jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr kwie 14, 2004 12:51 pm
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
wojtak4
-

- Posty: 108
- Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
- Lokalizacja: z Mazur
Post
autor: wojtak4 » śr kwie 14, 2004 5:23 pm
Nierozumiem was. Jak ja pisze jakis temat o poczciwym perkinsie to kazdy gada ze to niedobry silnik i ze najlepszy oryginał. jak tu chlopak pisze o smarowaniu to kazdy oryginała poleca. Nie bede zadawal pytania jaki jest najlepszy, bo każdy swoje chwali i jego bedzie najlepszy. A wracając do tematu, to slysząc opinie uzytkownikow benzyniaków to wprawdzie narzekają na ich spalanie ale nie wydaje im sie aby braklo smarowania na przechylach. Zrób remont i zalej dobrym olejem i bedzie ok.
-
tieri
-

- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: tieri » śr kwie 14, 2004 6:19 pm
jak na plaskim cisnienie oleju jest ok a tylko brakuje na przechylach to remont nic nie pomoze (bo po prostu olej sie przelewa i chwilowo smok ciagnie powietrze zamiast oleju) jedynie wstawienie dodatkowych przegrod do miski albo instalacja suchej miski olejowej
pozdrawiam
michal
u 404
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr kwie 14, 2004 6:29 pm
Artur pisze:kpeugeot pisze:a mozecie rozwinąc temat przegród w misce olejowej

Zmienić silnik na prawidłowy któremu nie dolegają takie szczegóły jak jakieś zacieranie sie na przechyłach.
Szelesty w ruch!

Władek - Kraków
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » czw kwie 15, 2004 12:59 am
tieri pisze:jak na plaskim cisnienie oleju jest ok a tylko brakuje na przechylach to remont nic nie pomoze (bo po prostu olej sie przelewa i chwilowo smok ciagnie powietrze zamiast oleju) jedynie wstawienie dodatkowych przegrod do miski albo instalacja suchej miski olejowej
Sprawdz tylko czy brakuje na przechyle do przodu, czy do tyłu, jest to mankament niektórych typów silników, generalnie może cię czekać przebudowa miski olejowej, lub dodtkowy zbiornik oleju z pompą , która steruje plywak w oryginalnej misce olejowej.
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » czw kwie 15, 2004 6:53 am
wojtak4 pisze:Nierozumiem was. Jak ja pisze jakis temat o poczciwym perkinsie to kazdy gada ze to niedobry silnik i ze najlepszy oryginał. jak tu chlopak pisze o smarowaniu to kazdy oryginała poleca. Nie bede zadawal pytania jaki jest najlepszy, bo każdy swoje chwali i jego bedzie najlepszy. A wracając do tematu, to slysząc opinie uzytkownikow benzyniaków to wprawdzie narzekają na ich spalanie ale nie wydaje im sie aby braklo smarowania na przechylach. Zrób remont i zalej dobrym olejem i bedzie ok.
Na temat perkinsa się już wypowiedziałem a na temat uazowego równiez a co do smarowania jak kto nie wierzy to niech se zwali miske i zobaczy jak pompa jest wysoko albo niech go porzadnie przechyli na prawą strone to zobaczymy czy będzie smarował.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw kwie 15, 2004 7:02 am
ja was pogodze
i jedno i drugie to sie tylko na przetop nadaje

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
hydraulik
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 7:02 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: hydraulik » czw kwie 15, 2004 7:43 am
MOC pisze:ja was pogodze
i jedno i drugie to sie tylko na przetop nadaje

Ale ja sobie nie wyobrażam jazdy Uazem 400 kilosów do Nowej Huty.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw kwie 15, 2004 7:46 am
oddaj do najblizszego skupu zlomu

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » czw kwie 15, 2004 7:59 am
czy ma ktos fotki takiej przegrody w misce olejowej?, jakiej powinna być wysokości ,
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw kwie 15, 2004 8:03 am
nie w ten sposob, przgrody czy grodzie powinny byc w misce na dnie z przestrzenia pod spodem celem przplywu swobodnego oleju
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » czw kwie 15, 2004 8:09 am
zdrowy rozsadek podpowiada że nalepiej było by zrobić przegrode poziomą blokującą wypłynięcie oleju z zagłebienia w misce, wtedy też nie musi być otworu przepływowego ponieważ olej spływający nie jest blokowany
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
hydraulik
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 7:02 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: hydraulik » czw kwie 15, 2004 8:09 am
MOC pisze:oddaj do najblizszego skupu zlomu

nic z tego ,to nie była by żadna wyprawa ale chociaż 400 km przez las to mogło by być ciekawe

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt kwie 16, 2004 12:41 am
Porzadny remont wału + przegrody w misce gwiażdziście względem pompy/słabo z miejscem/ + ponad max oleju+wymiana pompy olejowej na nową!Sucha miska to nie ten etap jeszcze.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt kwie 16, 2004 6:49 am
innymi slowy jak to juz zreszta bylo powiedziane wymiana silnika

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
bandzior

- Posty: 1607
- Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
- Lokalizacja: bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bandzior » pt kwie 16, 2004 1:50 pm
hydraulik pisze:bandzior pisze:hydraulik pisze:Faktycznie podczas jazdy swoim uazem przy przechyle na prawą strone zauważyłem brak ciśnienia na zegarze.czy jest jakieś proste rozwiązanie tego problemu?
jest jedno proste, zmien samochod

Jak widze jak ludzie robią przez pół roku fure ,a potem co rajd ich "super droga zagraniczna maszyna"klęka,a biedny uaz musi ją targać-to ja już wole żaza.

6
moja super maszyna jeszcze nigdy na rajdzie nie klekla(wyciagarka to co innego)a gdyby ten twoj zaz przezyl chociaz polowe rajdow w ktorych bral udzial moj patrolek to pewnie juz by byl dawno w hucie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości