Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » sob kwie 29, 2006 7:18 pm
Może nie szukaj - bo jeszcze paru gości sie napali na motanie Vitar/GrandVitar na sztywnych

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » sob kwie 29, 2006 7:20 pm
mdeja pisze:Może nie szukaj - bo jeszcze paru gości sie napali na motanie Vitar/GrandVitar na sztywnych

ok, juz znalazlem, ale nie podam

-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » sob kwie 29, 2006 7:24 pm
No dobra dawaj - ehh jakby tak z woja po pieniądzach jakies zapasowe cześci załatwić

popiniądzach??
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » sob kwie 29, 2006 8:36 pm
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » ndz kwie 30, 2006 10:20 am
No i oczywiście można by też pomyśleć o afganach - akurat gość ma do sprzedania 2 mosty sprawne ponoć w 100% . Tam są wolne przełożenie - a i prześwit niezły...
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
woolfgard

- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 11:20 am
Panowie mam pytanie: czy 1.6 16v da radę na rozmiarze 225/75/16? Czy też trzeba podłubać w napędzie aby gdzieś nie stanął?
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz kwie 30, 2006 1:08 pm
woolfgard pisze:Panowie mam pytanie: czy 1.6 16v da radę na rozmiarze 225/75/16? Czy też trzeba podłubać w napędzie aby gdzieś nie stanął?
Rozumiem, ze chodzi Ci o to czy silnik da rade? U mnie daje a kolka mam nieco wieksze 265/75/15 (31"). Rakieta to vitarka nie jest ale spoko

-
woolfgard

- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 5:26 pm
Dzięki. Nie byłem pewien bo to tylko 94 km. W takim razie trzeba dokonać zakupu

-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz kwie 30, 2006 6:47 pm
woolfgard pisze:Dzięki. Nie byłem pewien bo to tylko 94 km. W takim razie trzeba dokonać zakupu

Jak kupisz to daj znac, przeciez prawie sasiadami jestesmy

-
Yoorek

- Posty: 396
- Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
Post
autor: Yoorek » ndz kwie 30, 2006 8:23 pm
Hmm Maq - podczas ostatniej wymiany moimch popekanych sperezyn z POSPRINGU nasz nadworny motacz (mam nadzije ze sie nie obrazi

) stwierdził, że rama jakaś cienkawa w naszyvch GV i nie jest pewny czy mechaninczie "pociągną" mosty od Pratola.
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » ndz kwie 30, 2006 8:56 pm
Uazowskie czy honkerowskie są lżejsze

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » ndz kwie 30, 2006 9:32 pm
O blokadzie
O mostach
I bądź tu człowieku mądry.....
Przełożenia mnie nie interesują, te 5,12 jest akurat.
LR2 - jej
LR3 - jego
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » ndz kwie 30, 2006 9:33 pm
Yoorek pisze:Hmm Maq - podczas ostatniej wymiany moimch popekanych sperezyn z POSPRINGU nasz nadworny motacz (mam nadzije ze sie nie obrazi

) stwierdził, że rama jakaś cienkawa w naszyvch GV i nie jest pewny czy mechaninczie "pociągną" mosty od Pratola.
No to "się wzmocni". Tak samo jak z wyciągarką. Nie produkuj problemów tam gdzie ich nie ma

LR2 - jej
LR3 - jego
-
woolfgard

- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woolfgard » ndz kwie 30, 2006 10:12 pm
Dam Ci znać na pewno, tylko że na razie to będą BFG AT. Ale od czegoś trzeba zacząć

A sąsiedzi to jesteśmy przez "miedzę"

w czasie opadów to taką podmokłą

-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » pn maja 01, 2006 7:40 pm
Maq pisze:
O blokadzie
O mostach
I bądź tu człowieku mądry.....
Przełożenia mnie nie interesują, te 5,12 jest akurat.
No ja bym sie nie tknął tych mostów 5,8cośtam - jak sie dowiedziałem że to polonezowskie dyfry - to z daleka od paścia. Przecie dyfer w polonezie to jest największa bolączka tego auta. Wyje i siada czasem po 40 tysiącach

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » pn maja 01, 2006 8:40 pm
Przeca nie kazalem nikomu ich montowac

chodzilo tylko o mosty jako podchodzace

-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » pn maja 01, 2006 9:10 pm
Wiem wiem - ale mnie obrzydziła sama myśl o tych dyfrach

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » wt maja 02, 2006 6:58 am
Ja tam się nimi nie brzydzę - tym bardziej, że dostępna jest mechaniczna blokada od rolnika. Honk jest w standarcie na 30 całówkach i waży 2x więcej niż Vicia. Nie sądzę aby postawienie Vici na 33'' z jej wagą i 120KM silnikiem zniszczyło te mosty - raczej zrobi to kierowca bez wyobraźni. Najwyżej będę prekursorem nowego patriotycznego kierunku w motaniu V. Jedynie problem z reduktorem bo oryginalny od H jest za duży i pewnie dam NP207 lub NP231 ze jakąś krótką skrzynią.
-
woolfgard

- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woolfgard » wt maja 02, 2006 6:26 pm
No to jak dobrze pójdzie w przyszły czwartek podnosze moją GV-kę

. No i mam dylemat MT czy AT? Autko porusza się w terenie i jako jedyny pojazd w rodzinie po mieście (praca, zakupy itp.) Dla tego mam dwa pytanka (z acłym szacunkiem dla starszyzny

nie znalazłem odpowiedzi wykorzystując "szukaj"

): jak szybko na czarnym zużywają sie MT-ki? Czy wogóle można AT-kami atakować błoto?
deadspace.bandcamp.com
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » wt maja 02, 2006 6:51 pm
AT-kami możesz atakować teren, gdy jest w miarę sucho. Można wtedy walczyć tak jak na MT-kach. Jak popada AT-ków zaczyna brakować.
Z drugiej strony na MT-kach po czarnym jeździ się przyzwoicie

LR2 - jej
LR3 - jego
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » wt maja 02, 2006 6:52 pm
mdeja pisze:Uazowskie czy honkerowskie są lżejsze

Szczególnie "wojennyje". Z dokładnością do 10kg, KAŻDY z nich waży 120kg.
LR2 - jej
LR3 - jego
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » wt maja 02, 2006 10:47 pm
Ja tam na honkera mosty nie plułem - tylko na mechanizm różnicowy poloneza. Z niego to korzystają honkerowcy zeby jeszcze bardziej zwolnić te mosty.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » wt maja 02, 2006 11:16 pm
Zresztą...po co sztywne mosty skoro koleś w prawie surowej Vitce ukończył Wehikuł Łask na pudle.
-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » śr maja 03, 2006 9:46 am
Wow - ale tak se dziś pomyślałem - że jak mam mosty 5.12 a honker też ma 5.12 - to przecie moge sobie teoretycznie zostawić tył oryginalny a zapodać sztywny honkerowski przód - sporo roboty odpada. Bo te mosty honka trzeba doposażyc w punkty mocowania wahaczy itd. To tylko takie oczywiście wolne rozmyślania.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość