BMW DIESEL POWER W PATROLU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
superkto
 
 
Posty: 869
Rejestracja: pt maja 25, 2007 9:20 pm
Lokalizacja: Marcinowice
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: superkto » sob gru 14, 2013 3:33 pm

Chodzi o klapki w kolektorze dolotowym. Jak się urwie i poleci dalej to potrafi zrobić sporo złego.

Ten problem był chyba najbardziej widoczny w silnikach poniżej 200 KM. Ale mogę się mylić.
Ludzie to wywalają albo zakładają jakieś tam zaślepki.

U mnie w plaskatym 170 kW - ładnie robi ten silniczek.
Temp. OK. Grzeje się w zimie szybko. Olej nie znika. Chodzi miło.
sudetyoffroad.pl
http://www.coconmobile.pl

patrolnieci.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 11, 2012 1:49 pm
Lokalizacja: Zakopane
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: patrolnieci.pl » czw sty 09, 2014 5:29 pm

NUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!
ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 km :)
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
patrol Gr M57 BMW, Patrol GR 2.8 TD patrol Gr 4.2 benzyna

https://www.facebook.com/PatrolnieciPl

Awatar użytkownika
Lesław
 
 
Posty: 223
Rejestracja: śr lip 25, 2007 8:37 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Lesław » czw sty 09, 2014 5:49 pm

No dobra, a ile łyka przy ciężkiej nodze? W terenie? Nie mówię tu o oraniu bagna, tylko klasyczny wypad w teren, gdzie większość kilometrów idzie po szutrach i trochę cięższych odcinków.
Y61 2.8 '99 - robi się... :)
Samurai SJ 413 - Historia...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Wojtek_W » czw sty 09, 2014 5:53 pm

patrolnieci.pl pisze:
NUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!
ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 km :)
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
Nienawidzę Cię :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: ramzes » czw sty 09, 2014 6:04 pm

Wojtek_W pisze:
patrolnieci.pl pisze:
NUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!
ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 km :)
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
Nienawidzę Cię :)21

komputery kłamią :)21 .. czasami .
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Wowos » czw sty 09, 2014 6:20 pm

Wojtek_W pisze:
patrolnieci.pl pisze:ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 km :)
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
Nienawidzę Cię :)21
Ja też :)21
Jak na 35" 2,8 spaliło 11,5 na trasie, to byłem zdziwiony :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Szarbia » śr sty 29, 2014 10:12 am

403-konny Patrol by Extrem4x4 – przeszczep Biturbo

http://www.terenowo.pl/zmoty/2856-403-k ... turbo.html
jacek lisicki 2014-01-29 08:37
witam.od kilku lat eksploatuje bmw x5 ze stajni X-Raidu.w tym czasie borykaliśmy się z wieloma problemami jak i mocy jak i problemami odprowadzenia ciepła.zatem jestem pełen pokory z racji tych doświadczeń.obecnie mam kontakt z ostatnim dzieckiem X-Raidu nowoczesną jednostką X3 (z silnikiem jak w Mini Krzyśka Hołowczyca)zate m z zdumieniem czytam powyższy artykuł ,patrząc z jaką pewnością siebie i lekkością Twórcy z Bielska podeszli do problemu przeróbki...nic ...tylko pozazdrościć pewności siebie!
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: piotr e38 » śr sty 29, 2014 10:43 am

Przeglądnąłem wątek tego projektu i z całym szacunkiem, ale wykres niutona wcale mi się nie podoba, moim zdaniem wystrojony jest beznadziejnie tzn przy 2400obr jest ponad 800Nm po czym leci na łeb na szyję do poziomu 600 Nm. Rozumiem, że z tymi wałkami rozrządu nie udało się stroicielowi utrzymać niutona na przyzwoitym poziomie do końca, bo i tak dmuchają w motor 3 bary boostu, więc strach na górze dmuchać już więcej, co by niuton utrzymać.

Więc pytam się po cholerę robić ponad 800 Niutona dostępnego przez 500 obrotów, zamiast wystroić motór na 600-700 Nm dostępnych w całym zakresie, które nie będzie tak niszczyć sprzęgła i dawać po dupie reszcie podzespołów, a doznania z jazdy będą przyjemniejsze niż na w/w strojeniu.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
KamiL200
Posty: 798
Rejestracja: pn cze 04, 2007 2:46 pm
Lokalizacja: 4Raid

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: KamiL200 » śr sty 29, 2014 11:05 am

piotr e38 pisze:Więc pytam się po cholerę robić ponad 800 Niutona...
Żeby pokazać że to "nasze" auto jest najmocniejsze czyli najlepsze :)21
Patrol LS1 "Czarna Mamba"

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: piotr e38 » śr sty 29, 2014 11:11 am

No chyba że o to chodzi, ale założeniem projektu jest również auto bezawaryjne i do codziennego użytku, więc po cholerę dmuchać w aluminiaka 3 bary ??, to wszystko zaczyna się wykluczać tzn. codzienny użytek i bezawaryjność :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: vandall_jr » śr sty 29, 2014 11:50 am

KamiL200 pisze:"nasze"
KamiL200 pisze:najlepsze
Chyba tu jest sedno sprawy. :)

Nie jest to nowość z racji tego iż jedna z firm robi to już bardzo długo i z tego co mi wiadomo robi to bardzo dobrze.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Wowos » śr sty 29, 2014 11:52 am

Ekstremici robią te swapy na tailach od fabryki :wink:
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: vandall_jr » śr sty 29, 2014 11:57 am

Chyba każdy co wsadza taki motor zakupi części z fabryki. Oni temat maja obcykany. Ale zawsze można napisać,że to "Nasze"
:)21
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: jaasiu » śr sty 29, 2014 12:13 pm

Nie będzie to ani pierwszy ani ostatni silnik jaki "stjuningowali" i się zwybuchował :)21
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Szarbia » śr lut 05, 2014 3:50 pm

Dwa pytania mam:
Jaka dlugosc ma ten silnik od adaptera do kola pasoweg?
Jaka odleglosc jest od adaptera do "przetloczenia" w misce na most?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: iskra69 » śr lut 05, 2014 7:54 pm

....ja nie wiem , ale zaraz się okaże , że ludzie z tej wiedzy żyją wiec nie licz :)21
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: kwiatkowawies » wt lut 25, 2014 6:31 pm

Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić :)21
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Szarbia » śr lut 26, 2014 8:31 am

kwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić :)21
Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobec :)21
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: kwiatkowawies » śr lut 26, 2014 8:34 am

I tak trzymać :)21
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: pilmar » śr lut 26, 2014 10:01 pm

Szarbia pisze:
kwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić :)21
Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobec :)21
ale że z m60 rezygnujesz ?

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Szarbia » czw lut 27, 2014 7:39 am

pilmar pisze:
Szarbia pisze:
kwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić :)21
Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobec :)21
ale że z m60 rezygnujesz ?
Nie, planuje tylko nastepny etap.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Szarbia » śr mar 05, 2014 7:49 am

kwiatkowawies pisze:I tak trzymać :)21
Niniejszym dziekuje Krzyskowi za info telefonicznie :)2
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: scuaz » ndz gru 21, 2014 9:30 pm

I jak chdzą te silniki bmw z patrolach?
wypowie sie ktoś ko już jakiś czas ma taki zestaw?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

marekw72
 
 
Posty: 264
Rejestracja: wt sty 22, 2008 12:40 pm
Lokalizacja: Narol/Warszawa

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: marekw72 » wt gru 23, 2014 12:24 pm

Oglądając zdjęcia z różnych adaptacji tego pomysłu nasunęło mi się pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedz :
Czy ten silnik zaadaptowany w Patrolu jest chłodzony wentylatorem elektrycznym czy klasyczną wiskozą ?

pzr
marekw
Patrol K160 SD33 / Y61 3.0 (M57) /Y61 RB4.8 Super Safari

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU

Post autor: Fiba » wt gru 23, 2014 12:29 pm

marekw72 pisze:Oglądając zdjęcia z różnych adaptacji tego pomysłu nasunęło mi się pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedz :
Czy ten silnik zaadaptowany w Patrolu jest chłodzony wentylatorem elektrycznym czy klasyczną wiskozą ?

pzr
marekw
Paweł montuje wszystkie na wiskozie .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość