Chłodnica do UZA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Chłodnica do UZA

Post autor: EDEK:):):) » sob mar 29, 2008 6:13 pm

Witam.Tak jak w temacie.Jaką w miarę tanią i oczywiście z wentylatorami zapodać w miejsce uazowej lub jakie wentylatory podejdą do chłodnicy od strony silnika-oczywiście czujnik pójdzi wtedy w wąż :wink:
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob mar 29, 2008 6:41 pm

Całą, dużą, sprawną, czarną, szczelną, aluminiową lub mosiężną, czystą? Wyliczać jeszcze? :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » sob mar 29, 2008 6:56 pm

Super Balu ...super normalnie oniemiałem za radę :o :-?
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob mar 29, 2008 7:06 pm

Zostaw uazową jest solidna i wytrzymała.
Elektrowentylator od jakiejś beemki żeby płaski i mocny był :lol: :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob mar 29, 2008 7:41 pm

EDEK:):):) pisze:Super Balu ...super normalnie oniemiałem za radę :o :-?
Jakie pytanie taka odpowiedź. Zaraz spytasz co wlać do niej i ile? Widzę, ze lubisz się pieścić. Jedź na szchrot i coś dobierz. Przecież nowej nie kupisz? :)20 Reszta jak wyżej. :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » sob mar 29, 2008 7:41 pm

Dzięki :D za radę :D
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob mar 29, 2008 7:42 pm

Ja mam Uazowską i wentylator o Opla. Wystarcza w zupełności. :)2 :)2
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob mar 29, 2008 7:45 pm

Rozumie, że czujnik dasz na powrocie w wężu? :)23
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » sob mar 29, 2008 8:15 pm

Wiadomo że tam ... zresztą to twoja rada :D :)2 opcja szukaj się przydała i nie bierz do bani Balu :wink: Jeszcze raz dzięki 8)
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob mar 29, 2008 11:39 pm

od forda scorpio 2.0, plaski i tani :) i pasujacy lekko po skosie na uazowska chlodniczke :)2 mam taki i studzi momentalnie
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
POLO
 
 
Posty: 236
Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: POLO » śr kwie 02, 2008 2:41 pm

ja bym odradzał plastikowy wiatrak w głebszej wodzie może ładnie podrapać chłodnice, ale to gwoli przypomnienia bo juz gdzieś było na ten temat Mnie sie przytrafiło w Mongoli :cry: wiec nigdy juz nie zamienie orygianalnego wiatraczka na inny.
POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » śr kwie 02, 2008 3:14 pm

Przed wjazdem do wody odcinasz zasilanie od elektrowentylatora (bo o takich rozmawiamy) i wiatrak stoi. Mam specjalny włącznik. :)2 :D
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
POLO
 
 
Posty: 236
Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: POLO » śr kwie 02, 2008 4:44 pm

ja rozumiem o czym Panowie rozprawiacie, ale ludzka pamięć taka zawodna :oops: a i ten włącznik może sie przypadkiem wyłączyć wtedy kiedy nie trzeba, nie bardzo wiem czemu taka przeróbka ma służyć odciaża łożysko pompy wody iii... co jeszcze ?? moim zdaniem sztuka dla sztuki, ale oczywiście niech kazdy ma to co lubi :wink:
POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » śr kwie 02, 2008 5:15 pm

Widzisz kolego sprawa jest trochę bardziej skomplikowana :( mam silnik andorii 4c90 ze starego żuka i jego wentylator wyszedł trochę z boku i jest oddalony od osłony uazowej chłodnicy.Po prostu nie ciągnie powietrza jak powinien i niestety rozwiązanie wentylatora elektrycznego jest niezbędne :cry:
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » czw kwie 03, 2008 6:32 am

POLO pisze:ja bym odradzał plastikowy wiatrak w głebszej wodzie może ładnie podrapać chłodnice, ale to gwoli przypomnienia bo juz gdzieś było na ten temat Mnie sie przytrafiło w Mongoli :cry: wiec nigdy juz nie zamienie orygianalnego wiatraczka na inny.
Wiatrak plastikowy powinien mieć zewnętrzną obręcz wtedy szkód nie narobi. Bardzo dobry jest duży wiatrak z Forda (szczelny silnik, wiatrak z obręczą wykonany z elastycznego nie pękającego tworzywa). Sprawdza się w moim GAZie już kilka lat :)2 :)2
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw kwie 03, 2008 9:30 am

POLO pisze:ja rozumiem o czym Panowie rozprawiacie, ale ludzka pamięć taka zawodna :oops: a i ten włącznik może sie przypadkiem wyłączyć wtedy kiedy nie trzeba, nie bardzo wiem czemu taka przeróbka ma służyć odciaża łożysko pompy wody iii... co jeszcze ?? moim zdaniem sztuka dla sztuki, ale oczywiście niech kazdy ma to co lubi :wink:
A dodałeś kiedyś gazu jak masz utopiony silnik i wentylator na sztywno z pompą ? Raz że silnik traci dużo mocy a dwa, że śmigło działa jak śruba i masz cały silnik ugnojony. To drugie mi akurat nie przeszkadza, ale ...... :)21 :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
POLO
 
 
Posty: 236
Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: POLO » czw kwie 03, 2008 10:18 am

To drugie to faktycznie argument :)21 ale co do tej utraty mocy to święta prawda kurcze znowu trzeba coś przerabiac :D
POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » czw kwie 03, 2008 11:06 am

Miałem płaski od jakiegoś Renault za chłodnicą włączany automatycznie na sygnał z czujnika i drugi chyba od Poloneza przed chłodnicą włączany ręcznie. Działało.

kubas1994
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm

Post autor: kubas1994 » czw kwie 03, 2008 3:08 pm

najlepiej do tył dac ja mam od wv

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob kwie 05, 2008 6:12 am

Nie wiem Panowie, ale mi do normalnej zabawy w błocie i jazdy uazem super sprawdza sie oryginalne rozwiązanie z metalowymi łopatami na wale.
Jeszcze nigdy nie zagotowałem wody, faj że zimą ocieplacz to sprawa obowiązkowa, ale montaż i demontaż zajmuje tylko kilka minut.

Ale wiadomo każdy z nas jeździ inaczej nie będę tu negować waszych elektrycznych wentylatorów, bo na pewno przy poważnym upalaniu w rajdach lepiej sprawować się będą te elektryczne.
Ale podpowiem jeden ciekawy patent... otóż widziałem w uazie na Białorusi elektryczny wentylator - 2 sztuki na uazowej chłodnicy (nie wiem od czego były) ale jeden był włączany z kabiny a drugi był podłączony do czujnika i dodatkowo miał wpięty ręczny włącznik. Gościu mówi że jak w wodę wjeżdża to żeby nie połamać plastikowych łopat, a silnik jest często tak nagrzany po upalaniu, że go po prostu odcina włącznikiem prąd i jest spokojny że się nie włączy.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość