ja rozumiem fiflaczek, że poszedłeś do jlrp sales jak po td5 już się wspomnienia zacierały i możesz zwyczajnie nie wiedzieć.GAZFAN pisze:Dwumasa valeo... no można...Damian pisze:ja serwisuję u tych naszych dwóch obrzympałów, zamiennie obecnie
wymiana sprzęgła w D1 to o ile kojarzę 600 czy 700zł
co jest tak skomplikowanego w dwumasie, że robocizna ma kosztować ponad dwa razy tyle?
dwumas Valeo na allegro kosztuje 1200zł brutto...
nie strasz ludzi
wolę dać 1700 za lepsze coś.
Wymiana sprzęgła w D1 a D2 to jednak troszkę inne czary...
robocizna to jak pisałem ponad 1000.
Każdy oczywiście na miarę... można pewnie to opierdolić za 2500 ale nie za 2000.... dziękuję.
ale...szermując argumentami profesjonalizmu...nie wiedząc nie powinieneś się wypowiadać, prawda?
no.
więc...
valeo jest oryginalnym dostawcą koła dwumasowego na pierwszy montaż. był w sensie. zatem koło valeo jest tym samym kołem co koło w kartoniku lr. co więcej...koło w kartoniku lr ma nabity numer i logo valeo, a koło w kartoniku valeo ma nabity numer i logo lr.
ba...
marża dla warsztatu na tańszym kole valeo iest marżą większą kwotowo i procentowo niż marża na takim samym kole sygnowanym lr genuine parts.
zatem...po co przepłacać?

robocizna tysiak, koła 1.2, tylne uszczelnienie wału korbowego z genuina, trzy uszczelniacze do transmisji, tarcza/docisk/łożysko...3.5-4k się uzbiera przy pełnej opcji.
przez pełną opcję rozumiemy wymianę kompletnego sprzęgła a nie wkładanie do nowego dwumasu wypierdzianych bebechów i powtarzanie akcji w przedziale 6godzin-dwa tygodnie.
no.
taka dykteryjka u progu weekendu...

aaa...
gdybyś zapragnął z jakiegoś powodu stać się jednak posiadaczem koła dwumasowego lr oryginalnie zapakowanego i zaplombowanego w kartonik lr genuine parts to mogę ci je sprzedać w cenie koła valeo w pudełku valeo z hologramem valeo
