Uszczelniacz IRONTITE
Moderator: Jerry
Uszczelniacz IRONTITE
Przypadkowo natchnąłem sie na taki produkt, z czystej ciekawości pytam- stosował to ktoś, działa?
http://allegro.pl/silnik-land-rover-v8- ... 46535.html
http://allegro.pl/silnik-land-rover-v8- ... 46535.html
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
dawno temu. klient przytaszczył i kazał wlać. mega upierdliwa procedura aplikowania.
ale auto jezdzi do dzisiaj.
natomiast...
odbyło się to po wymianie silnika na sprawny. profilaktycznie niejako. więc trudno rozgraniczyć czy jezdzi bo silnik trafił się bardzo dobry czy też jezdzi bo chemian działa
ale auto jezdzi do dzisiaj.
natomiast...
odbyło się to po wymianie silnika na sprawny. profilaktycznie niejako. więc trudno rozgraniczyć czy jezdzi bo silnik trafił się bardzo dobry czy też jezdzi bo chemian działa

#noichuj
Re: Uszczelniacz IRONTITE
nie pomogło - procedura stosowania upierdliwa a płukanie układu jeszcze bardziej ...
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działa
co prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały 


Re: Uszczelniacz IRONTITE
cylindry zapycha?Flor pisze:Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działaco prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Re: Uszczelniacz IRONTITE
to wszystko to są leki ... na portfel i psychikę
i wszystko amerykańskie technologie dla wojska


i wszystko amerykańskie technologie dla wojska


Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejoweFlor pisze:Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działaco prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Uszczelniacz IRONTITE
To zależy o jakim specyfiku mowa - macie na myśli coś w rodzaju motodoktora zwiększającego lepkość oleju, a są takie środki, które po prostu mają za zadanie rozpuścić nagar blokujący pierścienie tłokowe i wcale nie dodaje się ich do oleju.
Re: Uszczelniacz IRONTITE
nie pogadamyDamian pisze: pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejowe


Re: Uszczelniacz IRONTITE
ja piszę o tym http://www.xado.com/global/download/Xad ... Poland.pdf auto z brakiem kompresji po "leczeniu" ma całkiem przyzwojte parametry i to poprawiające sięGrabo pisze:To zależy o jakim specyfiku mowa - macie na myśli coś w rodzaju motodoktora zwiększającego lepkość oleju, a są takie środki, które po prostu mają za zadanie rozpuścić nagar blokujący pierścienie tłokowe i wcale nie dodaje się ich do oleju.


- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Flor pisze:nie pogadamyDamian pisze: pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejowebo to nie u mnie wlane
ta wiem, Karton jest miłośnik tych specyfików lanych wszędzie i do wszystkiego
pewnie teściowej na podagrę też podaje

dyskusja była szeroka na tamtym forum. włącznie z konsultacjami u inżyniera materiałoznawcy z WIM na PW.
okazuje się, że sama technologia opisywana przez firmy takie jak Xado istnieje, ale uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.
gdyby specyfiki takie jak xado działały, to nikt by się w to nie bawił, tylko wlewał kilka tych magicznych buteleczek za 30zł...
poza tym producent stosuje smutne chwyty marketingowe, przedstawiając jakieś hiper-specjalistyczne niby certyfikaty, które po przetłumaczeniu okazały się niczym więcej jak zwykłym dopuszczeniem towaru do obrotu.
wniosek prosty...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Uszczelniacz IRONTITE
aha
podałem fakty, przykłady z praktyki.. naszego dyfra, który przeżył 30km jazdy bez oleju, silnika jeepa 4.0, któremu po aplikacji specyfiku kompresja wzrosła do nominalnej, a po zmianie oleju nie zmalała.
a że brak temu badań naukowych... cóż, niektórym to nie przeszkadza Migdałku
podałem fakty, przykłady z praktyki.. naszego dyfra, który przeżył 30km jazdy bez oleju, silnika jeepa 4.0, któremu po aplikacji specyfiku kompresja wzrosła do nominalnej, a po zmianie oleju nie zmalała.
a że brak temu badań naukowych... cóż, niektórym to nie przeszkadza Migdałku

Re: Uszczelniacz IRONTITE
heh, bylem ostatnio na ,,szkoleniu" z Liqui Moly i tam tez majaa jakis zloty srodek ze niby poprawia osiagi i zmienisza zużycie oleju i podnosi kompreche, tak sie zarzekali, ale ile w tym prawdy? silniki wrecz młodnieją jak Ibisz? 

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- acidrain84
-
- Posty: 182
- Rejestracja: sob mar 27, 2010 8:54 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: Uszczelniacz IRONTITE
W wyniku długich medytacji nagar przechodzi duchowa przemiane z syfiatego nalotu z główne spoiwo i materiał konstrukcyjny silnika.Doktor200 pisze:...silniki wrecz młodnieją jak Ibisz?
Marek D. to w ktoryms watku z Towarzyskich ładnie podsumował - "...a ponoć mamy kryzys wiary". W tym wypadku, ze za pare zlotych da sie uniknac remontu.
Cynizm i sarkazm mam w zakresie standardowych usług. Drobne złośliwości dla stałych klientów gratis.
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.
Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Karson pisze:aha
podałem fakty, przykłady z praktyki.. naszego dyfra, który przeżył 30km jazdy bez oleju, silnika jeepa 4.0, któremu po aplikacji specyfiku kompresja wzrosła do nominalnej, a po zmianie oleju nie zmalała.
a że brak temu badań naukowych... cóż, niektórym to nie przeszkadza Migdałku
Dyfer bez oleju to akurat dlugo moze pojezdzic, podobnie jak skrzynia biegow zalana woda

Nie uzywalem Xado, stosuje polski Ceramizer. Skrzynia biegow przycichla, pompa wspomagania tez, dwa silniki chodzily bez smarowania (w tym jeden z pol godziny) i nic im nie jest

Jak jakis "ekspert" chce gledzic ze "nie dziala bo na pewno nie dziala" to nie mam nic przeciwko, lubie sie posmiac

Re: Uszczelniacz IRONTITE
Nie ma z czego, dotarte i wylatane badziewie moze calkiem dlugo latac bez oleju. Stare boxery instalowane min. w garbusach potrafily przelatac 200 km bez smarowania i wyjsc z tego bez szwanku. Zaden silnik tlokowy nie zaciera sie w 5 min. No, chyba ze zlapie overspeeda bez oleju. Tak samo i dyfer i skrzynia czy tam inna przekladnia.
A te specyfiki jedynie zageszczaja olej, albo tworza zawiesine gestego szlamu, ktora opada na dno, jak olej jest w stanie spoczynku i podnosi sie jak wszystko ruszy.
O ile w zdolnosc do zalepiania pekniec mozna uwierzyc, to w zdolnosc do regenerowania powierzchni metalowych... w sumie... tez mozna sobie wierzyc
A te specyfiki jedynie zageszczaja olej, albo tworza zawiesine gestego szlamu, ktora opada na dno, jak olej jest w stanie spoczynku i podnosi sie jak wszystko ruszy.
O ile w zdolnosc do zalepiania pekniec mozna uwierzyc, to w zdolnosc do regenerowania powierzchni metalowych... w sumie... tez mozna sobie wierzyc

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
dokładnie jest tak jak piszesz.
a także:
nie dajcie się koledzy naciągać na szarlatanerię.
a także:
no właśnie, ale przyznaj Krzyśku, że technologia jest zupełnie inna, nakładanie warstwy jest w wysokiej temperaturze w dedykowanych autoklawach. a nie za pomocą...specyfiku z tubki za 30zł.KSikorski pisze:Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.
Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
nie dajcie się koledzy naciągać na szarlatanerię.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Xado gówno daje. Sprawdziłem na 2 pacjentach.
1) wspomaganie w RR. Jak wyła pompa przed aplikacją tak wyje dalej
2) silnik w moturze. Test razem z pomiarami kompresji przed i po. Wszystko wg zaleceń producenta. Gówno dało
(do remontu był to co mi szkodziło)
Musiałem się przekonać na własnej skórze. W sumie koszt niewielki, a wiedza jest bezcenna.
1) wspomaganie w RR. Jak wyła pompa przed aplikacją tak wyje dalej

2) silnik w moturze. Test razem z pomiarami kompresji przed i po. Wszystko wg zaleceń producenta. Gówno dało

Musiałem się przekonać na własnej skórze. W sumie koszt niewielki, a wiedza jest bezcenna.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
niestety, nie wynaleziono jeszcze takiej fizyki materiałów, o której pisze xado w swoich ulotkach 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Niejedne bajania sci-fi się ziściły. Może na zaś zaklinają rzeczywistość?Damian pisze:niestety, nie wynaleziono jeszcze takiej fizyki materiałów, o której pisze xado w swoich ulotkach
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uszczelniacz IRONTITE
W to akurat troche nie chce mi sie wierzycte synek pisze:Nie ma z czego, dotarte i wylatane badziewie moze calkiem dlugo latac bez oleju. Stare boxery instalowane min. w garbusach potrafily przelatac 200 km bez smarowania i wyjsc z tego bez szwanku.

Wiadomo. Sa tacy, co tydzien jezdza ze swiecaca kontrolkaZaden silnik tlokowy nie zaciera sie w 5 min.

Hmm no wlasnie od zageszczania i zalepiania kanalow olejowych to sa motodoktorki, trudno tez zeby 5 gram z tubki zrobilo w misce kisiel.No, chyba ze zlapie overspeeda bez oleju. Tak samo i dyfer i skrzynia czy tam inna przekladnia.
A te specyfiki jedynie zageszczaja olej, albo tworza zawiesine gestego szlamu, ktora opada na dno, jak olej jest w stanie spoczynku i podnosi sie jak wszystko ruszy.
Wiadomo ze cudow nie bedzie ale cos jest w tych srodkach. Zbyt duzo zupelnie niezaleznych osob widzi jakies pozytywne efekty, zeby to bylo zbiorowe placebo.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
"a podobno mamy kryzys wiary"

w sumie...ilość i popularność wróżbitów czy środków na odchudzanie, wskazują że zabobon ma się lepiej niż w sredniowieczu


w sumie...ilość i popularność wróżbitów czy środków na odchudzanie, wskazują że zabobon ma się lepiej niż w sredniowieczu

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Uszczelniacz IRONTITE
Coating opłaca się natryskiwać przy częściach kosztujących powiedzmy 5000$ za sztukęDamian pisze:dokładnie jest tak jak piszesz.
a także:
no właśnie, ale przyznaj Krzyśku, że technologia jest zupełnie inna, nakładanie warstwy jest w wysokiej temperaturze w dedykowanych autoklawach. a nie za pomocą...specyfiku z tubki za 30zł.KSikorski pisze:Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.
Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
nie dajcie się koledzy naciągać na szarlatanerię.

Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelniacz IRONTITE
ech...to dekle te inżyniery, nie znają ceramizerów w tubkach?


the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości