MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lip 19, 2006 9:43 pm
W grandzie 5,2 strzelił gaz

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie skala strzału
Rozpieprzyło wszystkie rurki od powietrza, wyrwało spinki z pokrywy filtra i się zapaliło. Naszczęście zgasło. Po reanimacji układu teraz jest dziwny objaw

Po zapaleniu na zimnym silniku nie trzyma obrotów i gaśnie (zarówno gaz jak i benzyna), a jak się nagrzeje jest cacy.
Ma ktoś jakiś pomysł co się mogło zesrać

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lip 19, 2006 11:55 pm
a nie łapie lewego powietrza?
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 20, 2006 8:26 am
Mroczny pisze:a nie łapie lewego powietrza?
To było pierwsze podejrzenie ale sprawdzone i raczej nie.
Czasem przy mocnym strzale wywala uszczelkę pod kolektorem ale wtedy na ciepłym też by kaleczył

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw lip 20, 2006 8:31 am
stawiam na silnik krokowy...

czyli atautorek...
po strzale moze miec mase nagaru i wolnych nie trzyma..

sam atuator to po odpaleniu musi "nauczyc" sie wolnych obrotow i zgrac z komputerem...

jest na to jakas procedura...

przez 10 min nie dotykac gazu czy jakos takos...
ale na poczatku to trzeba zrobic pozadek z instalacja bo LPG nie ma prawa "jebutttt" w dobrze zrobionej instalacji i przy dobrej eksploatacji oraz serwisie swiec, kopulki, palca i kabli WN...
cos szwankuje ze bylo boooommmmm...

tylko co...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 20, 2006 8:40 am
XJeep pisze:stawiam na silnik krokowy...

czyli atautorek...

To jest główny podejrzany

Czy komputer pokazuje usterkę czy trzeba wymienić i dopiero się dowiem czy to był słuszny trop

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw lip 20, 2006 6:22 pm
Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 20, 2006 7:03 pm
PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest

nie ma

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw lip 20, 2006 9:21 pm
Adamo pisze:PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest

nie ma

ale jest przepustnica i czujnik polozenia jej...
tez moglo go lekko trafic...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lip 20, 2006 9:47 pm
XJeep pisze:Adamo pisze:PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest

nie ma

ale jest przepustnica i czujnik polozenia jej...
tez moglo go lekko trafic...

Raczej na ciepłym też by kaleczył

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw lip 20, 2006 10:10 pm
A nie masz takiego usrojstwa coś jak przepustnica na wtórnym obiegu spalin

i to sterowane albo siłownikiem na podciśnieniu plus czujnik lub same podciśnienie a czujnik(rożdzielacz podciśnienia przy ściance czołowej)
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Max

- Posty: 575
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Max » pt lip 21, 2006 9:59 am
A sekwencja byla jak Bog przykazal do 5.2?
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » wt lip 25, 2006 12:00 pm
sprawdz tez zawor recykulacji spalin mogl sie zapchac w pozycji otwarte nagarem lub innym g.... wtedy trodnosci z odpaleniem i obroty dupa
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt lip 25, 2006 12:32 pm
Max pisze:A sekwencja byla jak Bog przykazal do 5.2?
nie bylo by tego tematu w takim wypadku
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
Post
autor: cornholio78 » czw lip 27, 2006 11:08 am
jeśli nie łapie lewego powietrza to może przepływomierz uległ zniszczeniu i wskazuje złe wartości
-
Trojan
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 10:41 am
- Lokalizacja: WOŁOMIN, ZĄBKI
Post
autor: Trojan » ndz lip 30, 2006 11:53 am
W moim 5.2 strzelalo od czasu do czasu. Przewody, swiece wymienialem regularnie, co strzal musialem szukac nowego plastiku na kolektor. Pewnegeo dnia zabawa sie skonczyla, strzelilo tak , że przyblokowalo zawór (zacial sie popyhacz) tlok udzerzyl i stracil kompresje na 1 cylindrze. Oczywiscie rozbiorka silnika, wymiana zaworu, planowanie glowic, przy okazji wymienilem uszczelniacze na zaworach, wszystkie uszczelki. Wstawilem przy okazji sekwencje DIEGO. Jezeli chcesz pojezdzic troche tym jeepem to jak najszybciej sekwencja. Przy 5.2 i automacie zawsze bedzie strzelac. Ja przejechalem juz na sekwencji od temtego strzalu 210 tys. i zbytnio nie zwracam uwagi na przewody i swiece. Przyspieszenie i spalanie mam takie same jak na benzynie.
Jeepa Granda mam od nowosci `95 w tej chwili mam na liczniku 360 tys.
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » ndz lip 30, 2006 1:14 pm
Trojan pisze: Przyspieszenie i spalanie mam takie same jak na benzynie.
.
Bzdura.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz lip 30, 2006 3:06 pm
misman, zazdrościsz, że komuś udało się ominąć prawa fizyki?

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » ndz lip 30, 2006 5:45 pm
mendelmax pisze:misman, zazdrościsz, że komuś udało się ominąć prawa fizyki?

Ymmm... Rozszyfrowałeś mnie

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości