NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 12:31 am

NUREK MAV pisze:
Wojtek_W pisze:Pochwalisz sie cena? Z czego byl?
hmmm na jedno pytanie już mamy odp. a z najważniejszą częścią tego zapytania.?!
Cena nie jest żadną tajemnicą ,za cały komplet czyli silnik z osprzętem+skrzynia+reduktor i tylny wał 9 tys. pln.
Ba pisze:Kawał fajnej, nikomu niepotrzebnej roboty.

Auto bez sensu, ciężkie, wpierdala, nie jedzie, ni w przeprawe, ni w wyprawę, ni w szybkościówkę.

Ale podoba mi się :)21 . Mógłbym nim do pracy popierdzielać.
Dzięki z dobre słowo :)21 .
GR Y60 diesel

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: gr9192 » pt lis 21, 2014 9:49 am

Bardzo dobra cena.
4x4

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: NUREK MAV » pt lis 21, 2014 11:29 am

@pronal - tu nie chodzi o tajemnice tylko o zestawienie kosztów : start - praca - końcowy efekt :-) . Widać ,że kawał dobrej roboty odstawiłeś i chwała ci za to ,że pokazałeś to innym - że można :)2
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 8:45 pm

NUREK MAV pisze:@pronal - tu nie chodzi o tajemnice tylko o zestawienie kosztów : start - praca - końcowy efekt :-) . Widać ,że kawał dobrej roboty odstawiłeś i chwała ci za to ,że pokazałeś to innym - że można :)2
Panie kolego jak bym miał tajemnice to bym tego tematu nie zakładał ,moim zdaniem silnik GM v8 w dieslu jest bardzo dobrym silnikiem .Na forum nie ma konkretnych info na temat tej jednostki napędowej ,mam nadzieję że to się niedługo zmieni :D .
GR Y60 diesel

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 9:32 pm

Pierwszą koncepcją na montaż V8 z automatem było zastosowanie przejściówki marks4wd do połączenia skrzyni TH-400 z reduktorem patrola 2.8td .Konwersja składa się z trzech elementów .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

...
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 5:05 pm przez PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: NUREK MAV » ndz lis 23, 2014 8:07 pm

Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: ernil » ndz lis 23, 2014 9:48 pm

He, he, he...
To jest zawsze moje niewypowiedziane pytanie... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: Wowos » ndz lis 23, 2014 10:42 pm

Oj tam oj tam - prawdziwemu mężczyźnie powinny wystarczyć oryginalne patrolowe dębowe tarcze i bukowe klocki :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: tomek 79 » pn lis 24, 2014 4:22 pm

cos wam powiem



w szoku ciezkim bylismy cala grupa wyznafcow wioskowych jak benzyniowe K mialo heble

karwaz deba stawal jak dobrej klasy osobowa bryczka,wiec da sie nawet na bebnach zrobic heble

:)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: N2O » pn lis 24, 2014 5:18 pm

Jaki problem?
Kwestia regulacji bębnów, dobrych klocków, tarcz i niedziurawego serwa(i przewodów).
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: Wojtek » pn lis 24, 2014 5:35 pm

N2O pisze:dobrych klocków
Oj to, to!
Kupiłem do ręcznego nowe szczęki - chyba z tektury - bo ni ch..a nie idzie wyregulować i auto się toczy. A były nówki ze sklepu, "fabryczne" :)16
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » pn lis 24, 2014 7:49 pm

NUREK MAV pisze:Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Czy seria zostanie się okaże jak V8 będzie gotowa to na pewno hamulce zostaną poddane próbie :)21 .Póki co jest seria (nowe tłoczki+reperaturki ,zaciski i jarzma piaskowane i malowane do tego nowe przewody miedziane i gumowe ).
GR Y60 diesel

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: martii » wt lis 25, 2014 9:01 am

sprawne ori heble blokują 4ry MT 33" na suchym asfalcie - ale w SPRAWNE
a nie takie w których klocek stanął na prowadnicy 10 lat temu, a tłoczek owrzodział już tak, że nawet prasą go nie wciśniesz :lol:
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: Ba » wt lis 25, 2014 5:14 pm

A ja Wam mówię, że zdrowe, lekko dłubnięte 2.8 będzie zapierdalać wokół tego auta.
tel: 600298546

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: N2O » wt lis 25, 2014 5:28 pm

I masz rację, o zdrowym SD33T nie wspominając.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: tomek 79 » wt lis 25, 2014 6:29 pm

widzisz Pronal po uj zes sie chwalil :)21

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: redzik » wt lis 25, 2014 7:41 pm

Ja mam przedni most z K160 i org. heble z niego, po depnieciu blokuje przednie kola 35", dziekuje za uwage. :)21

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: NUREK MAV » wt lis 25, 2014 10:42 pm

...oj tam pier0licie Hipolicie co ,kto i komu gdzie hamuje jak nie na temat to mnie uj obchodzi bo konkretnie padło pytanie ,a wy tu o swoich bolączkach co komu do domu jak chałupa nie jego... ... chcecie się wygadać ... idźcie się wyspowiadać ... hihihi -merytorycznie proszę :)21
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: ernil » śr lis 26, 2014 10:08 am

Nie wiedziałem, że skuteczność hamulców określa się mianem tego, czy coś blokują, czy nie :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: martii » śr lis 26, 2014 10:14 am

NUREK MAV pisze:...oj tam pier0licie Hipolicie co ,kto i komu gdzie hamuje jak nie na temat to mnie uj obchodzi bo konkretnie padło pytanie ,a wy tu o swoich bolączkach co komu do domu jak chałupa nie jego... ... chcecie się wygadać ... idźcie się wyspowiadać ... hihihi -merytorycznie proszę :)21
a czytać ze zrozumieniem nie nauczyli...
PRONAL pisze:
NUREK MAV pisze:Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Czy seria zostanie się okaże jak V8 będzie gotowa to na pewno hamulce zostaną poddane próbie :)21 .Póki co jest seria (nowe tłoczki+reperaturki ,zaciski i jarzma piaskowane i malowane do tego nowe przewody miedziane i gumowe ).
widziałeś choć raz w życiu ile jest miejsca miedzy zaciskiem a felga w Y60 - czy tylko tak se
pier0licie Hipolicie
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: NUREK MAV » śr lis 26, 2014 1:48 pm

martii pisze: a czytać ze zrozumieniem nie nauczyli...

no właśnie --- pokaż mi odp. na temat poza wypowiedzią @ pronal'a
hmm... twoją wypowiedź można jeszcze zaliczyć do technicznych,ale też nie potrzebnych bo @pronal już wcześniej o tym wspoomniał ...
reszta to kasztany ....
Tym miłym i pozytywnym akcentem śmiem zakończyć tą dysputę :wink: :lol:
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: redzik » śr lis 26, 2014 8:39 pm

Poprostu zazdroscicie dobrych hamulcow w K160. :wink: :lol: :)21 :)21 :)21

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » śr lis 26, 2014 10:00 pm

Ba pisze:A ja Wam mówię, że zdrowe, lekko dłubnięte 2.8 będzie zapierdalać wokół tego auta.
Zdecydowanie masz rację i chwała Ci za to :)21
tomek 79 pisze:widzisz Pronal po uj zes sie chwalil :)21
Może kiedyś ktoś se coś podpatrzy i się mu przyda :D .


Następnym krokiem był montaż silnika ze skrzynią w ramie .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

...
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 5:03 pm przez PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: Szarbia » czw lis 27, 2014 8:13 am

PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

PRONAL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2

Post autor: PRONAL » pt lis 28, 2014 7:52 pm

Szarbia pisze:PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?
Na konwersi marks4wd z reduktorem od patrola nie mam fotki od dołu :( .Powiem Ci kolego że moim zdaniem miska była trochę za blisko mostu,bo przód silnika był blisko chłodnicy (wisko się nie mieściło ani ori ani patrolowe) natomiast między tyłem silnika a ścianą grodziową było bardzo dużo miejsca (spokojnie duże turbo by się zmieściło :)21 ). Dlatego podjąłem decyzję o cofnięciu silnika do tyłu o 10cm .
GR Y60 diesel

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości