lift Grand Vitary 3d

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » sob kwie 29, 2006 7:18 pm

Może nie szukaj - bo jeszcze paru gości sie napali na motanie Vitar/GrandVitar na sztywnych :wink:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » sob kwie 29, 2006 7:20 pm

mdeja pisze:Może nie szukaj - bo jeszcze paru gości sie napali na motanie Vitar/GrandVitar na sztywnych :wink:
ok, juz znalazlem, ale nie podam :wink:
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » sob kwie 29, 2006 7:24 pm

No dobra dawaj - ehh jakby tak z woja po pieniądzach jakies zapasowe cześci załatwić
:wink: popiniądzach??
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » sob kwie 29, 2006 8:36 pm

Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » ndz kwie 30, 2006 10:20 am

No i oczywiście można by też pomyśleć o afganach - akurat gość ma do sprzedania 2 mosty sprawne ponoć w 100% . Tam są wolne przełożenie - a i prześwit niezły...
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 11:20 am

Panowie mam pytanie: czy 1.6 16v da radę na rozmiarze 225/75/16? Czy też trzeba podłubać w napędzie aby gdzieś nie stanął?

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz kwie 30, 2006 1:08 pm

woolfgard pisze:Panowie mam pytanie: czy 1.6 16v da radę na rozmiarze 225/75/16? Czy też trzeba podłubać w napędzie aby gdzieś nie stanął?
Rozumiem, ze chodzi Ci o to czy silnik da rade? U mnie daje a kolka mam nieco wieksze 265/75/15 (31"). Rakieta to vitarka nie jest ale spoko :)21
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 5:26 pm

Dzięki. Nie byłem pewien bo to tylko 94 km. W takim razie trzeba dokonać zakupu :D

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz kwie 30, 2006 6:47 pm

woolfgard pisze:Dzięki. Nie byłem pewien bo to tylko 94 km. W takim razie trzeba dokonać zakupu :D
Jak kupisz to daj znac, przeciez prawie sasiadami jestesmy :)2 :wink:
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » ndz kwie 30, 2006 8:23 pm

Hmm Maq - podczas ostatniej wymiany moimch popekanych sperezyn z POSPRINGU nasz nadworny motacz (mam nadzije ze sie nie obrazi :D ) stwierdził, że rama jakaś cienkawa w naszyvch GV i nie jest pewny czy mechaninczie "pociągną" mosty od Pratola.

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » ndz kwie 30, 2006 8:56 pm

Uazowskie czy honkerowskie są lżejsze :wink:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » ndz kwie 30, 2006 9:32 pm

O blokadzie :)2

O mostach :)3

I bądź tu człowieku mądry.....

Przełożenia mnie nie interesują, te 5,12 jest akurat.
LR2 - jej
LR3 - jego

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » ndz kwie 30, 2006 9:33 pm

Yoorek pisze:Hmm Maq - podczas ostatniej wymiany moimch popekanych sperezyn z POSPRINGU nasz nadworny motacz (mam nadzije ze sie nie obrazi :D ) stwierdził, że rama jakaś cienkawa w naszyvch GV i nie jest pewny czy mechaninczie "pociągną" mosty od Pratola.
No to "się wzmocni". Tak samo jak z wyciągarką. Nie produkuj problemów tam gdzie ich nie ma :-)
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 10:12 pm

Dam Ci znać na pewno, tylko że na razie to będą BFG AT. Ale od czegoś trzeba zacząć :D A sąsiedzi to jesteśmy przez "miedzę" :wink: w czasie opadów to taką podmokłą :)21

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » pn maja 01, 2006 7:40 pm

Maq pisze:
O blokadzie :)2

O mostach :)3

I bądź tu człowieku mądry.....

Przełożenia mnie nie interesują, te 5,12 jest akurat.
No ja bym sie nie tknął tych mostów 5,8cośtam - jak sie dowiedziałem że to polonezowskie dyfry - to z daleka od paścia. Przecie dyfer w polonezie to jest największa bolączka tego auta. Wyje i siada czasem po 40 tysiącach :)3
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pn maja 01, 2006 8:40 pm

Przeca nie kazalem nikomu ich montowac :)21 chodzilo tylko o mosty jako podchodzace :wink:
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » pn maja 01, 2006 9:10 pm

Wiem wiem - ale mnie obrzydziła sama myśl o tych dyfrach :lol:
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt maja 02, 2006 6:58 am

Ja tam się nimi nie brzydzę - tym bardziej, że dostępna jest mechaniczna blokada od rolnika. Honk jest w standarcie na 30 całówkach i waży 2x więcej niż Vicia. Nie sądzę aby postawienie Vici na 33'' z jej wagą i 120KM silnikiem zniszczyło te mosty - raczej zrobi to kierowca bez wyobraźni. Najwyżej będę prekursorem nowego patriotycznego kierunku w motaniu V. Jedynie problem z reduktorem bo oryginalny od H jest za duży i pewnie dam NP207 lub NP231 ze jakąś krótką skrzynią.

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » wt maja 02, 2006 6:26 pm

No to jak dobrze pójdzie w przyszły czwartek podnosze moją GV-kę :D. No i mam dylemat MT czy AT? Autko porusza się w terenie i jako jedyny pojazd w rodzinie po mieście (praca, zakupy itp.) Dla tego mam dwa pytanka (z acłym szacunkiem dla starszyzny :wink: nie znalazłem odpowiedzi wykorzystując "szukaj" :D ): jak szybko na czarnym zużywają sie MT-ki? Czy wogóle można AT-kami atakować błoto?
deadspace.bandcamp.com

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » wt maja 02, 2006 6:51 pm

AT-kami możesz atakować teren, gdy jest w miarę sucho. Można wtedy walczyć tak jak na MT-kach. Jak popada AT-ków zaczyna brakować.

Z drugiej strony na MT-kach po czarnym jeździ się przyzwoicie :)2
LR2 - jej
LR3 - jego

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » wt maja 02, 2006 6:52 pm

mdeja pisze:Uazowskie czy honkerowskie są lżejsze :wink:
Szczególnie "wojennyje". Z dokładnością do 10kg, KAŻDY z nich waży 120kg.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt maja 02, 2006 10:47 pm

Ja tam na honkera mosty nie plułem - tylko na mechanizm różnicowy poloneza. Z niego to korzystają honkerowcy zeby jeszcze bardziej zwolnić te mosty.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt maja 02, 2006 11:16 pm

Zresztą...po co sztywne mosty skoro koleś w prawie surowej Vitce ukończył Wehikuł Łask na pudle.

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » śr maja 03, 2006 9:46 am

Wow - ale tak se dziś pomyślałem - że jak mam mosty 5.12 a honker też ma 5.12 - to przecie moge sobie teoretycznie zostawić tył oryginalny a zapodać sztywny honkerowski przód - sporo roboty odpada. Bo te mosty honka trzeba doposażyc w punkty mocowania wahaczy itd. To tylko takie oczywiście wolne rozmyślania.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr maja 03, 2006 12:55 pm

Tak pracują spręzyny od Granady: http://www.lodz4x4.pl/IIzlotwehikul/gal.php?ind=16

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość