Reduktor Robur

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » czw maja 10, 2007 9:08 pm

JAREK Ż pisze:
KAZIK pisze:A czy ktoś próbował z reduktorem Gelendy?. Tyle tego teraz jeździ..


Się nie w tą strone wyjście przodu kręci :)3
Ups... gdzieś już słyszałem o takiej zmocie co po zapięciu przodu i reduktora, nie do przodu, nie do tyłu, tylko w dół jechała :roll:

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » czw maja 10, 2007 9:15 pm

taa
ja też słyszałem.
NA FORUM :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt maja 11, 2007 3:55 pm

Sebastian O. pisze:
Bart03 pisze:znam 3 przypadki reduktorów robura u chlopakow z mojego podworka:

1. mosty GR 2,8, silnik M50 + skrzynia BMW 2,5l , koła 35" - i kapa (za szybkie przelozenie) :)3
2. mosty K260 2,8, silnik M30 + skrzynia BMW 3,5l, kola 35" troche lepiej ale tez kapa :)3
3. mosty unimog, silnik M30 + skrzynia BMW 2,8l, kola okolo 39-40" - rewelacja :)2
Witam,

podepne się pod temat :P

mam wranglera z mostami unimoga 404, chciałbym założyć reduktor robura, tylko pytanie jak to zrobić jeżeli główka przedniego mostu jest po lewej stronie, a tylnego po prawej :cry:

obecnie silnik, skrzynia, reduktor to standard Jeep i razem wszystko chodzi idealnie, ale brak PTO :cry:

fotka przedniego mostu
http://picasaweb.google.com/sebastian.m ... 0402319794
obracasz most i bebech w srodku. No i jeszcze trzeba troche pokombinowac z drazkiem kierowniczym :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » pt maja 11, 2007 5:49 pm

Sebastian pokombinuj z reduktorem od gaza 66 powinien ci podpasować i ma możliwość dołożenia PTO

Sebastian O.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: pt cze 03, 2005 8:31 am
Lokalizacja: Centrum

Post autor: Sebastian O. » pt maja 11, 2007 9:08 pm

dzięki za rady :D

bede kombinował, jeśli da się bebechy przekręcić i most, to robur bedzie wtedy idealnym rozwiązaniem dla wałów.

reduktor gaza 66 tez sprawdze.

Pozdrawiam
Sebastian

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt wrz 07, 2007 3:45 pm

A jak jest z wagą? Co jest cięższe Robur czy gaz66 z PTO?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob wrz 08, 2007 7:48 pm

NIe wiem ile robur dokladnie wazy ale rozbieralem go na czesci pierwsze i redukuje 1:1,8 w zaokragleniu a szosowe bynajmniej w moim jest na 100% 1:1 bo liczone byly zeby. Co do lozysk to jeszcze nie slyszalem zeby sie jakiegokolwiek nie dalo dostac chyba ze ktos jedzie do sklepu rolniczego i tam chce dostac lozyska we wszystkich wymiarach to to niestety sie nie uda.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob wrz 08, 2007 8:57 pm

STAS pisze:A jak jest z wagą? Co jest cięższe Robur czy gaz66 z PTO?
pytasz z ciekawości, czy do konkretnej zmoty ?

bo robur i gaz 66 maja wyjścia na przód z różnych stron


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » sob wrz 08, 2007 9:22 pm

pytam do konkretnej zmoty.
Mam świadomość że mają wyjścia na różne strony. Zmota będzie na Muscelu więc most ma wyjście po lewej. Ale jeżeli Robur będzie lżejszy i tańszy to obrócę most.
Jak już się tak rozkręcamy, to kolejne pytanie. Z której strony Gaz 66 i Robur mają wyjście na PTO?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn wrz 10, 2007 7:11 pm

To, tak jak z odchudzaniem mechanika starowskiego :wink:

czy 10 kg w jedną czy drugą strunę robi aż taka różnicę ?

Ty się lepiej zajmij przełożeniami i dopasuj takie które spasuje do Twojej zmoty


:)21
LJ 70

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pn wrz 10, 2007 7:40 pm

z tego co wiem, to do reduktora z gaza 66 jest kilka możliwych przystawek z różnych stron reduktora... (z boku, z tyłu,z przodu...) jeśli sie mylę to proszę o sprostowanie

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pn wrz 10, 2007 10:12 pm

Mag69 pisze:To, tak jak z odchudzaniem mechanika starowskiego :wink:

czy 10 kg w jedną czy drugą strunę robi aż taka różnicę ?

Ty się lepiej zajmij przełożeniami i dopasuj takie które spasuje do Twojej zmoty


:)21
a czemu niby miał bym się tym zajmować? przełożenia są dobre. Z resztą jak mam dobierać przełożenia skoro nie wiem jaki będzie reduktor.

aha. Odpowiadam na twoje pytanie: tak.
Każdy kilogram się liczy. Jeżeli reduktor od Robura jest lżejszy o 10 kilogramów, to jest to dużo!
A odnośnie odchudzania wyciągarki od stara... no tak, to tak jak by chcieć odchudzić czołg T34. Wyciągarka od stara jest do stara i na to była projektowana. Dlatego nie zamontuję jej w mojej zmocie.

Ja dobrze widzę? Robur ma wyjście PTO po prawej z tyłu?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » wt wrz 11, 2007 7:46 am

STAS pisze: Ja dobrze widzę? Robur ma wyjście PTO po prawej z tyłu?
Po lewej.

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » wt wrz 11, 2007 11:34 am

ale do tyłu?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr wrz 12, 2007 2:44 pm

pto jest w jednej osi z wałkiem napędzającym reduktor,
wyjścia na most przedni jest w osi z tylnym

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr wrz 12, 2007 4:27 pm

LJ 70

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » śr wrz 12, 2007 9:11 pm

STAS pisze: A odnośnie odchudzania wyciągarki od stara... no tak, to tak jak by chcieć odchudzić czołg T34. Wyciągarka od stara jest do stara i na to była projektowana. Dlatego nie zamontuję jej w mojej zmocie.

Ja dobrze widzę? Robur ma wyjście PTO po prawej z tyłu?
To czemu chce montowac reduktor od robura? On byl projektowany dla Robura .
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt wrz 14, 2007 5:07 pm

Szymon, nie bądź taki mądry :wink:
Wiesz dobrze o co mi chodziło mówiąc o wyciągarce od stara- nie będę nią wyciągał 20 ton z błota, tylko 2.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt wrz 14, 2007 5:08 pm

"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości