BMW DIESEL POWER W PATROLU
Moderator: Kosiarz
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Chodzi o klapki w kolektorze dolotowym. Jak się urwie i poleci dalej to potrafi zrobić sporo złego.
Ten problem był chyba najbardziej widoczny w silnikach poniżej 200 KM. Ale mogę się mylić.
Ludzie to wywalają albo zakładają jakieś tam zaślepki.
U mnie w plaskatym 170 kW - ładnie robi ten silniczek.
Temp. OK. Grzeje się w zimie szybko. Olej nie znika. Chodzi miło.
Ten problem był chyba najbardziej widoczny w silnikach poniżej 200 KM. Ale mogę się mylić.
Ludzie to wywalają albo zakładają jakieś tam zaślepki.
U mnie w plaskatym 170 kW - ładnie robi ten silniczek.
Temp. OK. Grzeje się w zimie szybko. Olej nie znika. Chodzi miło.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: wt gru 11, 2012 1:49 pm
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 kmNUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!

silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
No dobra, a ile łyka przy ciężkiej nodze? W terenie? Nie mówię tu o oraniu bagna, tylko klasyczny wypad w teren, gdzie większość kilometrów idzie po szutrach i trochę cięższych odcinków.
Y61 2.8 '99 - robi się...
Samurai SJ 413 - Historia...

Samurai SJ 413 - Historia...
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Nienawidzę Ciępatrolnieci.pl pisze:ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 kmNUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Wojtek_W pisze:Nienawidzę Ciępatrolnieci.pl pisze:ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 kmNUREK MAV pisze:temat przeczytałem i info nie znalazłem, ale może ktoś wie ile taki patrol pali z silnikiem e60 i czy dużo motania jest przy czymś takim ..?!
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km
komputery kłamią

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Ja teżWojtek_W pisze:Nienawidzę Ciępatrolnieci.pl pisze:ja w swoim longu na oponie 37" jestem w stanie zejść na trasie do 9L/100 km
silnik mam już półtora roku bez awarii 60.000km

Jak na 35" 2,8 spaliło 11,5 na trasie, to byłem zdziwiony

y60 autobus, czerwony.
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
403-konny Patrol by Extrem4x4 – przeszczep Biturbo
http://www.terenowo.pl/zmoty/2856-403-k ... turbo.html
http://www.terenowo.pl/zmoty/2856-403-k ... turbo.html
jacek lisicki 2014-01-29 08:37
witam.od kilku lat eksploatuje bmw x5 ze stajni X-Raidu.w tym czasie borykaliśmy się z wieloma problemami jak i mocy jak i problemami odprowadzenia ciepła.zatem jestem pełen pokory z racji tych doświadczeń.obecnie mam kontakt z ostatnim dzieckiem X-Raidu nowoczesną jednostką X3 (z silnikiem jak w Mini Krzyśka Hołowczyca)zate m z zdumieniem czytam powyższy artykuł ,patrząc z jaką pewnością siebie i lekkością Twórcy z Bielska podeszli do problemu przeróbki...nic ...tylko pozazdrościć pewności siebie!
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Przeglądnąłem wątek tego projektu i z całym szacunkiem, ale wykres niutona wcale mi się nie podoba, moim zdaniem wystrojony jest beznadziejnie tzn przy 2400obr jest ponad 800Nm po czym leci na łeb na szyję do poziomu 600 Nm. Rozumiem, że z tymi wałkami rozrządu nie udało się stroicielowi utrzymać niutona na przyzwoitym poziomie do końca, bo i tak dmuchają w motor 3 bary boostu, więc strach na górze dmuchać już więcej, co by niuton utrzymać.
Więc pytam się po cholerę robić ponad 800 Niutona dostępnego przez 500 obrotów, zamiast wystroić motór na 600-700 Nm dostępnych w całym zakresie, które nie będzie tak niszczyć sprzęgła i dawać po dupie reszcie podzespołów, a doznania z jazdy będą przyjemniejsze niż na w/w strojeniu.
Więc pytam się po cholerę robić ponad 800 Niutona dostępnego przez 500 obrotów, zamiast wystroić motór na 600-700 Nm dostępnych w całym zakresie, które nie będzie tak niszczyć sprzęgła i dawać po dupie reszcie podzespołów, a doznania z jazdy będą przyjemniejsze niż na w/w strojeniu.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Żeby pokazać że to "nasze" auto jest najmocniejsze czyli najlepszepiotr e38 pisze:Więc pytam się po cholerę robić ponad 800 Niutona...

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
No chyba że o to chodzi, ale założeniem projektu jest również auto bezawaryjne i do codziennego użytku, więc po cholerę dmuchać w aluminiaka 3 bary
, to wszystko zaczyna się wykluczać tzn. codzienny użytek i bezawaryjność 


PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
KamiL200 pisze:"nasze"
Chyba tu jest sedno sprawy.KamiL200 pisze:najlepsze

Nie jest to nowość z racji tego iż jedna z firm robi to już bardzo długo i z tego co mi wiadomo robi to bardzo dobrze.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Ekstremici robią te swapy na tailach od fabryki 

y60 autobus, czerwony.
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Chyba każdy co wsadza taki motor zakupi części z fabryki. Oni temat maja obcykany. Ale zawsze można napisać,że to "Nasze"


BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Nie będzie to ani pierwszy ani ostatni silnik jaki "stjuningowali" i się zwybuchował 

Mix K260/K160 z SD33T
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Dwa pytania mam:
Jaka dlugosc ma ten silnik od adaptera do kola pasoweg?
Jaka odleglosc jest od adaptera do "przetloczenia" w misce na most?
Jaka dlugosc ma ten silnik od adaptera do kola pasoweg?
Jaka odleglosc jest od adaptera do "przetloczenia" w misce na most?
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
....ja nie wiem , ale zaraz się okaże , że ludzie z tej wiedzy żyją wiec nie licz 

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
-
- Posty: 365
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
- Lokalizacja: kwiatkowawies
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić 

PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobeckwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić

-
- Posty: 365
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
- Lokalizacja: kwiatkowawies
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
ale że z m60 rezygnujesz ?Szarbia pisze:Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobeckwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Nie, planuje tylko nastepny etap.pilmar pisze:ale że z m60 rezygnujesz ?Szarbia pisze:Spoko, i tak do wszystkiego dojde i opublikuje wszem i wobeckwiatkowawies pisze:Nawet nie zadawać takich pytań,... to przeca jest wielka tajemnica. Musisz najsampierw frycowe zaplacić
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Niniejszym dziekuje Krzyskowi za info telefoniczniekwiatkowawies pisze:I tak trzymać

Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
I jak chdzą te silniki bmw z patrolach?
wypowie sie ktoś ko już jakiś czas ma taki zestaw?
wypowie sie ktoś ko już jakiś czas ma taki zestaw?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Oglądając zdjęcia z różnych adaptacji tego pomysłu nasunęło mi się pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedz :
Czy ten silnik zaadaptowany w Patrolu jest chłodzony wentylatorem elektrycznym czy klasyczną wiskozą ?
pzr
marekw
Czy ten silnik zaadaptowany w Patrolu jest chłodzony wentylatorem elektrycznym czy klasyczną wiskozą ?
pzr
marekw
Patrol K160 SD33 / Y61 3.0 (M57) /Y61 RB4.8 Super Safari
- Fiba
-
- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: BMW DIESEL POWER W PATROLU
Paweł montuje wszystkie na wiskozie .marekw72 pisze:Oglądając zdjęcia z różnych adaptacji tego pomysłu nasunęło mi się pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedz :
Czy ten silnik zaadaptowany w Patrolu jest chłodzony wentylatorem elektrycznym czy klasyczną wiskozą ?
pzr
marekw
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość