jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
czapla_offroad
-

- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: czapla_offroad » wt paź 25, 2005 4:11 pm
motokogut pisze:chciałbym sprostować temat tego c360: perkins miał 3 cylindy lub 2 cylindry-2 cylindry były w ciągniku c330 (tzw trzydziestka) a ten 3 cylindrowy był montowany w traktorach c360 i konstrukcyjnie był bardzo podobny do orginalnego silnika 4 cylindrowego traktoru c360 ale miał jeden cylinder mniej. Tak sie to przedastwia-chyba że jestem w błedzie.
A co do tego 300D w uazie to odrazu załatwa sobie pare piór na dołożenie z przodu i nie baw sie ze skrzynią uaza tylko włóż mesia i do tego reduktor od łaza.
a na koniec małe pytanko do kolegi gaaz99: gdzie można załatwić tyrbine z kolektorami do 300D?? jak mas jakiś namiara to bardzo bym prosił.
pozdrio
To ten mój silnik 4 cylindrowy jak sie nazywa?
Czyli jak mam silnik C360 to też by się przydało dorzucić po jednym piórze??
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt paź 25, 2005 5:41 pm
ten twój to orginał ursus, stwożony przez inżyniera fabrycznego nie perkinsa.
a z tym piórem to jak włożysz dopiero tego mesia to wyjmij resory, młot 10kg, dobre kowadło i sie pomęcz i dołóż wtedy to pióro, a na tym silniku nie masz sie co martwić o padnięte resory bo nie ma wystajęcej miski olejowej i nic ci nie wali pod spodem, ten silnik może pracować pod kątem 48stopni non stop. problem będziesz miał dopiero z mesiem i wtedy wyhabrowane resory konkretnie ci sie przydadzą. pamiętaj o tj skrzyni od mesia bo ta uazowa długo na tym silniku nie pojezdzi, ten moment ją wykańcza, poza ty jaki komfort. ja u siebie jestem w trakcie wkładania tej mesiowskiej to jak by w przyszłosci ci coś było zdjęć potrzebne to wal jak w dzwon.
no risk, no fun
uaz 300D
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt paź 25, 2005 5:42 pm
A nie masz już dołożonych piór, ten silnik to ciężki kloc

Co do silnika 2 cyl. z 330 i 4 cyl. z 360 to prawie napewno nie były perkinsy.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt paź 25, 2005 5:53 pm
1 perkinsy w trzydziestce były tylko exportowe tak jaki i te 3 cylindrowe, na polske jak zwykle szło to co najgorsze i zostawały tylko te zwykłe. dlatego znaleść perkinsa w trzydziestce jest trudno ale jest ich sporo a sześćdzesiątke z tą trójka to wogóle rarytas. zazwyszaj są one w takich c360 z taką kwadratową maską podobną do tej z zetora i luksusową kabiną typu tego jak mają teraz nowoczesne fergusony. Sytuacja kiedyś była też taka że jak ciągnik trzymał kompreche to na export a jak nie , albo coś nie grało jak trza to na kraj i tak to sie kręciło:) TO JEST POLSKA!!!
2 ja piór nawet z tym 300D nie mam s przodu dołożonych, mam 7 tylko dobrze wyhabrowanych ale dołoże bo szybko siadają, przez 2 lata 2 razy habrowałem. najleprze rozwiązanie by było gdyby poduszki powietrzne włożyć (już ktoś to na forum rozpatrywał ale mało było praktykantów), ja to zrobie ale jeszcze nie teraz.
a co do 4 cylindrowego to nie powiedziałem że to perkins
no risk, no fun
uaz 300D
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt paź 25, 2005 6:11 pm
O tych piórach to było do Czapli
Co do 360 z 3 cyl. perkinsem to nie jest aż taka rzadkość, chyba były w nowszych modelach, 30-ki z perkinsem z kolei nie widziałem nigdy i o takiej nie słyszałem

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt paź 25, 2005 6:24 pm
ja na temat perkinsów nic wiecej nie wiem

ale ciekawe co by było jak by wsadził tego nowego fergusoana 90KM, w ciągniku typu sadownik to podobno silnik ten to sie nudzi. mógł by ktoś sprubować. ale z kąd taki slinik-ciągnik nowy 80kawałków kosztuje.
no risk, no fun
uaz 300D
-
czapla_offroad
-

- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: czapla_offroad » wt paź 25, 2005 6:26 pm
Didymos pisze:A nie masz już dołożonych piór, ten silnik to ciężki kloc

Co do silnika 2 cyl. z 330 i 4 cyl. z 360 to prawie napewno nie były perkinsy.
Nie mam piór wyjętych bo nie ma takiej potrzeby ponieważ miske przerobiłem i nie haczy.
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt paź 25, 2005 6:40 pm
czapla_offroad pisze:Nie mam piór wyjętych bo nie ma takiej potrzeby ponieważ miske przerobiłem i nie haczy.
a była potrzeba przerabiania miski?? przecież tam dno solnika to jest praktycznie płaskie. chyba że po prostu wyszła tak wysokość wałka, bo w sumie to w ciągniku jest wysokawo.
no risk, no fun
uaz 300D
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt paź 25, 2005 9:57 pm
czapla_offroad pisze:No trzebaby go mocno zliftować
ale chodziło mi o ty czy jak wsadzałeś ten silnik od traktoru to czy potrzeba było przerabiać tą miske olejową??
no risk, no fun
uaz 300D
-
Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Slawquu » śr paź 26, 2005 8:44 am
miałem kiedyś perkinsa w uazie wiec mowie jak sprawa sie przedstawiala z michą, otóz rogiem zaczepiała o gruche mostu, wiec trzeba bylo albo podnieśc go na resorach albo cofnoć silnik do tyłu
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
-
czapla_offroad
-

- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: czapla_offroad » śr paź 26, 2005 5:13 pm
motokogut pisze:czapla_offroad pisze:No trzebaby go mocno zliftować
ale chodziło mi o ty czy jak wsadzałeś ten silnik od traktoru to czy potrzeba było przerabiać tą miske olejową??
Tak musiałem przerobić miske bo nie pasował:)
Prawdopodobnie będe miał silniczek andorii bo ojciec kupił dzisiaj żuczka z takowym silniczkiem za 400zł

-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » śr paź 26, 2005 7:35 pm
no ja bym takiego nie wsadził bo red bulla nie można wlać ale jak mus to mus. w każdym razie powodzenia w kombinacjach
no risk, no fun
uaz 300D
-
Niebieski
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 9:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Niebieski » śr paź 26, 2005 7:59 pm
a dlaczego nie można???????
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » śr paź 26, 2005 8:08 pm
Andoria z żuka miała zdaje się pompę szeregową, to redbull jej nie zaszkodzi

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
JAREK Ż

- Posty: 319
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: JAREK Ż » śr paź 26, 2005 10:29 pm
Też nierozumiem czemu niemożna lać opału do Andorii

-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » śr paź 26, 2005 11:19 pm
ja słyszłem że reda można lać do wszystkich disli poza andorią-ale też mi sie zdaje że to bujda:). więc COFAM CO POWIEDZIAŁEM! a w przyszłości to niech ktoś sprójuje z tym ursusem nowym-może to będzie hit sezonu

no risk, no fun
uaz 300D
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » czw paź 27, 2005 8:18 am
Ja do andori lalem caly czas czerwonke i nic jej nie jest zapiernicza dalej tak jak zapierniczal.
-
czapla_offroad
-

- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: czapla_offroad » czw paź 27, 2005 3:33 pm
Heh opał wszędzie podejdzie, kumpel lał opał do golfa4 tdi

i nic mu nie jest.
Najgorsza jest ta odbarwiana co to na prywatnych stacjach robią, to jest dopiero zabójstwo!
-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » czw paź 27, 2005 4:13 pm
Didymos pisze:A nie masz już dołożonych piór, ten silnik to ciężki kloc

Co do silnika 2 cyl. z 330 i 4 cyl. z 360 to prawie napewno nie były perkinsy.
perkins siedzi w ursusie o oznaczeniu C360-3P
czapla_offroad pisze:Heh opał wszędzie podejdzie, kumpel lał opał do golfa4 tdi

i nic mu nie jest.
Najgorsza jest ta odbarwiana co to na prywatnych stacjach robią, to jest dopiero zabójstwo!
Zgadzam sie. Znajomy jezdzi na opale, ale ostatnio zalal na stacji ON. Bardzo, ale to bardzo brzydko wypowiadal sie o tym paliwie. Po prostu lepiej nalac czysty opal z pewnego zrodla, niz to cos odbarwione co sprzedaja jako ON.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
-
czapla_offroad
-

- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: czapla_offroad » czw paź 27, 2005 8:05 pm
No bo opał jako tako nie szkodzi silnikowi, a napewno juz nie tym starszym dieslom, jedyna przeszkoda to brak podatku w opale

-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » pt paź 28, 2005 11:07 am
znaczy sie akcyzy brak

Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
-
p69k

- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 10:09 pm
- Lokalizacja: Myślenice
Post
autor: p69k » ndz paź 30, 2005 9:32 pm
west pisze:Didymos pisze:Mi gazu łyka ok. 25l/10

przy cenie 2,2 zł to nie wychodzi za ciekawie, 10l redbulla wychodzi dużo lepiej, poza tym wodoodporność diesla jest bezsprzeczna.
ILE

UZAOWOŁGA

chyba reduktor 2-ójka i prłen gaz pod góre przez te 100km
A tak poważniej uaz na drodze oczywiście powinien palić 13-15 l /100km
w terenie to wiadomo brek ograniczeń

15 z skrzynią 3
to ja
67,69, m-72, bmw r35,willys
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość