
No dobra może obecnie już jest lepi.
Ten co ja jeździłem był na licencji Kawy.
Moderator: Misiek Bielsko
Nie desperuj , na wybór foto , plecaka miałeś wpływ.Kabal pisze: ↑czw lip 23, 2020 12:45 pmNo właśnie ekstremalnych. Ja szukam uniwersalnychCo do ktm - jeździłem 690. Fantastyczne urządzenie. Chętnie bym sobie smc postawił obok st. Tylko ja chętnie na tym bym podziczył w mieście albo po zakrętach, natomiast przelot autostradowy, to już mniej chętnie. Po 100 km trochę wibrowałem. XT ciut wygodniejsza. Nie mamy cienia płaszczyzny porozumienia
![]()
Eeeee....
Ja mam m/w 45l + namiot. No poniżej nie udaje mi się.Misiek Cypr pisze: ↑śr lip 22, 2020 10:37 pm
Generalnie tez minimalistycznie, gacie na zmiane, skarpetki, sczoteczka do zebow, namiot i spiwor. W zasadzie karimaty nawet nie mam, nigdy nie bralem. To jesli nocuje w namiocie. Ale jak sa jakies kwatery, to korzystam, nie widze potrzeby mieszkania w namiocie, jak jest gdzie spac. Kuferek 30 litrow, jest wystarczajacy na wszystko, poza namiotem.
Faktycznie. T1b dokładnie. Czyli drobny szczegół, ale skutecznie uwalający normalną eksploatację. Na ten moment.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_SeriesBratproroka pisze: ↑czw lip 23, 2020 8:07 pmFaktycznie. T1b dokładnie. Czyli drobny szczegół, ale skutecznie uwalający normalną eksploatację. Na ten moment.
Ja mam niewygodny motor i nadwagę .... siłą rzeczy nie zostaje miejsca na bagaż
Powinien skończyć w Sevres jako wzór niewygody
Oczywiście, że wiedzą
Czy ja wiem - jedynym co jakoś wyróżnia to kevlarowy oplot, jakaś tam walka na gramy. Strzelają wszystkie, do zastosowań XC poważniejszych - mleko. Bieżnik - sprawa indywidualna/rodzaj terenu. Znowu - prosi na każdy wyścig dostosowują gumy do charakterystyki, amatorzy szukają rozwiązań uniwersalnych, biedniejsi amatorzy - długowiecznych, co oczywiście wyklucza wszystko powyższe
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość