Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

adamtcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 14, 2008 9:51 pm
Lokalizacja: Tczew

Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: adamtcz » ndz wrz 25, 2011 1:29 pm

Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam. Druga sprawa to taka, że zauważyłem delikatne drgania albo buczenie myślę, że to wał opuszczenie skrzyni coś da pyt. z czego robiliście przedłużenie mocowania skrzyni robić czy gotowca kupić ? Jeszcze jedno pyt. Czy łączniki stabilizatora zostawić czy dopasować jakiś dłuższe ?

Pozdrawiam !

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Fiba » ndz wrz 25, 2011 1:34 pm

Zawieszenie Dobinsonsa jest dość twarde . Ja po założeniu nie odczuwałem braku stabilizatorów podczas jazdy .
Ale zawsze możesz założyć . Są takie przedłużane na allegro.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: N2O » ndz wrz 25, 2011 2:33 pm

Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

adamtcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 14, 2008 9:51 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: adamtcz » ndz wrz 25, 2011 2:44 pm

ok dzięki czyli jedno z głowy z kierą

kornik21
 
 
Posty: 955
Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: kornik21 » ndz wrz 25, 2011 3:14 pm

adamtcz pisze:Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam. Druga sprawa to taka, że zauważyłem delikatne drgania albo buczenie myślę, że to wał opuszczenie skrzyni coś da pyt. z czego robiliście przedłużenie mocowania skrzyni robić czy gotowca kupić ? Jeszcze jedno pyt. Czy łączniki stabilizatora zostawić czy dopasować jakiś dłuższe ?

Pozdrawiam !
kierownicę korygujesz po prostu ja odkręcając i wyciągasz. Koła ustawiasz prosto i wkładasz na swoje miejsce. Jeżeli chodzi o skrzynię to trzeba obniżyć mocowanie belki skrzyni. Ja zrobiłem z kawałka rurki. Obniżenie o 12mm. Do tego musisz kupić nowe śruby (każdy sklep ze śrubami). Jeżeli chodzi o przedni stabi to ja na początku zostawiłem oryginał. Jak się wybiły łączniki to wywaliłem cały. Różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem, a w terenie na pewno zawias lepiej pracuje.
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC

Awatar użytkownika
ROB4X4NISSANGR
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt gru 07, 2007 1:13 am
Lokalizacja: LODZ KOSZALIN UK

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: ROB4X4NISSANGR » ndz wrz 25, 2011 3:50 pm

N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.

ja zrobilem dokladnie tak jak kolega N2O a drazki stab wogole wywalilem.. :)21 i dalej robi robote..
:)21 SUPER PATROL SUPER :)21

adamtcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 14, 2008 9:51 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: adamtcz » pn wrz 26, 2011 5:13 pm

o takie konkretne odpowiedzi mi chodziło :)2 dzięki wszystkim udzielającym za pomoc :D

Pozdr

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: martii » czw wrz 29, 2011 2:19 pm

jak zostawiasz stabi, to przedluz tylnie o ok 7cm przednie tez wypadaloby wydluzyc, ale przod nie robi takich wykrzyzy jak tyl
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Wiarus
Posty: 645
Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Wiarus » czw wrz 29, 2011 4:18 pm

Zbieżność kosztuje 60-70 zł.Ustawią też kierownicę.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek

kornik21
 
 
Posty: 955
Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: kornik21 » pn gru 19, 2011 8:35 am

N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC

kornik21
 
 
Posty: 955
Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: kornik21 » pn gru 19, 2011 8:42 am

kornik21 pisze:
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?
, bo ostatnio zauważyłem, że moja kierownica się coraz głębiej przestawiła w prawo. Dzwona żadnego nie było, więc co mogę oblukać?
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Maqlinka » pn gru 19, 2011 8:59 am

kornik21 pisze:...kierownicę korygujesz po prostu ja odkręcając i wyciągasz. Koła ustawiasz prosto i wkładasz na swoje miejsce.
Jeśli komuś nie przeszkadza mniejszy promień skrętu w jedną stronę to czemu nie. :wink:
kornik21 pisze:
kornik21 pisze:
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?
, bo ostatnio zauważyłem, że moja kierownica się coraz głębiej przestawiła w prawo. Dzwona żadnego nie było, więc co mogę oblukać?
Trzeba zastosować regulowany drążek kierowniczy tak jak pisał @N20 pomiędzy wąsem przekładni a zwrotnicą.
Kiera mogła się przekręcić bo zawieszenie się ułożyło lub siadło.
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: 9mm » pn gru 19, 2011 10:36 am

adamtcz pisze:Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam.
Pozdrawiam !
Sprawdź najpierw kolego czy masz dobrze założone przednie sprężyny (tzn. lewa z prawej strony :)21 ). Odwrotne założenie sprężyn daje taki lekko niekomfortowy efekt :)21

Awatar użytkownika
cybul
Posty: 389
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:27 pm
Lokalizacja: NIEPORĘT
Kontaktowanie:

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: cybul » pn gru 19, 2011 6:34 pm

Adamtcz. Odczytaj pw.
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: NUREK MAV » pn gru 19, 2011 10:12 pm

Wiarus pisze:Zbieżność kosztuje 60-70 zł.Ustawią też kierownicę.
a zdradź tajemnicę kto/gdzie w 3M robi tą zbieżność ?!
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
Wiarus
Posty: 645
Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Wiarus » pn gru 19, 2011 11:07 pm

Ja. 606658523.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek

Awatar użytkownika
Mpv
Posty: 307
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:20 pm
Lokalizacja: Okolice Działdowa :D

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Mpv » pt gru 23, 2011 12:06 am

Ja się szarpnąłem po lifcie zawieszenia na regulowanego pancharda, i kierownica wróciła do normalnego położenia bez jakichś większych regulacji. Polecam też przesuniecie mocowania tylnego pancharda o wysokość liftu. Ale wiesz ja bardziej turystyk robię niż upalanie i tak jakoś mnie denerwuje jak mi auto 4 ślady zostawia :)21
4x4=16
Żaba: zielony parch y60 long ;)

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: NUREK MAV » pt gru 23, 2011 1:22 pm

Cześć M
Mam zmienionego panha a poprzednio już mnie ściągało teraz po kolejnym podniesieniu zaczeło mnie to mocniej denerwować.. Jak wiesz to Ja tez Turystyk
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
Mpv
Posty: 307
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:20 pm
Lokalizacja: Okolice Działdowa :D

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

Post autor: Mpv » sob gru 24, 2011 5:04 am

NUREK MAV pisze:Cześć M
Mam zmienionego panha a poprzednio już mnie ściągało teraz po kolejnym podniesieniu zaczeło mnie to mocniej denerwować.. Jak wiesz to Ja tez Turystyk
Witam drogi R
Moje wypociny dotyczyły problemu przestawionej kierownicy. :roll: :)21 To co Ty motasz w swoim parcholu zawsze mi się podobało i w życiu nie podważałbym sensowności jakichkolwiek twoich usprawnień :)2

Pozdrawiam
ps. ta jasne tylko turystyk, jakbym nie wiedział jak reagujesz jak zobaczysz jakiś ciekawy kawałek błota :roll: :)21
4x4=16
Żaba: zielony parch y60 long ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości