Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » wt kwie 12, 2011 10:19 pm
Ostatnio odkryłem ciekawostkę przyrodniczą.
Filtr powietrza FILTRON (AR303?) dedykowany do Patrola ma niewłaściwe wymiary(jest za wysoki) i powoduje nieszczelność puszki filtra po zewnętrznej.
Na tanim zamienniku za kilkanaście PLN wszystko jest w porządku.

-
kmb1
-

- Posty: 159
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
- Lokalizacja: PIła
Post
autor: kmb1 » czw kwie 14, 2011 9:37 pm
ja wczoraj zakładałem z jc wsio bylo ok

jutro je zmierzę

Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw kwie 14, 2011 9:59 pm
Te z czerwonym papierem są OK, może nie powalają jakością, ale działają - syfu mnie do silnika nie puściły, tylko trochę wody łyknął na dziurawym snorkelu.

-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » śr lip 27, 2011 6:22 pm
Dokładnie 3mm wyższy, założyłem uszczelkę samochodową taką wciskaną na ranty i pięknie uszczelniło. Pzdr
W160
PajeroLong SS
-
kmb1
-

- Posty: 159
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
- Lokalizacja: PIła
Post
autor: kmb1 » sob lip 30, 2011 3:09 pm
wczoraj sprawdzałem i K&N ma wysokość 69,8mm a ten z czerwonym papierem z JC premium 70,6mm
Ale pewnie i tak nikogo to nie interesuje

Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377
-
muszla29
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr lip 29, 2009 7:41 pm
Post
autor: muszla29 » pn sie 01, 2011 2:09 pm
Witam. Ja w swoim parchu mam zamontowane turbo z mercedesa vario 4.2, czuć różnice od oryginału, mam koła 35 fedima, oryginalne mosty i daje rady

-
kmb1
-

- Posty: 159
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
- Lokalizacja: PIła
Post
autor: kmb1 » pn sie 01, 2011 4:02 pm
a jakąś fote zapodasz? ciekaw jestem

Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377
-
muszla29
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr lip 29, 2009 7:41 pm
Post
autor: muszla29 » wt sie 02, 2011 1:26 pm
-
kmb1
-

- Posty: 159
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
- Lokalizacja: PIła
Post
autor: kmb1 » wt sie 02, 2011 5:23 pm
tego pająka wygoń z pod maski
no i jak to ciągnie w porównaniu do seryjnej? ile tłoczy?
Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377
-
muszla29
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr lip 29, 2009 7:41 pm
Post
autor: muszla29 » wt sie 02, 2011 8:04 pm
Powiem tak, żadnych pomiarów nie robiłem, wg. mojego subiektywnego odczucia, na orginalnej turbinie, przy stromych podjazdach, na samym szczycie mu brakowało. Teraz ten problem zniknął. Dodam że, mam przełożenie w mostach 4,11 i szwabioną kopie simexa prawie 37 cali

-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pt sie 12, 2011 7:50 am
Panowie mam pytanko. Silnik SD33T. Przy pompie wtryskowej jest Boost Compensator, który posiada śrubkę z kontrą do regulacji dawki paliwa gdy turbo nie ładuje i moje pytanie jest takie: czy aby zwiększyć dawkę paliwa śrubkę należy wkręcać czy wykręcać??? Proszę o odpowiedź i z góry dzięki!!!!
P.S Wiem ,że grzebać to można sobie w dupie a nie w pompie ale założyłem intercooler i chcę podnieść mu z leksza dawkę paliwa. Na pompie (tą z boku) wykręciłem narazie pół obrotu teraz czas na tą drugą "magiczną" śrubkę. Przeczytałem wszystkie posty ale o regulacji nikt konkretnie nie napisał. Hasła typu "tylko na stole przez pompiarza" już czytałem ale chyba nie o to chodzi tu na forum. Jeżeli ktoś się orientuje w tej regulacji bardzo proszę o odpowiedź jak się ma jedna śrubka do drugiej, czy jest jakaś zależność w ich regulacji w sensie proporcji czy może pozostaje tylko metoda prób i błędów. Kolega N20 pisał o konieczności przestawienia całej pompy (zmiana kąta) jeśli tak to w którą stronę? od silnika czy do silnika?
Piszę w tym dziale licząc na fachową poradę wszystkich jak to zostało ujęte Wyznawców sd33,sd33t. Pzdr
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2012 8:31 pm przez
pojara90, łącznie zmieniany 1 raz.
W160
PajeroLong SS
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » pt sie 12, 2011 1:13 pm
Wkręcenie śruby zwiększa dawkę.
Odchylenie pompy od silnika zwiększa kąt wyprzedzenia zapłonu.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pt sie 12, 2011 1:33 pm
Krótko i na temat!!! Dziękuje bardzo za szybką odpowiedź. Wkręciłem pół obrotu i zdecydowanie lepiej przyspiesza

puszcza przy tym małego czarnego bąka, spróbuje zmniejszyć teraz dawkę maksymalną na pompie. Jeszcze raz Wielkie Dzięki

!

W160
PajeroLong SS
-
lysy76
-

- Posty: 3672
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » pn lis 04, 2013 10:08 pm
To tak...
Stał sobie dwa lata jako instalacja ogrodowa.
Niepalony.
Naładowałem aku, zalałem wachy.
Odpalił jakbym go zgasił godzinę temu

.
SD 3.3 zajebistym jest.
Sprzęgło się straciło jedynie.
Jest pomysłoplan...
No.
Wujek Dobra Rada

-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pn lis 04, 2013 10:17 pm
Jak to mówią, stara miłość nie rdzewieje
Odpowietrz sprzęgło i będzie git.

W160
PajeroLong SS
-
lysy76
-

- Posty: 3672
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » pn lis 04, 2013 10:23 pm
To byłoby zbyt proste.
Problem może być bardziej złożony...

Wujek Dobra Rada

-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pn lis 04, 2013 10:28 pm
Być może.
Ślizga czy nie możesz wbić biegu

W160
PajeroLong SS
-
lysy76
-

- Posty: 3672
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » pn lis 04, 2013 10:33 pm
Biegi nie wchodzą.
Prawdopodobnie wysprzęglik.
Niezgłębiałem tematu.
Rundę po chleb musiałem zrobić.

aaa... i się redu przycieło na 4H

Wujek Dobra Rada

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 04, 2013 11:03 pm
Przyrdzewiała ci tarcza do koła zamachowego.
Wbicie wstecznego na chama czasem pomaga.

-
bandzior

- Posty: 1607
- Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
- Lokalizacja: bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bandzior » pn lis 04, 2013 11:13 pm
dzisiaj w związku z porządkami robiłem przepalankę wszystkich moich skitranych na zaś silników.....wszystkie 3,3 odpaliły od strzała,tak samo jak 2,8 z laurela, mercedesy 300td już troche gorzej, ale wszystkie ostatnio chodziły kilka lat temu.....trza przyznać ze to co się produkuje teraz nigdy nie dorówna tym staruchą....mam jeszcze jeden fabrycznie nowy motorek 3,3,stoi u mnie już kilka latek w oryginalnej fabrycznej skrzyneczce, jutro spróbujemy go odpalić zobaczymy co powie

-
lysy76
-

- Posty: 3672
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » pn lis 04, 2013 11:18 pm
Powie, że dzisiejsza wacha jest do bani...
Ale zgodnie z nową, świecką tradycją odpali...
N2O pisze:Przyrdzewiała ci tarcza do koła zamachowego.
Wbicie wstecznego na chama czasem pomaga.

Wude mu poleje...

Wujek Dobra Rada

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 04, 2013 11:39 pm
Może lepiej na myszach.

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt lis 08, 2013 2:21 pm
-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pt lis 08, 2013 3:58 pm
Jedynkę na reduktorze nazywam Asem

żadko się go używa bo nie ma takiej potrzeby
Drugi filmik już gdzieś wklejałem.
Zajebista muza

W160
PajeroLong SS
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt lis 08, 2013 10:04 pm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość