
Defender 3-drzwiowy
Moderator: Jerry
Re: Defender 3-drzwiowy
nie dwieście, a cysta... jak już 

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Defender 3-drzwiowy
wi ta myrobertsw pisze:Upalam takiego właśnie w kopalni HGW co to za wersja 2 drzwi rok 2009 a silnik 200TDi 16tyś przebiegu i wszystko się sypie.Pracuję z LR już 7 lat a to jest już mój 3 egzemplarz od nowości,ale spokojnie przejedzie Hiluxa i D-Maxa w warunkach dołowych.
Mamy też wersie na 2 osiach z tyłu podobno to jest na wersji 130 tak mówią serwisanci z Teemu.
profesionaliste

Re: Defender 3-drzwiowy
rolo nie czepiaj się, samochód służbowy, to samochód służbowy... nie wnika się 

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Defender 3-drzwiowy
Wąż pisze:rolo nie czepiaj się, samochód służbowy, to samochód służbowy... nie wnika się
O to to ...
wiesz jak moja Vectra combi w terenie zapierd..alała




Disco 300 ES
Re: Defender 3-drzwiowy
Off roada to mam na co dzień od poniedziałku do piątku i to najlepszym autem bo służbowym jak się coś urwie to firma zrobi.Szkoda tylko że reduktor zblokowany na maxa
.

Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: Defender 3-drzwiowy
zapewne jak i moja służbowa fabiaJerry pisze: O to to ...
wiesz jak moja Vectra combi w terenie zapierd..alała![]()
![]()
![]()

Re: Defender 3-drzwiowy
no ja służbowego nie mem, może to i dobrze... bo kultura techniczna zanikła by u mnie do końca 

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Defender 3-drzwiowy
robertsw pisze:Off roada to mam na co dzień od poniedziałku do piątku i to najlepszym autem bo służbowym jak się coś urwie to firma zrobi.Szkoda tylko że reduktor zblokowany na maxa.
znaczy ze jak na maxa?
Re: Defender 3-drzwiowy
Tak, że go nie odblokujesz. Miałem okazję podróżować takim pojazdem w KGHM 

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Re: Defender 3-drzwiowy
Dokładnie jak kolega napisał i to w KGHM:) Na tą chwilę jest lepszy wynalazek wdrażany w życie a mianowicie ograniczenie prędkości i gwarantuję ze auto nie chce jechać ,ale na to też jest patent 

Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: Defender 3-drzwiowy
tak i w CH robiąPepek pisze:Tak, że go nie odblokujesz. Miałem okazję podróżować takim pojazdem w KGHM


Re: Defender 3-drzwiowy
Byłem w szoku jaki tam jest ruch pod ziemią. Jak by odblokowali te wszystkie machiny to niezła jazda by byłarobertsw pisze:Dokładnie jak kolega napisał i to w KGHM:) Na tą chwilę jest lepszy wynalazek wdrażany w życie a mianowicie ograniczenie prędkości i gwarantuję ze auto nie chce jechać ,ale na to też jest patent

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Re: Defender 3-drzwiowy
Papiery masz na maszyny SWTM i to nie ma nic do rzeczy ,problem polega na tym że serwis by tego nie ogarną ja by sobie kopidół zapodawał z ręki napędy.
A serwis polega na tym ze wydłubią cześć "organ" z jednego i przeszeczepią do drugiego a kasują za nowe.
A serwis polega na tym ze wydłubią cześć "organ" z jednego i przeszeczepią do drugiego a kasują za nowe.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''
Re: Defender 3-drzwiowy
focusa już skatowałeśKarson pisze:zapewne jak i moja służbowa fabiaJerry pisze: O to to ...
wiesz jak moja Vectra combi w terenie zapierd..alała![]()
![]()
![]()


Jimny 

Re: Defender 3-drzwiowy
Widziałem że warsztaty to na miejscu są (znaczy pod ziemią)robertsw pisze:Papiery masz na maszyny SWTM i to nie ma nic do rzeczy ,problem polega na tym że serwis by tego nie ogarną ja by sobie kopidół zapodawał z ręki napędy.
A serwis polega na tym ze wydłubią cześć "organ" z jednego i przeszeczepią do drugiego a kasują za nowe.

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Re: Defender 3-drzwiowy
Pepek pisze:Widziałem że warsztaty to na miejscu są (znaczy pod ziemią)robertsw pisze:Papiery masz na maszyny SWTM i to nie ma nic do rzeczy ,problem polega na tym że serwis by tego nie ogarną ja by sobie kopidół zapodawał z ręki napędy.
A serwis polega na tym ze wydłubią cześć "organ" z jednego i przeszeczepią do drugiego a kasują za nowe.
Faceci dojrzewają do 3 roku życia, a później już tylko drożeją zabawki... Disco 300 Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość