
Czujnik wsk. temp
Moderator: Jerry
Czujnik wsk. temp
Mam dziwny objaw. testowałem dzisiaj landryne na autostradzie i jechałem przez jakiś czas na ok 3000-3500 rpm. i w pewnym momencie zaczela isc temp na wskazniku do góry na max, zatrzymałem sie i nie wskazywało na zagotowanie silnika. za chwile znowu okazało sie że jak wyłącze światła to wskazówka spada mniej więcej do 3/4 skali jak włącze to znowu na max
miał ktoś z was coś podobnego.. płynu chłodniczego nie ubywa i nie przybywa

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
suvis pisze:no z ogrzewaniem nie próbowałem.. jutro przetestuje.. ale czemu reaguje ze światłamidlatego też obstawiam na usterkę elektryczną.. a tak wogóle to jakie macie wskazania temp. np przy jeździe 100-120 w taką pogodę jak dziś
jak miałem jeszcze ropnioka, miał fakt lekko walniętą wiskozę to powyżej 100 na trasie rosło mi do +/- 1,2 grubości kresek za połową - wziąść należy jednak pod uwagę, że auto nieco ciężkawe było (kurnik, winda, zderzaki, osłony, pierdoły)
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Ponizej na fotce temperatura silnika w Disco 200Tdi pod ostra gore na wysokosci 1500m npm w temp zewnetrznej 32stopnie, caly czas non stop reduktor pierwszy bieg i 2k obrotow, nawet gelendy sie gotowaly pod gorki
Fote zrobil pilot ktory nie mogl uwierzyc ze mozliwe jest wlozenie palca do zbiorniczka wyrownawczego do letniej wody po takiej orce pod gore.

Przyznaje sie ze piardla mi tam tez pod gore wiskoza i temp doszla az do polowy skali
Ten silnik to jakis wymysl eskimosow albo mam pompe wodna ze startrekowego krazownika z podwojnym zmrazaniem.
Wymiana termostatow, nawet padniete wisko nie jest w stanie zagrzac mojego silnika
a mi marznie dupa jesienia i zima.


Przyznaje sie ze piardla mi tam tez pod gore wiskoza i temp doszla az do polowy skali

Ten silnik to jakis wymysl eskimosow albo mam pompe wodna ze startrekowego krazownika z podwojnym zmrazaniem.
Wymiana termostatow, nawet padniete wisko nie jest w stanie zagrzac mojego silnika

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Discotheque pisze:Ponizej na fotce temperatura silnika w Disco 200Tdi pod ostra gore na wysokosci 1500m npm w temp zewnetrznej 32stopnie, caly czas non stop reduktor pierwszy bieg i 2k obrotow, nawet gelendy sie gotowaly pod gorkiFote zrobil pilot ktory nie mogl uwierzyc ze mozliwe jest wlozenie palca do zbiorniczka wyrownawczego do letniej wody po takiej orce pod gore.
Przyznaje sie ze piardla mi tam tez pod gore wiskoza i temp doszla az do polowy skali
Ten silnik to jakis wymysl eskimosow albo mam pompe wodna ze startrekowego krazownika z podwojnym zmrazaniem.
Wymiana termostatow, nawet padniete wisko nie jest w stanie zagrzac mojego silnikaa mi marznie dupa jesienia i zima.
faktycznie niektóre tak maja - coraz więcej jest cech osobniczych - poza legebdarnym monażem "individual"


- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Elementarne Watsonie, sprawdź MASĘ
ok ale gdzie. Czujnik działa pewnie na zasadzie zmiany rezystancji i coś powoduje że ma większą przy zaświeceniu świateł fakt jedno tylne mi nie działa i nie jest to żarówka więc może tam jest przyczyna
aczkolwiek przy chłodniejszym silniku nie ma znaczenia czy są zaświecone czy nie


ok ale gdzie. Czujnik działa pewnie na zasadzie zmiany rezystancji i coś powoduje że ma większą przy zaświeceniu świateł fakt jedno tylne mi nie działa i nie jest to żarówka więc może tam jest przyczyna

aczkolwiek przy chłodniejszym silniku nie ma znaczenia czy są zaświecone czy nie

Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 9:58 am przez suvis, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości