Nie chciałbym być źle odebrany ani nikogo urazić, ani tym bardziej kogokolwiek załatwiać, ale jeśli przednie koła po lifcie wyglądają w ten sposób \ / to taka Vitka nie ma prawa prowadzić się przyzwoicie, a koszt liftu o którym mówię i który zapewnia normalną jazdę nie jest powalający...
Vitare z twardy dachem bo mam wrażenie ze jest ciut więcej miejsca z tyłu niż w kabrio, poza tym różne opinie jesli chodzi o trwalośc i szczelność softu zwłaszca w starszym egzemplarzu, sztywniejsza konstrukcja
nie wiem czy dobrze rozumuje tę wypowiedź... autor twierdzi ze blaszanka jest sztywniejsza od cabrio

Jeśli tak to jest w błędzie... elementem nośnym jest rama i to ona zapewnia sztywność, a rama jak wiadomo taka sama w jednej i drugiej wersji... Zgadzam się,że blaszanka jest lepszym wyjściem głównie ze względu na to iż bywają one mniej zgnite-kwestia szczelności nadwozia

Pomijając jednak ten fakt... do terenu cabrio-mniejsza masa i lepsza widoczność, do użytkowania na co dzień zdecydowanie blaszanka.
raczej bym się nie zgodził bo jeśli ktos planuje jezdzić seryjna vitą to chyba po asfalcie ew jakimś stadionie

natomiast nawet prosty lift samara-merc + troche większe oponki sporo pomagają vitarze w srednim terenie mam na myśli np. polowanie, praca w lesie a nie przeprawy, a dluzsze springi również zmieniają prace zawiechy na plus na wyboistych drogach szutrowych
masz prawo się nie zgodzić,ale praca zawiechy na "prostym lifcie" z kołami przednimi \ / nie wszystkim może odpowiadać, a założenie "troche większych" opon można zrobić nie ingerując w zawieche - mam na myśli lift budy

Jest jeszcze kwestia pracy półosi pod większym kątem co znacznie wpływa na obniżenie żywotności... tak wiec oszczedzanie na lifcie może sie nie opłacać

Lift który zaproponowałem zawiera kit opuszczający pół most... Pozdrawiam
