Wybuch gazu w grandzie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Wybuch gazu w grandzie

Post autor: Adamo » śr lip 19, 2006 9:43 pm

W grandzie 5,2 strzelił gaz :)21
Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie skala strzału :o
Rozpieprzyło wszystkie rurki od powietrza, wyrwało spinki z pokrywy filtra i się zapaliło. Naszczęście zgasło. Po reanimacji układu teraz jest dziwny objaw :o Po zapaleniu na zimnym silniku nie trzyma obrotów i gaśnie (zarówno gaz jak i benzyna), a jak się nagrzeje jest cacy.
Ma ktoś jakiś pomysł co się mogło zesrać ?? :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 19, 2006 11:55 pm

a nie łapie lewego powietrza?

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 20, 2006 8:26 am

Mroczny pisze:a nie łapie lewego powietrza?
To było pierwsze podejrzenie ale sprawdzone i raczej nie.
Czasem przy mocnym strzale wywala uszczelkę pod kolektorem ale wtedy na ciepłym też by kaleczył :-?

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw lip 20, 2006 8:31 am

stawiam na silnik krokowy... !! czyli atautorek... !!

po strzale moze miec mase nagaru i wolnych nie trzyma.. !! sam atuator to po odpaleniu musi "nauczyc" sie wolnych obrotow i zgrac z komputerem...!! jest na to jakas procedura...!! przez 10 min nie dotykac gazu czy jakos takos... !!

ale na poczatku to trzeba zrobic pozadek z instalacja bo LPG nie ma prawa "jebutttt" w dobrze zrobionej instalacji i przy dobrej eksploatacji oraz serwisie swiec, kopulki, palca i kabli WN... !!

cos szwankuje ze bylo boooommmmm... !! tylko co... ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 20, 2006 8:40 am

XJeep pisze:stawiam na silnik krokowy... !! czyli atautorek... !!
To jest główny podejrzany :roll: Czy komputer pokazuje usterkę czy trzeba wymienić i dopiero się dowiem czy to był słuszny trop :)21

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw lip 20, 2006 6:22 pm

Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 20, 2006 7:03 pm

PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest :)
nie ma :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw lip 20, 2006 9:21 pm

Adamo pisze:
PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest :)
nie ma :)21
ale jest przepustnica i czujnik polozenia jej... !!

tez moglo go lekko trafic... !! :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lip 20, 2006 9:47 pm

XJeep pisze:
Adamo pisze:
PKi pisze:Ogólnie przy wystrzałach uszkodzeniu ulegają takie rzeczy jak przepływomierz, tylko że nie pamiętam czy w tym piecu takowy jest :)
nie ma :)21
ale jest przepustnica i czujnik polozenia jej... !!

tez moglo go lekko trafic... !! :)21
Raczej na ciepłym też by kaleczył :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw lip 20, 2006 10:10 pm

A nie masz takiego usrojstwa coś jak przepustnica na wtórnym obiegu spalin ?? i to sterowane albo siłownikiem na podciśnieniu plus czujnik lub same podciśnienie a czujnik(rożdzielacz podciśnienia przy ściance czołowej)
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » pt lip 21, 2006 9:59 am

A sekwencja byla jak Bog przykazal do 5.2?
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » wt lip 25, 2006 12:00 pm

sprawdz tez zawor recykulacji spalin mogl sie zapchac w pozycji otwarte nagarem lub innym g.... wtedy trodnosci z odpaleniem i obroty dupa

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt lip 25, 2006 12:32 pm

Max pisze:A sekwencja byla jak Bog przykazal do 5.2?
nie bylo by tego tematu w takim wypadku
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » czw lip 27, 2006 11:08 am

jeśli nie łapie lewego powietrza to może przepływomierz uległ zniszczeniu i wskazuje złe wartości

Trojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 10:41 am
Lokalizacja: WOŁOMIN, ZĄBKI

Post autor: Trojan » ndz lip 30, 2006 11:53 am

W moim 5.2 strzelalo od czasu do czasu. Przewody, swiece wymienialem regularnie, co strzal musialem szukac nowego plastiku na kolektor. Pewnegeo dnia zabawa sie skonczyla, strzelilo tak , że przyblokowalo zawór (zacial sie popyhacz) tlok udzerzyl i stracil kompresje na 1 cylindrze. Oczywiscie rozbiorka silnika, wymiana zaworu, planowanie glowic, przy okazji wymienilem uszczelniacze na zaworach, wszystkie uszczelki. Wstawilem przy okazji sekwencje DIEGO. Jezeli chcesz pojezdzic troche tym jeepem to jak najszybciej sekwencja. Przy 5.2 i automacie zawsze bedzie strzelac. Ja przejechalem juz na sekwencji od temtego strzalu 210 tys. i zbytnio nie zwracam uwagi na przewody i swiece. Przyspieszenie i spalanie mam takie same jak na benzynie.
Jeepa Granda mam od nowosci `95 w tej chwili mam na liczniku 360 tys.

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz lip 30, 2006 1:14 pm

Trojan pisze: Przyspieszenie i spalanie mam takie same jak na benzynie.
.
Bzdura.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz lip 30, 2006 3:06 pm

misman, zazdrościsz, że komuś udało się ominąć prawa fizyki? :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz lip 30, 2006 5:45 pm

mendelmax pisze:misman, zazdrościsz, że komuś udało się ominąć prawa fizyki? :wink:
Ymmm... Rozszyfrowałeś mnie :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość