Lift 2" w K-160

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

ortalion

Post autor: Marcin 260R » wt kwie 01, 2008 9:18 pm

no to jest i dobrze i źle :D bo skoro trzeba zastąpić gumy, a ertalon ich nie zastąpi to czym zastąpić gumy? znowu ertalonem?
poważnie: jaką ma wadę w stosunku do podkładek z gumy?

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: ortalion

Post autor: Maqlinka » śr kwie 02, 2008 12:44 am

Marcin 260R pisze: jaką ma wadę w stosunku do podkładek z gumy?
jest twardy, będą się śruby odkręcać, nie tłumi drgań ...

Stosując ertalon do budyliftu powinno się zostawić oryginalne poduszki gumowe - skoro Twoje są wyrypane poszukaj gdzie można je kupić i z bani...
... możesz spróbować tu: www.tedgum.pl
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

Post autor: Marcin 260R » śr kwie 02, 2008 5:19 pm

no i wszystko jasne :)2 dzięki

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Rommiller » wt lut 10, 2009 11:58 pm

Takie pytanko: Jest 260tka na nieco klapniętym zawiasie. Bez problemu pracują kółka 31'' na feli z et -20. Nastąpił lift budy o 7cm, czyli niecałe 3''. Opony 35'' mają średnicę o 4'' większą od opon 31'' czyli prześwit między nadkolem a oponą zmniejsza się o 2''. Podsumowując, body lift zwiększa prześwit o 3'', 35'' opona zmniejsza o 2'', czyli zostaje +1'' między oponą a nadkolem i nie powinno nic obcierać. Zgadza się, czy czegoś jeszcze nie przewidziałem??
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » śr lut 11, 2009 12:01 am

przy dużym kole i odsadzeniu jeszcze na promień zataczania(przy skręcaniu) trzeba uważać. :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Rommiller » śr lut 11, 2009 7:57 am

Że trzeba uwarzać to ja wiem. Bez urazy N20, ale bardziej mi potrzebne wypowiedzi:''będzie tarło, nie będzie tarła'', zanim się nachetam z przekładaniem kół. Wiem napewno, że o ramę nie zawadzi, bo kółka pracują na drugiej 260tce, aleta druga ma lift na zawieszeniu, nie na budzie, nie wiem ile tego liftu i podcięte błotniki. Swojego łaciatka wolę nie podcinać i jak już mówiłem buda podniesiona o 3''.
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Didymos » śr lut 11, 2009 8:26 pm

W swoim 160 mam 4cm bodyliftu, felgi 8x15 et -20, gumy 33x12,50 i nie ociera nigdzie, czyli teoretycznie u Ciebie też nie powinno.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Rommiller » śr lut 11, 2009 9:04 pm

No to wkładam 35''. Jak już mowa o lifcie budy, to w ilu miejscach powinna być podparta?? Dostałemcztery podkładki, a wydaje mi się, że powinno być sześć i nie wiem co z tym śmiesznym mocowaniem budy do ramy nad tylnim mostem. Można to sobie tak beztrosko pozostawić rozpięte??
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » śr lut 11, 2009 9:08 pm

Mocowań jest 8 + 2 ucha(można je przedłużyć)
6 jest na wylot, 2 tylne to śruby wkręcane od dołu. Jak masz dostęp do klucza pneumatycznego to go użyj. :)21 A i na 90% buda jest przegnita w okolicach mocowań(szczególnie te 4 w kabinie).
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: MaciekK » śr lut 11, 2009 10:07 pm

jak N2O pisał, mocowania budy z ramą:
-2 w komorze silnika przy chłodnicy
-2 pod nogami kierowcy i pasażera
-2 pod słupkami B
-2 na pace

o bodylifcie rozpisywał sę kiedyś Mroczny
o zaletach ertalonu, tulejek z alu, etc - poszukaj

przyszykuj się też na robotę spawalniczą, bo buda gnije na potęgę 2,3 i 4 para mocowań licząc od przodu,
a nawet jeśli nie gnije to pęka podłoga zwłaszcza pod nogami;

bagażnik tez najczęściej jest wygnity dookoła nadkoli tylnych i trzyma się na słowo boże albo na baku


odnośnie tych 2 "śmiesznych uszu" - mocowań nad tylnym mostem:
są po to aby buda nie odjechała przy dzwonie do przodu po podłużnicach ramy,
z oczywistą implikacja - wjechaniem kolumny kierowniczej do środka - czyli prosto w ryło kierowcy
(pooglądaj sobie fotki z crash testów np. uaza)

nie przenoszą one normalnie obcążenia, jak pozostałe 8 mocowań, lecz są formą zabezpieczenia

zresztą, jak już będzie spawarka w ruchu przy podłodze :)21
to przerobienie tych dodatkowych mocowań nad tylnym mosem to kosmetyka 8)



Obrazek
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Rommiller » śr lut 11, 2009 10:43 pm

[cenzura], wiedziałem, że coś nie tak jest. Oddałem do warsztatu na podniesienie budy i dopiero na drugi dzień po odbiorze się zorientowałem, że buda stoi na czterech podkładkach, przy chłodnicy i przy tylnej klapie. Na szczęście obyło się bez spawania. Nadwozie zdrowe jak dzwon.
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Marcin 260R » czw lut 12, 2009 9:56 am

MaciekK pisze:jak N2O pisał, mocowania budy z ramą:
-2 w komorze silnika przy chłodnicy
-2 pod nogami kierowcy i pasażera
-2 pod słupkami B
-2 na pace

Obrazek
.. i jeszcze podpórki elastyczne pomiędzy mocowaniami "pod słupkami" i "na pace": na ramie w okolicy "nad tylnym mostem".
Nie skręca się tego - sąsiednie mocowania mają to docisnąć, więc przy lifcie coś trzeba podłożyć.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » czw lut 12, 2009 5:35 pm

[quote="Rommiller] Oddałem do warsztatu na podniesienie budy i dopiero na drugi dzień po odbiorze się zorientowałem, że buda stoi na czterech podkładkach, przy chłodnicy i przy tylnej klapie.[/quote]


gratuluje wyboru warsztatu :)21 :)2

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: janusz k160 » czw lut 12, 2009 7:29 pm

Ale resztę uzupełniłeś... ?? :)21
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci

kmb1
 
 
Posty: 159
Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
Lokalizacja: PIła

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: kmb1 » ndz lut 22, 2009 6:08 pm

witam mam pytanie.
czy zeby dojsc do nakretek tylnych srub w k160 trzeba wycinac dziury w podlodze?
Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377

Krzysiek_MM
 
 
Posty: 812
Rejestracja: sob lut 23, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Krzysiek_MM » ndz lut 22, 2009 6:16 pm

Niestety tak. :)21

kmb1
 
 
Posty: 159
Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
Lokalizacja: PIła

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: kmb1 » pn lut 23, 2009 9:09 pm

o matko :roll:
Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Peepuck! » pn lut 23, 2009 9:50 pm

kmb1 pisze:o matko :roll:
Nie panikuj. Wywierć otwornicą dziury tuż na śrubami. Bedziesz miał już zawsze do nich dostęp.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

kmb1
 
 
Posty: 159
Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
Lokalizacja: PIła

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: kmb1 » wt lut 24, 2009 10:48 pm

i zaslepie korkiem...., tez tak myslalem :wink:
Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Qpa_z_polski » sob sty 23, 2010 3:20 am

Mam szybkie pytanko... w k160 lepiej (tanim kosztem) robic spoa czy dokłądac pióro i bawic sie w wieszaki? docelowo fajnie zeby pracował na 35 albe od biedy moze i 33 zagosci wtedy
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Peepuck! » sob sty 23, 2010 8:25 am

Qpa_z_polski pisze:Mam szybkie pytanko... w k160 lepiej (tanim kosztem) robic spoa czy dokłądac pióro i bawic sie w wieszaki? docelowo fajnie zeby pracował na 35 albe od biedy moze i 33 zagosci wtedy
Przy SPOA w K160 jest trochę (porządnej nie druciarstwa) pracy ale za to efekt później bardzo fajny.

Przedłużany wieszak to łamacz resorów.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Mroczny » sob sty 23, 2010 9:21 am

i destabilizator

kmb1
 
 
Posty: 159
Rejestracja: czw lut 21, 2008 8:39 pm
Lokalizacja: PIła

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: kmb1 » sob sty 23, 2010 3:32 pm

Panowie a może pochwalicie się jakie macie wykrzyże
jestem ciekaw jak wasze resorki pracują, ja swojego będę motał jakoś na dniach....
ale może podpatrzę coś ciekawego :wink:
Części terrano
tuning silników
diesel fan 669936377

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Mroczny » sob sty 23, 2010 3:35 pm

jak zrobisz to dobrze, to krzyzowal się będzie lepiej niz jakikolwiek na radiusach

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Maqlinka » sob sty 23, 2010 3:55 pm

Mroczny pisze:jak zrobisz to dobrze, to krzyzowal się będzie lepiej niz jakikolwiek na radiusach
... tak ... ale wyjdzie drogo :)17
:)21
Life's Too Short For A Full Time Job

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość