Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Moderator: Student
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Wymień przewody paliwowe od zbiornika do pompy, fałszywe powietrze ci ciągnie. Miałem tak samo i po wymianie ani grama powietrza. Może również być filtr paliwa do wymiany.
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112
http://vimeo.com/31952112
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Olej taki sam jak do silnika. Leje się go tylko po demontażu pompy.
Pierwsza podstawowa sprawa to zawór zwrotny w pompie. W silniku z 99 roku masz jeszcze zapewne pompę Motorpal
Odpowietrzyć filtr paliwa.
Wykręć zawór /wąż zasilający/ pierwszy z prawej http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 04456020_1 tam jest kulka ze sprężyną, która robi jako zawór zwrotny i sprawdź czy czasem nie przepuszcza /ustoma
najlepsza diagnoza/ Poskręcać do kupy odpowietrzyć pompę wtr. pompką ręczną-śrubka obok pierwszej sekcji, popuścić nakrętki przewodów na wtryskach i kręcić aż pokaże się ropa następnie odpalać. Jeżeli zapowietrzanie będzie się powtarzało postępuj jak pisał kolega wukor uwzględniając w szczególności przełącznik baków i odstojnik.
p.s wybierasz się 4 grudnia do Kotlarni?
Pierwsza podstawowa sprawa to zawór zwrotny w pompie. W silniku z 99 roku masz jeszcze zapewne pompę Motorpal
Odpowietrzyć filtr paliwa.
Wykręć zawór /wąż zasilający/ pierwszy z prawej http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 04456020_1 tam jest kulka ze sprężyną, która robi jako zawór zwrotny i sprawdź czy czasem nie przepuszcza /ustoma

p.s wybierasz się 4 grudnia do Kotlarni?
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Paliwo jest, przewody i filtr ok, wszystko odpowietrzone. Pompka paliwo podaje i recznie i normalnie. Paliwo wraca powrotem do zbiornika.
Wczoraj juz nawet nie udalo sie odpalic
Wydaje mi się, że po odkreceniu przewodu od wtrysku przy kreceniu rozrusznikiem paliwo powinno sikac pod cisnieniem a tu ledwo leciało
Jakies pomysły??
Wczoraj juz nawet nie udalo sie odpalic

Wydaje mi się, że po odkreceniu przewodu od wtrysku przy kreceniu rozrusznikiem paliwo powinno sikac pod cisnieniem a tu ledwo leciało

Jakies pomysły??
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
będę, będę ale przez w.w. opisane problemy bez GAZikazippo68 pisze:p.s wybierasz się 4 grudnia do Kotlarni?

Bede prowadził z kolegą jedną grupę ex

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
?
Ostatnio zmieniony czw gru 02, 2010 9:48 am przez zippo68, łącznie zmieniany 1 raz.
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
A jakiego koloru dyma daje?Piter69A pisze:Na wysokich kopcił i pracował nie równo. Odpala ciężko, tak jakby nie dostawał paliwa. Czy komus sie cos podobnego
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
dym bialo-niebieski jak przy problemach z paliwem
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Piter masz walnięty sztucerek na pompie i dlatego wraca czyli zaworek z kulką opisany wyżej .Jak podpompowujesz paliwo to powinieneś słyszeć charakterystyczne trzeszczenie/popiskiwanie paliwa przetłaczanego przez ten zaworek czyli paliwo pokonuje opór tej sprężynki z kulką.Nawet jak wykręciłeś zaworek i nie lata lużno ta kuleczka to sprężynka może być już osłabiona i też będzie dupa.A druga sprawa to dwa mini zaworki zwrotne na pompce podtłaczającej.Pod zaworek podchodzą różne syfki ze zbiornika i czasem potrafi się inaczej ułożyć i paliwo schodzi powoli.Odpowietrzanie zawsze zacznij od filtra tam jest taka specjalna podkładka w oryginale ze sztucznego tworzywa i potrafi się wyrobić - zwróć na to uwagę.Często ludzie zastępują ją miedzianką o złych wymiarach i nie dokręcają odpowiednio.Póżniej wiadomo pompa.Po odpaleniu zacznij delikatnie popuszczać wtryski i poczekaj po kolei po parenaście wtryśnięć aż wyjdzie ewentualne powietrze i po sprawie.Na gumowy/elastyczny przewód co idzie ze zbiornika paliwa do małej pompki zasilającej wepnij sobie filterek do dieseli to będziesz widział każdego dnia czy ci schodzi ropa czy nie.Kolejna sprawa nieszczelny cieniutki przewodzik z króćca pompki zasilającej idący do pompy wtryskowej- taki trzeci cieniusieńki - na końcówkach lubi się zestarzeć lub zesztywnieć od ropy jęśli nie jest gumowy tylko plastikowy i wtedy paliwo w sekundę ci wróci do zbiornika. 

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
"Kolejna sprawa nieszczelny cieniutki przewodzik z króćca pompki zasilającej idący do pompy wtryskowej- taki trzeci cieniusieńki - na końcówkach lubi się zestarzeć lub zesztywnieć od ropy jęśli nie jest gumowy tylko plastikowy i wtedy paliwo w sekundę ci wróci do zbiornika."
EDEK:):):):) dobrze pisze, włśnie przerabiałem temat przewodu pompa paliwowa-pompa wtryskowa, niby przewody gumowe a zesztywaniały i sasysało powietrze. Wymieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, łatwiej stwierdzić czy nie łapie powietrza do układu.
EDEK:):):):) dobrze pisze, włśnie przerabiałem temat przewodu pompa paliwowa-pompa wtryskowa, niby przewody gumowe a zesztywaniały i sasysało powietrze. Wymieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, łatwiej stwierdzić czy nie łapie powietrza do układu.
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
szychu pisze:Wymieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, łatwiej stwierdzić czy nie łapie powietrza do układu.
Teraz to dopiero zesztywnieją


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Kolega na rację.Balu-Balu pisze:szychu pisze:Wymieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, łatwiej stwierdzić czy nie łapie powietrza do układu.
Teraz to dopiero zesztywnieją![]()
Najlepiej przeźroczyste dać tylko na wejściu do pompki. W innych miejscach są one bardziej narażone na uszkodzenia.
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112
http://vimeo.com/31952112
Re: Układ paliwowy w UAZie z oryginalnym dieslem
Używajcie przewodów przeznaczonych specjalnie do paliw płynnych.U (dobrych) gazowników można dostać różnej wielkosci wężyki które nie stwardnieją i nie skruszeją po jakimś czasie od związków siarki i innych srodków zawartych w paliwie.szychu pisze:"Kolejna sprawa nieszczelny cieniutki przewodzik z króćca pompki zasilającej idący do pompy wtryskowej- taki trzeci cieniusieńki - na końcówkach lubi się zestarzeć lub zesztywnieć od ropy jęśli nie jest gumowy tylko plastikowy i wtedy paliwo w sekundę ci wróci do zbiornika."
EDEK:):):):) dobrze pisze, włśnie przerabiałem temat przewodu pompa paliwowa-pompa wtryskowa, niby przewody gumowe a zesztywaniały i sasysało powietrze. Wymieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, łatwiej stwierdzić czy nie łapie powietrza do układu.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość