jak poprawic smarowanie silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr kwie 14, 2004 12:51 pm

:)20 :)20 :)20 :)2
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Post autor: wojtak4 » śr kwie 14, 2004 5:23 pm

Nierozumiem was. Jak ja pisze jakis temat o poczciwym perkinsie to kazdy gada ze to niedobry silnik i ze najlepszy oryginał. jak tu chlopak pisze o smarowaniu to kazdy oryginała poleca. Nie bede zadawal pytania jaki jest najlepszy, bo każdy swoje chwali i jego bedzie najlepszy. A wracając do tematu, to slysząc opinie uzytkownikow benzyniaków to wprawdzie narzekają na ich spalanie ale nie wydaje im sie aby braklo smarowania na przechylach. Zrób remont i zalej dobrym olejem i bedzie ok.

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » śr kwie 14, 2004 6:19 pm

jak na plaskim cisnienie oleju jest ok a tylko brakuje na przechylach to remont nic nie pomoze (bo po prostu olej sie przelewa i chwilowo smok ciagnie powietrze zamiast oleju) jedynie wstawienie dodatkowych przegrod do miski albo instalacja suchej miski olejowej
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr kwie 14, 2004 6:29 pm

Artur pisze:
kpeugeot pisze:a mozecie rozwinąc temat przegród w misce olejowej :)21
Zmienić silnik na prawidłowy któremu nie dolegają takie szczegóły jak jakieś zacieranie sie na przechyłach.
Szelesty w ruch! :)21
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » czw kwie 15, 2004 12:59 am

tieri pisze:jak na plaskim cisnienie oleju jest ok a tylko brakuje na przechylach to remont nic nie pomoze (bo po prostu olej sie przelewa i chwilowo smok ciagnie powietrze zamiast oleju) jedynie wstawienie dodatkowych przegrod do miski albo instalacja suchej miski olejowej
Sprawdz tylko czy brakuje na przechyle do przodu, czy do tyłu, jest to mankament niektórych typów silników, generalnie może cię czekać przebudowa miski olejowej, lub dodtkowy zbiornik oleju z pompą , która steruje plywak w oryginalnej misce olejowej.
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw kwie 15, 2004 6:53 am

wojtak4 pisze:Nierozumiem was. Jak ja pisze jakis temat o poczciwym perkinsie to kazdy gada ze to niedobry silnik i ze najlepszy oryginał. jak tu chlopak pisze o smarowaniu to kazdy oryginała poleca. Nie bede zadawal pytania jaki jest najlepszy, bo każdy swoje chwali i jego bedzie najlepszy. A wracając do tematu, to slysząc opinie uzytkownikow benzyniaków to wprawdzie narzekają na ich spalanie ale nie wydaje im sie aby braklo smarowania na przechylach. Zrób remont i zalej dobrym olejem i bedzie ok.
Na temat perkinsa się już wypowiedziałem a na temat uazowego równiez a co do smarowania jak kto nie wierzy to niech se zwali miske i zobaczy jak pompa jest wysoko albo niech go porzadnie przechyli na prawą strone to zobaczymy czy będzie smarował.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw kwie 15, 2004 7:02 am

ja was pogodze 8)

i jedno i drugie to sie tylko na przetop nadaje :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

hydraulik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 09, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

uaz

Post autor: hydraulik » czw kwie 15, 2004 7:43 am

MOC pisze:ja was pogodze 8)

i jedno i drugie to sie tylko na przetop nadaje :)21
Ale ja sobie nie wyobrażam jazdy Uazem 400 kilosów do Nowej Huty.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw kwie 15, 2004 7:46 am

oddaj do najblizszego skupu zlomu :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw kwie 15, 2004 7:59 am

czy ma ktos fotki takiej przegrody w misce olejowej?, jakiej powinna być wysokości ,
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw kwie 15, 2004 8:03 am

nie w ten sposob, przgrody czy grodzie powinny byc w misce na dnie z przestrzenia pod spodem celem przplywu swobodnego oleju
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw kwie 15, 2004 8:09 am

zdrowy rozsadek podpowiada że nalepiej było by zrobić przegrode poziomą blokującą wypłynięcie oleju z zagłebienia w misce, wtedy też nie musi być otworu przepływowego ponieważ olej spływający nie jest blokowany
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

hydraulik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 09, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

uaz

Post autor: hydraulik » czw kwie 15, 2004 8:09 am

MOC pisze:oddaj do najblizszego skupu zlomu :)21
nic z tego ,to nie była by żadna wyprawa ale chociaż 400 km przez las to mogło by być ciekawe :)2

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt kwie 16, 2004 12:41 am

Porzadny remont wału + przegrody w misce gwiażdziście względem pompy/słabo z miejscem/ + ponad max oleju+wymiana pompy olejowej na nową!Sucha miska to nie ten etap jeszcze.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt kwie 16, 2004 6:49 am

innymi slowy jak to juz zreszta bylo powiedziane wymiana silnika :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: uaz

Post autor: bandzior » pt kwie 16, 2004 1:50 pm

hydraulik pisze:
bandzior pisze:
hydraulik pisze:Faktycznie podczas jazdy swoim uazem przy przechyle na prawą strone zauważyłem brak ciśnienia na zegarze.czy jest jakieś proste rozwiązanie tego problemu?
jest jedno proste, zmien samochod :lol: :lol:
Jak widze jak ludzie robią przez pół roku fure ,a potem co rajd ich "super droga zagraniczna maszyna"klęka,a biedny uaz musi ją targać-to ja już wole żaza. :)6
moja super maszyna jeszcze nigdy na rajdzie nie klekla(wyciagarka to co innego)a gdyby ten twoj zaz przezyl chociaz polowe rajdow w ktorych bral udzial moj patrolek to pewnie juz by byl dawno w hucie :lol: :lol: :lol:
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości