Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 12:31 am
NUREK MAV pisze:Wojtek_W pisze:Pochwalisz sie cena? Z czego byl?
hmmm na jedno pytanie już mamy odp. a z najważniejszą częścią tego zapytania.?!
Cena nie jest żadną tajemnicą ,za cały komplet czyli silnik z osprzętem+skrzynia+reduktor i tylny wał 9 tys. pln.
Ba pisze:Kawał fajnej, nikomu niepotrzebnej roboty.
Auto bez sensu, ciężkie, wpierdala, nie jedzie, ni w przeprawe, ni w wyprawę, ni w szybkościówkę.
Ale podoba mi się

. Mógłbym nim do pracy popierdzielać.
Dzięki z dobre słowo

.
GR Y60 diesel
-
gr9192

- Posty: 426
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
- Lokalizacja: góry
Post
autor: gr9192 » pt lis 21, 2014 9:49 am
Bardzo dobra cena.
4x4
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » pt lis 21, 2014 11:29 am
@pronal - tu nie chodzi o tajemnice tylko o zestawienie kosztów : start - praca - końcowy efekt

. Widać ,że kawał dobrej roboty odstawiłeś i chwała ci za to ,że pokazałeś to innym - że można

Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 8:45 pm
NUREK MAV pisze:@pronal - tu nie chodzi o tajemnice tylko o zestawienie kosztów : start - praca - końcowy efekt

. Widać ,że kawał dobrej roboty odstawiłeś i chwała ci za to ,że pokazałeś to innym - że można

Panie kolego jak bym miał tajemnice to bym tego tematu nie zakładał ,moim zdaniem silnik GM v8 w dieslu jest bardzo dobrym silnikiem .Na forum nie ma konkretnych info na temat tej jednostki napędowej ,mam nadzieję że to się niedługo zmieni

.
GR Y60 diesel
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pt lis 21, 2014 9:32 pm
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 5:05 pm przez
PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » ndz lis 23, 2014 8:07 pm
Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » ndz lis 23, 2014 9:48 pm
He, he, he...
To jest zawsze moje niewypowiedziane pytanie...

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » ndz lis 23, 2014 10:42 pm
Oj tam oj tam - prawdziwemu mężczyźnie powinny wystarczyć oryginalne patrolowe dębowe tarcze i bukowe klocki

y60 autobus, czerwony.
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pn lis 24, 2014 4:22 pm
cos wam powiem
w szoku ciezkim bylismy cala grupa wyznafcow wioskowych jak benzyniowe K mialo heble
karwaz deba stawal jak dobrej klasy osobowa bryczka,wiec da sie nawet na bebnach zrobic heble

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 24, 2014 5:18 pm
Jaki problem?
Kwestia regulacji bębnów, dobrych klocków, tarcz i niedziurawego serwa(i przewodów).

-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » pn lis 24, 2014 5:35 pm
N2O pisze:dobrych klocków
Oj to, to!
Kupiłem do ręcznego nowe szczęki - chyba z tektury - bo ni ch..a nie idzie wyregulować i auto się toczy. A były nówki ze sklepu, "fabryczne"

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pn lis 24, 2014 7:49 pm
NUREK MAV pisze:Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Czy seria zostanie się okaże jak V8 będzie gotowa to na pewno hamulce zostaną poddane próbie

.Póki co jest seria (nowe tłoczki+reperaturki ,zaciski i jarzma piaskowane i malowane do tego nowe przewody miedziane i gumowe ).
GR Y60 diesel
-
martii

- Posty: 1650
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: martii » wt lis 25, 2014 9:01 am
sprawne ori heble blokują 4ry MT 33" na suchym asfalcie - ale w SPRAWNE
a nie takie w których klocek stanął na prowadnicy 10 lat temu, a tłoczek owrzodział już tak, że nawet prasą go nie wciśniesz

-
Ba

- Posty: 1749
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ba » wt lis 25, 2014 5:14 pm
A ja Wam mówię, że zdrowe, lekko dłubnięte 2.8 będzie zapierdalać wokół tego auta.
tel: 600298546
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » wt lis 25, 2014 5:28 pm
I masz rację, o zdrowym SD33T nie wspominając.

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt lis 25, 2014 6:29 pm
widzisz Pronal po uj zes sie chwalil

-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » wt lis 25, 2014 7:41 pm
Ja mam przedni most z K160 i org. heble z niego, po depnieciu blokuje przednie kola 35", dziekuje za uwage.

-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » wt lis 25, 2014 10:42 pm
...oj tam pier0licie Hipolicie co ,kto i komu gdzie hamuje jak nie na temat to mnie uj obchodzi bo konkretnie padło pytanie ,a wy tu o swoich bolączkach co komu do domu jak chałupa nie jego... ... chcecie się wygadać ... idźcie się wyspowiadać ... hihihi -merytorycznie proszę

Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr lis 26, 2014 10:08 am
Nie wiedziałem, że skuteczność hamulców określa się mianem tego, czy coś blokują, czy nie

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
martii

- Posty: 1650
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: martii » śr lis 26, 2014 10:14 am
NUREK MAV pisze:...oj tam pier0licie Hipolicie co ,kto i komu gdzie hamuje jak nie na temat to mnie uj obchodzi bo konkretnie padło pytanie ,a wy tu o swoich bolączkach co komu do domu jak chałupa nie jego... ... chcecie się wygadać ... idźcie się wyspowiadać ... hihihi -merytorycznie proszę

a czytać ze zrozumieniem nie nauczyli...
PRONAL pisze:NUREK MAV pisze:Dobra , zmieniasz silnik masz moc a co z zatrzymaniem auta ... modernizujesz jakoś hamulce czy zostawiasz serie ...?
Czy seria zostanie się okaże jak V8 będzie gotowa to na pewno hamulce zostaną poddane próbie

.Póki co jest seria (nowe tłoczki+reperaturki ,zaciski i jarzma piaskowane i malowane do tego nowe przewody miedziane i gumowe ).
widziałeś choć raz w życiu ile jest miejsca miedzy zaciskiem a felga w Y60 - czy tylko tak se
pier0licie Hipolicie
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » śr lis 26, 2014 1:48 pm
martii pisze: a czytać ze zrozumieniem nie nauczyli...
no właśnie --- pokaż mi odp. na temat poza wypowiedzią @ pronal'a
hmm... twoją wypowiedź można jeszcze zaliczyć do technicznych,ale też nie potrzebnych bo @pronal już wcześniej o tym wspoomniał ...
reszta to kasztany ....
Tym miłym i pozytywnym akcentem śmiem zakończyć tą dysputę

Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » śr lis 26, 2014 8:39 pm
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » śr lis 26, 2014 10:00 pm
Ba pisze:A ja Wam mówię, że zdrowe, lekko dłubnięte 2.8 będzie zapierdalać wokół tego auta.
Zdecydowanie masz rację i chwała Ci za to
tomek 79 pisze:widzisz Pronal po uj zes sie chwalil

Może kiedyś ktoś se coś podpatrzy i się mu przyda

.
Następnym krokiem był montaż silnika ze skrzynią w ramie .
...
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 5:03 pm przez
PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » czw lis 27, 2014 8:13 am
PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pt lis 28, 2014 7:52 pm
Szarbia pisze:PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?
Na konwersi marks4wd z reduktorem od patrola nie mam fotki od dołu

.Powiem Ci kolego że moim zdaniem miska była trochę za blisko mostu,bo przód silnika był blisko chłodnicy (wisko się nie mieściło ani ori ani patrolowe) natomiast między tyłem silnika a ścianą grodziową było bardzo dużo miejsca (spokojnie duże turbo by się zmieściło

). Dlatego podjąłem decyzję o cofnięciu silnika do tyłu o 10cm .
GR Y60 diesel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości