Czy da sie ominac OC

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

McQueen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Czy da sie ominac OC

Post autor: McQueen » śr maja 10, 2006 5:38 pm

Wita, mysle o kupnie jakiesj terenowki(pewnie gazika :)) ale dreczy mnie jedno taki sprzet ma silnik 2.4 litra benzynka jak zapytalem kobiete w mojej ubezpieczlni ile za oc rocznie to mi mowe odjelo (jestem mlodym kierowca, malo znizek)

I teraz pytanko czy w zwiazku z tym ze sprzet bedzie uzywane raczej rzadko i to w dodatku zazwyczj w terenie da rady jakos ta obejsc, moze znacie jakies firmy ktore daja na tego typu aauta znizki (ja jestem w pzu)

Awatar użytkownika
FIX

Post autor: FIX » śr maja 10, 2006 5:53 pm

Jak planujesz kupić GAZ'a, to podejrzewam, że nie kupisz młodszego jak 25 lat. Więc za weterana szos zapłacisz tylko 50% OC, nie ma co kombinować.
GU4

Awatar użytkownika
drwal
Kontaktowanie:

Post autor: drwal » śr maja 10, 2006 6:00 pm

FIX pisze:Jak planujesz kupić GAZ'a, to podejrzewam, że nie kupisz młodszego jak 25 lat. Więc za weterana szos zapłacisz tylko 50% OC, nie ma co kombinować.
Zapłaciłbyś -50% ale w zeszłym roku. Od tego roku zniżki nie ma.
Jeżeli samochód który kupisz będzie zabytkiem wtedy masz zniżki i możesz ubezpieczać np tylko na zloty a jak nie jeździsz nie płacisz.

Temat ubezpieczeń już był wiele razy poruszany, poszukaj w starszych postach, pozdrawiam!!
Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014

Awatar użytkownika
FIX

Post autor: FIX » śr maja 10, 2006 6:37 pm

drwal pisze:
FIX pisze:Jak planujesz kupić GAZ'a, to podejrzewam, że nie kupisz młodszego jak 25 lat. Więc za weterana szos zapłacisz tylko 50% OC, nie ma co kombinować.
Zapłaciłbyś -50% ale w zeszłym roku. Od tego roku zniżki nie ma.
Jeżeli samochód który kupisz będzie zabytkiem wtedy masz zniżki i możesz ubezpieczać np tylko na zloty a jak nie jeździsz nie płacisz.