Uszczelniacz IRONTITE

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Doktor200 » sob gru 14, 2013 9:30 am

Przypadkowo natchnąłem sie na taki produkt, z czystej ciekawości pytam- stosował to ktoś, działa?
http://allegro.pl/silnik-land-rover-v8- ... 46535.html
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: czesław&jarząbek » sob gru 14, 2013 12:50 pm

dawno temu. klient przytaszczył i kazał wlać. mega upierdliwa procedura aplikowania.
ale auto jezdzi do dzisiaj.
natomiast...
odbyło się to po wymianie silnika na sprawny. profilaktycznie niejako. więc trudno rozgraniczyć czy jezdzi bo silnik trafił się bardzo dobry czy też jezdzi bo chemian działa :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: emkg » sob gru 14, 2013 10:07 pm

nie pomogło - procedura stosowania upierdliwa a płukanie układu jeszcze bardziej ...
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Flor » sob gru 14, 2013 10:18 pm

Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działa :)21 co prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały :o

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Tapeworm » pn gru 16, 2013 9:11 am

Flor pisze:Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działa :)21 co prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały :o
cylindry zapycha? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: emkg » pn gru 16, 2013 9:31 am

to wszystko to są leki ... na portfel i psychikę :)21

i wszystko amerykańskie technologie dla wojska :roll: :)21
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » pn gru 16, 2013 10:07 am

Flor pisze:Do naprawy silnika to jest taki wynalazek z Ukrainy i co mnie zaskoczyło ... działa :)21 co prawda nie łata dziur ale kompresję poprawia w sposób trwały :o
pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejowe :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Grabo » pn gru 16, 2013 10:36 am

To zależy o jakim specyfiku mowa - macie na myśli coś w rodzaju motodoktora zwiększającego lepkość oleju, a są takie środki, które po prostu mają za zadanie rozpuścić nagar blokujący pierścienie tłokowe i wcale nie dodaje się ich do oleju.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Flor » pn gru 16, 2013 11:41 am

Damian pisze: pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejowe :)21
nie pogadamy :D bo to nie u mnie wlane :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Flor » pn gru 16, 2013 11:45 am

Grabo pisze:To zależy o jakim specyfiku mowa - macie na myśli coś w rodzaju motodoktora zwiększającego lepkość oleju, a są takie środki, które po prostu mają za zadanie rozpuścić nagar blokujący pierścienie tłokowe i wcale nie dodaje się ich do oleju.
ja piszę o tym http://www.xado.com/global/download/Xad ... Poland.pdf auto z brakiem kompresji po "leczeniu" ma całkiem przyzwojte parametry i to poprawiające się :D od kilku miesięcy dalej jeździ a jak przestanie to i tak silnik miało do wywalenia :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » pn gru 16, 2013 12:16 pm

Flor pisze:
Damian pisze: pogadamy jak Ci ta mieszanka nagaru z tym magicznym specyfikiem zacznie się łuszczyć i zapychać kanały olejowe :)21
nie pogadamy :D bo to nie u mnie wlane :)21

ta wiem, Karton jest miłośnik tych specyfików lanych wszędzie i do wszystkiego
pewnie teściowej na podagrę też podaje
:)21


dyskusja była szeroka na tamtym forum. włącznie z konsultacjami u inżyniera materiałoznawcy z WIM na PW.
okazuje się, że sama technologia opisywana przez firmy takie jak Xado istnieje, ale uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.
gdyby specyfiki takie jak xado działały, to nikt by się w to nie bawił, tylko wlewał kilka tych magicznych buteleczek za 30zł...

poza tym producent stosuje smutne chwyty marketingowe, przedstawiając jakieś hiper-specjalistyczne niby certyfikaty, które po przetłumaczeniu okazały się niczym więcej jak zwykłym dopuszczeniem towaru do obrotu.

wniosek prosty...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Karson » sob gru 21, 2013 9:18 pm

aha
podałem fakty, przykłady z praktyki.. naszego dyfra, który przeżył 30km jazdy bez oleju, silnika jeepa 4.0, któremu po aplikacji specyfiku kompresja wzrosła do nominalnej, a po zmianie oleju nie zmalała.
a że brak temu badań naukowych... cóż, niektórym to nie przeszkadza Migdałku :wink:
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Doktor200 » sob sty 11, 2014 9:57 am

heh, bylem ostatnio na ,,szkoleniu" z Liqui Moly i tam tez majaa jakis zloty srodek ze niby poprawia osiagi i zmienisza zużycie oleju i podnosi kompreche, tak sie zarzekali, ale ile w tym prawdy? silniki wrecz młodnieją jak Ibisz? :)21
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
acidrain84
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob mar 27, 2010 8:54 pm
Lokalizacja: Bytom

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: acidrain84 » sob sty 11, 2014 5:25 pm

Doktor200 pisze:...silniki wrecz młodnieją jak Ibisz? :)21
W wyniku długich medytacji nagar przechodzi duchowa przemiane z syfiatego nalotu z główne spoiwo i materiał konstrukcyjny silnika.

Marek D. to w ktoryms watku z Towarzyskich ładnie podsumował - "...a ponoć mamy kryzys wiary". W tym wypadku, ze za pare zlotych da sie uniknac remontu.
Cynizm i sarkazm mam w zakresie standardowych usług. Drobne złośliwości dla stałych klientów gratis.

Awatar użytkownika
KSikorski
Posty: 2020
Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
Lokalizacja: Kielno

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: KSikorski » pt sty 24, 2014 6:42 pm

Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.


Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: petercapri » śr mar 12, 2014 5:51 pm

Karson pisze:aha
podałem fakty, przykłady z praktyki.. naszego dyfra, który przeżył 30km jazdy bez oleju, silnika jeepa 4.0, któremu po aplikacji specyfiku kompresja wzrosła do nominalnej, a po zmianie oleju nie zmalała.
a że brak temu badań naukowych... cóż, niektórym to nie przeszkadza Migdałku :wink:

Dyfer bez oleju to akurat dlugo moze pojezdzic, podobnie jak skrzynia biegow zalana woda ;)

Nie uzywalem Xado, stosuje polski Ceramizer. Skrzynia biegow przycichla, pompa wspomagania tez, dwa silniki chodzily bez smarowania (w tym jeden z pol godziny) i nic im nie jest :)

Jak jakis "ekspert" chce gledzic ze "nie dziala bo na pewno nie dziala" to nie mam nic przeciwko, lubie sie posmiac :)

te synek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: wt lut 25, 2014 9:11 pm

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: te synek » śr mar 12, 2014 6:55 pm

Nie ma z czego, dotarte i wylatane badziewie moze calkiem dlugo latac bez oleju. Stare boxery instalowane min. w garbusach potrafily przelatac 200 km bez smarowania i wyjsc z tego bez szwanku. Zaden silnik tlokowy nie zaciera sie w 5 min. No, chyba ze zlapie overspeeda bez oleju. Tak samo i dyfer i skrzynia czy tam inna przekladnia.
A te specyfiki jedynie zageszczaja olej, albo tworza zawiesine gestego szlamu, ktora opada na dno, jak olej jest w stanie spoczynku i podnosi sie jak wszystko ruszy.
O ile w zdolnosc do zalepiania pekniec mozna uwierzyc, to w zdolnosc do regenerowania powierzchni metalowych... w sumie... tez mozna sobie wierzyc :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » śr mar 12, 2014 8:23 pm

dokładnie jest tak jak piszesz.

a także:
KSikorski pisze:
Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.


Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
no właśnie, ale przyznaj Krzyśku, że technologia jest zupełnie inna, nakładanie warstwy jest w wysokiej temperaturze w dedykowanych autoklawach. a nie za pomocą...specyfiku z tubki za 30zł.

nie dajcie się koledzy naciągać na szarlatanerię.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Kuszman » śr mar 12, 2014 8:47 pm

Xado gówno daje. Sprawdziłem na 2 pacjentach.

1) wspomaganie w RR. Jak wyła pompa przed aplikacją tak wyje dalej :)21
2) silnik w moturze. Test razem z pomiarami kompresji przed i po. Wszystko wg zaleceń producenta. Gówno dało :)21 (do remontu był to co mi szkodziło)

Musiałem się przekonać na własnej skórze. W sumie koszt niewielki, a wiedza jest bezcenna.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » śr mar 12, 2014 9:01 pm

niestety, nie wynaleziono jeszcze takiej fizyki materiałów, o której pisze xado w swoich ulotkach :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16839
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Kabal » czw mar 13, 2014 12:53 am

Damian pisze:niestety, nie wynaleziono jeszcze takiej fizyki materiałów, o której pisze xado w swoich ulotkach :)21
Niejedne bajania sci-fi się ziściły. Może na zaś zaklinają rzeczywistość?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: petercapri » czw mar 13, 2014 1:18 pm

te synek pisze:Nie ma z czego, dotarte i wylatane badziewie moze calkiem dlugo latac bez oleju. Stare boxery instalowane min. w garbusach potrafily przelatac 200 km bez smarowania i wyjsc z tego bez szwanku.
W to akurat troche nie chce mi sie wierzyc ;)
Zaden silnik tlokowy nie zaciera sie w 5 min.
Wiadomo. Sa tacy, co tydzien jezdza ze swiecaca kontrolka ;)
No, chyba ze zlapie overspeeda bez oleju. Tak samo i dyfer i skrzynia czy tam inna przekladnia.
A te specyfiki jedynie zageszczaja olej, albo tworza zawiesine gestego szlamu, ktora opada na dno, jak olej jest w stanie spoczynku i podnosi sie jak wszystko ruszy.
Hmm no wlasnie od zageszczania i zalepiania kanalow olejowych to sa motodoktorki, trudno tez zeby 5 gram z tubki zrobilo w misce kisiel.

Wiadomo ze cudow nie bedzie ale cos jest w tych srodkach. Zbyt duzo zupelnie niezaleznych osob widzi jakies pozytywne efekty, zeby to bylo zbiorowe placebo.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » czw mar 13, 2014 1:59 pm

"a podobno mamy kryzys wiary"
:)21

w sumie...ilość i popularność wróżbitów czy środków na odchudzanie, wskazują że zabobon ma się lepiej niż w sredniowieczu
:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
KSikorski
Posty: 2020
Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
Lokalizacja: Kielno

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: KSikorski » czw mar 13, 2014 2:36 pm

Damian pisze:dokładnie jest tak jak piszesz.

a także:
KSikorski pisze:
Damian pisze: uzyskiwana jest w toku uzupełniania ubytków gorącą plazmą w wyspecjalizowanych autoklawach. stosuje się to w kolejnictwie i przemyśle stoczniowym. koszt - ogromny.


Thermal spray coating to dość powszednia technologia używana wszędzie tam gdzie występują jednostkowo produkowane, drogie części z zużywającymi się powierzchniami. Koszty wcale nie ogromne - przy porównaniu do cen nowych części. Kolej, stocznie, lotnictwo, agregaty, maszyny budowlane, wiele innych rynków.
no właśnie, ale przyznaj Krzyśku, że technologia jest zupełnie inna, nakładanie warstwy jest w wysokiej temperaturze w dedykowanych autoklawach. a nie za pomocą...specyfiku z tubki za 30zł.

nie dajcie się koledzy naciągać na szarlatanerię.
Coating opłaca się natryskiwać przy częściach kosztujących powiedzmy 5000$ za sztukę :-) Wtedy koszt roboty jest ekonomicznie opłacalny.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Uszczelniacz IRONTITE

Post autor: Damian » czw mar 13, 2014 2:54 pm

ech...to dekle te inżyniery, nie znają ceramizerów w tubkach?
:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość