SPRINGI OD MERCA DO VITKI NA PRZóD???

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

SPRINGI OD MERCA DO VITKI NA PRZóD???

Post autor: maxxximus » ndz lis 25, 2007 7:43 am

WITAM .Mam pytanko czy sprężyny od merca zdają egzamin przy podniesieniu nimi przodu vitarki. proszę o więcej info ile przyciąć itd.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Post autor: Stachu-80 » ndz lis 25, 2007 10:50 am

Witaj, temat z tego co pamiętam często pojawiał się na forum. W górnym pasku masz opcje szukaj. Pozwoli ci to na wyszukanie wszelkich info. na interesujące cię tematy.

Ale jestem grzeczny chyba jeszcze mnie trzyma od wczoraj :)25
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » ndz lis 25, 2007 3:41 pm

zgadza się.wiem o tym i czytałem większość z nich tyle że nigdzie nie pisze dokładnie co zrobić i jak to się zachowuje.

Awatar użytkownika
Anchor
 
 
Posty: 118
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 11:30 pm
Lokalizacja: KRK

Post autor: Anchor » ndz lis 25, 2007 7:38 pm

Mam i są naprawdę super. Auto się lekko utwardziło i prowadzi się idealnie. Ja swoich wcale nie ciąłem o dziwo jest okay. Ale to pewnie dla tego, że stalowy zderzak i wyciągarka swoje ważą.

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » ndz lis 25, 2007 7:59 pm

Mercedes 124 benzyna. Tniesz 1 zwój i jest ok.
deadspace.bandcamp.com

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: SPRINGI OD MERCA DO VITKI NA PRZóD???

Post autor: Masmo » wt lis 27, 2007 4:10 pm

maxxximus pisze:WITAM .Mam pytanko czy sprężyny od merca zdają egzamin przy podniesieniu nimi przodu vitarki. proszę o więcej info ile przyciąć itd.Pozdrawiam.
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=335

tu masz opis mojej walki step by step :wink: :)21
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » wt lis 27, 2007 5:15 pm

Robia i to bardzo dobrze, lepiej od calmini.
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » wt lis 27, 2007 10:40 pm

tak robią idealnie . właśnie dziś je zamontowałem jest super ale nie jeździłem na nich. dopiero jutro kupię sobie ochraniacz na szczękę i w drogę. zajebisty tuning aż sam z siebie się śmieje. 1/5 zwoja ucięte amory przdłużone o 5 cm i zawiecha stoi jak by miała amor wypełniony betonem..pełen komfort. :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » wt lis 27, 2007 10:50 pm

wejdz na alegro i zamów półoski bo opuszczenie amorka 5 cm bez opuszczenia mostu to głupota :lol:
gg 6157522

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » wt lis 27, 2007 10:54 pm

to jest właśnie to jedni drugim podpowiadają tak żeby tylko im się coś roz..bało i radość.nie wiem czy właśnie po to jest forum.

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr lis 28, 2007 9:03 am

maxxximus pisze:tak robią idealnie . właśnie dziś je zamontowałem jest super ale nie jeździłem na nich. dopiero jutro kupię sobie ochraniacz na szczękę i w drogę. zajebisty tuning aż sam z siebie się śmieje. 1/5 zwoja ucięte amory przdłużone o 5 cm i zawiecha stoi jak by miała amor wypełniony betonem..pełen komfort. :)2 :)2 :)2
Sprężyna jest za długa i napręża amortyzator więc praktycznie nie ma resorowania..... Jakbyś przeczytał linka to byś się dowiedział że trzeba uciąć sprężynę przy takiej długości amortyzatora.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » śr lis 28, 2007 9:19 am

slaw211 pisze:wejdz na alegro i zamów półoski bo opuszczenie amorka 5 cm bez opuszczenia mostu to głupota :lol:
a co powiesz odnośnie tego

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr lis 28, 2007 10:48 am

maxxximus pisze:
slaw211 pisze:wejdz na alegro i zamów półoski bo opuszczenie amorka 5 cm bez opuszczenia mostu to głupota :lol:
a co powiesz odnośnie tego
Powiem tyle że gdybyś czytał dokładniej forum albo przynajmniej spytał to byś to wiedział !!
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Post autor: papas » śr lis 28, 2007 11:53 am

Masmo pisze:....Powiem tyle że gdybyś czytał dokładniej forum albo przynajmniej spytał to byś to wiedział !!
Obrażalski :D :wink:

Kolego max chodzi o to że połośki będą pracowały pod dużymi kątami - co nie wróży im długiego żywota przy obciążeniu.
:wink:
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr lis 28, 2007 12:03 pm

papas pisze:
Masmo pisze:....Powiem tyle że gdybyś czytał dokładniej forum albo przynajmniej spytał to byś to wiedział !!
Obrażalski :D :wink:
...
:o Że niby ja??
To nie ja napisałem:
to jest właśnie to jedni drugim podpowiadają tak żeby tylko im się coś roz..bało i radość.nie wiem czy właśnie po to jest forum.
sugerując złośliwość....

Próbuje koledze wytłumaczyć że trzeba być bardziej dociekliwym, bo jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » śr lis 28, 2007 10:01 pm

maxxximus pisze:
slaw211 pisze:wejdz na alegro i zamów półoski bo opuszczenie amorka 5 cm bez opuszczenia mostu to głupota :lol:
a co powiesz odnośnie tego
masz troche racji chyba czesc archiwum forum znikła
ale pytac trzeba a nie robic jak popadnie :wink:
gg 6157522

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » śr lis 28, 2007 11:16 pm

ok dzięki . skróciłem springi do 39 cm i jest ok.dzięki i bez problemu.fajnie jak by ktoś te wszystkie lifty spisał tak by były w całości i tylko sprawdzone patenty.pozdro.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 12:05 am przez maxxximus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » śr lis 28, 2007 11:34 pm

10 linków w gore Masmo ci dał konkretny link
gg 6157522

maxxximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 6:43 am

Post autor: maxxximus » czw lis 29, 2007 12:00 am

a jak obniżyć most przedni żeby nie było problemu z półosiami.

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » czw lis 29, 2007 12:23 am

maxxximus pisze:a jak obniżyć most przedni żeby nie było problemu z półosiami.
ciężko :)21
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lis 29, 2007 8:45 am

maxxximus pisze:a jak obniżyć most przedni żeby nie było problemu z półosiami.

http://www.puresuzuki.com/3_lift_kit.htm
Lift Calmini zawiera niezbędne łapy do obniżenia. Są też zestawy made in Poland :wink: ale o tym może Ci napiszą autorzy :wink: :D

Jakkolwiek lift na odwróconych mocowaniach amortyzatorów lub na 4 cm dystansach bez obnizenia mostu robi w wielu autach.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » pt lut 15, 2008 2:34 pm

Anchor pisze:Mam i są naprawdę super. Auto się lekko utwardziło i prowadzi się idealnie. Ja swoich wcale nie ciąłem o dziwo jest okay. Ale to pewnie dla tego, że stalowy zderzak i wyciągarka swoje ważą.
A orientujesz sie czy to są normalne czy utwardzana sprężyny ? benzyna?
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » pt lut 15, 2008 11:30 pm

mam podobny problem wlasnie podnioslem tyl a teraz mysle nad przodem . ale na forum znalazlem sprzeczne info
juz mialem wsadzac merce a tu wyszedl temat obnizania mostu .
i teraz mysle nad 3 cm podkladkami bo 3 cm to znowu nadmiernie osiek nie obciazy
albo te merce obciac pełne 2 woje albo ciut wiecej

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » sob lut 16, 2008 9:50 am

zmierz odległość ramy od ziemi z przodu i z tyłu, i będzie wiadomo ile mniej więcej podnieść przód

Awatar użytkownika
kosciej
 
 
Posty: 275
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 9:53 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: kosciej » sob lut 16, 2008 11:43 pm

Jedno co ja mogę od siebie powiedzieć, to nie montuj sprężyn od 300D :D

Jest tak twardo, że chyba na przegląd....
















....Plomb się udam ;)

Choć do zmoty z winchem+jakies płyty pod wincha, i inne osłony to mogły by być dobre.

Jakie sprężyny u siebie macie??
Od czego (pojemność i rodzaj MB W124)
RRC 3.5 V8 man carb 4d1983
RRC 3.5 V8 auto carb 2d1987
L322 3.0d 2004 "Szary"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości