile będze mógł... ponieważ maska nie chce sie zamykać jak sie za dużo silnik podniesie.

...śruba cięta "z metra",płaskowniki za podkładki,gwint M12, "kierśruba"nie wiem z czego....

nooooo, nie ukrywam,nie podoba mi się.....
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » czw lis 30, 2006 7:26 pm
Olek1605 pisze:mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki

sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę

nie to było do tego żeby włożyć większe opony a co do miski to już się wypowiedziałem że narozsądniej ją przerobić

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » czw lis 30, 2006 7:34 pm
mudder pisze:Olek1605 pisze:mudder pisze:dalej czegoś nie rozumiem nie łatwiej podciąć błotniki

sugerujesz że to spowoduje nie uderzanie mostu o miskę

nie to było do tego żeby włożyć większe opony a co do miski to już się wypowiedziałem że narozsądniej ją przerobić

a to sory zwracam honor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości