CHłODZENIE W MOJEJ GELI (zmotologia)

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » śr sty 16, 2008 3:18 pm

Na dłuższych imprezach te chłodnice z tyłu też niestety się zasyfiają :(

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr sty 16, 2008 5:35 pm

bedą jeszcze nerki na wlotach zeby nie syfiło sie tak bardzo w srodku...
brzydkie i bez sensu? nie ma byc piekne jak kobieta a ma działac.

musze powiedziec ze skonczylem. i działa!! w terenie juz przetestowałem, po włączeniu wentylatorów temperatura silnika spada jak głupia:) moim zdaniem sie udalo.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » śr sty 16, 2008 7:21 pm

kubakrysa pisze:w terenie juz przetestowałem, po włączeniu wentylatorów temperatura silnika spada jak głupia:) moim zdaniem sie udalo.
temperatura ma być opytmalna czyli 85-90 stopni.
Jest to głównie związane z gęstością oleju silnikowego.
nie mniej i nie więcej

Więc jak bardzo Ci "spada jak głupia"?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr sty 16, 2008 7:34 pm

do 70' jak wlaczylem wszystko co mam to byla nad pierwsza kreska czyli w miejscu 1/3
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 8:44 pm przez kubakrysa, łącznie zmieniany 1 raz.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » śr sty 16, 2008 7:50 pm

70 to silnik moim zdaniem nie dogrzany jest :o
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » śr sty 16, 2008 8:29 pm

kubakrysa pisze:do 70' jak wlaczylem wszystko co mam to syla nad pierwsza kreska czyli w miejscu 1/3
70 to za mało, spróbuj może jakiś dodatkowy wskaznik temperatury ukł. chłodzenia i oleju (ten jest ważniejszy!)
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr sty 16, 2008 8:41 pm

ok zobacze jakas inna czujke, ale taka temp. uzyskałem jak właczylem oba uklady chłodzenia.ogólnie z odcietym tylnym układem silnik ma ok 95' tylko jak sie go piłuje ok 30 min to sie grzeje z tad taka kombinacja. jutro porobie zdj. to co widac na tamtych to syf , teraz jest calkiem calkiem.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr sty 16, 2008 9:19 pm

Osso chodzi :) ja mam ten sam silnik, jedną chudą chłodnicę z przodu i orginalny termostat reguluje prawidłowo na 80 przy dowolnym obciążeniu (tylko wisko chłodzi). Jeśli temp. podchodzi ci na 85-90 i wiecej to stawiam na zapowietrzenie lub inne zakłócenia obiegu
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » czw sty 17, 2008 9:10 am

Obrazek


Obrazek


Obrazek
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » czw sty 17, 2008 9:22 am

Jeśli dobrze pamiętam :)21 to normalna temperatura pracy tego diesla to 105 st.C, np czujnik temperatury sterujący klimatyzacją odłącza ją dopiero przy 110 st, nie wyłączając wentylatora.
Jak tu walczyć z temperaturą gdy od standartu 105 st do np 130 jest tylko parę naciśnięć gazu w żwirowni :evil:

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw sty 17, 2008 9:44 am

powiedzcie mi ze sie myle...
to na pace to TUBA?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw sty 17, 2008 9:49 am

arek.d pisze:Jeśli dobrze pamiętam :)21 to normalna temperatura pracy tego diesla to 105 st.C, np czujnik temperatury sterujący klimatyzacją odłącza ją dopiero przy 110 st, nie wyłączając wentylatora.
Jak tu walczyć z temperaturą gdy od standartu 105 st do np 130 jest tylko parę naciśnięć gazu w żwirowni :evil:
Hmm jak już wspomniałem mam oryginalny termostat i robi mi 80 st.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » czw sty 17, 2008 9:57 am

tak mariztez to tuba, trzeba bylo jakies nutki puszczac jak sie przy niej pracowalo.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw sty 17, 2008 11:10 am

:)9
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
borowkajan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 3:33 pm
Lokalizacja: Zieleniec,Czarnków/Muflon Team

Post autor: borowkajan » ndz sty 20, 2008 6:15 pm

Jeśli masz kłopot z temperaturą silnika ja bym jeszcze raz sprawdził
działanie termostatu .Ostatnio zakładałem nowy i okazało się że był uszkodzony.Jeszcze druga sprawa czy układ zalany jest płynem to też wpływa na temperaturę
GELA 2.4D teraz 3,0D

macmal2
Posty: 722
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 9:43 pm
Lokalizacja: TORUŃ
Kontaktowanie:

Post autor: macmal2 » wt sty 22, 2008 12:59 am

troszkę mi ręcę opadły...
jak będziesz go dalej tak bezcześcił, a na dworzu bedzie upał to montuj saturator.
śmiało,jako żywo :)3
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr sty 23, 2008 8:15 pm

GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr sty 23, 2008 8:24 pm

nie no super. kałuże pokonałeś i to ze dwa razy. drifty super, tuba wypasiona i jeszcze masz fajny psełdonim wśród kolegów - jak to było pier.... .uj czy jakoś tak. super. :)21
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr sty 23, 2008 9:00 pm

maristez pisze:nie no super. kałuże pokonałeś i to ze dwa razy. drifty super, tuba wypasiona i jeszcze masz fajny psełdonim wśród kolegów - jak to było pier.... .uj czy jakoś tak. super. :)21
wiec tak kolego, mam swoje pomysły, bardziej lub mniej trafione ale coś robie!!! co do tuby to nie jestem zramolałym człowieczkiem który słucha tylko radia maryja,czasem lubie muzyki posłuchac. zarejstrowalem sie na youtube i wstawilem film, a jak juz jest to mozna pokazac mojego gienka, i kałuża nie kałuża autko jezdzi.
przestań krytykować wszystkich wkoło tylko spójrz na siebie i zastanow sie co sobą reprezentujesz i zcznij coś robić. pozdro.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr sty 23, 2008 11:00 pm

Hej hej zostaw Kube w spokoju

ładny folwark :)
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości