
CHłODZENIE W MOJEJ GELI (zmotologia)
Moderator: Mroczny
bedą jeszcze nerki na wlotach zeby nie syfiło sie tak bardzo w srodku...
brzydkie i bez sensu? nie ma byc piekne jak kobieta a ma działac.
musze powiedziec ze skonczylem. i działa!! w terenie juz przetestowałem, po włączeniu wentylatorów temperatura silnika spada jak głupia:) moim zdaniem sie udalo.
brzydkie i bez sensu? nie ma byc piekne jak kobieta a ma działac.
musze powiedziec ze skonczylem. i działa!! w terenie juz przetestowałem, po włączeniu wentylatorów temperatura silnika spada jak głupia:) moim zdaniem sie udalo.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
temperatura ma być opytmalna czyli 85-90 stopni.kubakrysa pisze:w terenie juz przetestowałem, po włączeniu wentylatorów temperatura silnika spada jak głupia:) moim zdaniem sie udalo.
Jest to głównie związane z gęstością oleju silnikowego.
nie mniej i nie więcej
Więc jak bardzo Ci "spada jak głupia"?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
do 70' jak wlaczylem wszystko co mam to byla nad pierwsza kreska czyli w miejscu 1/3
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 8:44 pm przez kubakrysa, łącznie zmieniany 1 raz.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
ok zobacze jakas inna czujke, ale taka temp. uzyskałem jak właczylem oba uklady chłodzenia.ogólnie z odcietym tylnym układem silnik ma ok 95' tylko jak sie go piłuje ok 30 min to sie grzeje z tad taka kombinacja. jutro porobie zdj. to co widac na tamtych to syf , teraz jest calkiem calkiem.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Osso chodzi
ja mam ten sam silnik, jedną chudą chłodnicę z przodu i orginalny termostat reguluje prawidłowo na 80 przy dowolnym obciążeniu (tylko wisko chłodzi). Jeśli temp. podchodzi ci na 85-90 i wiecej to stawiam na zapowietrzenie lub inne zakłócenia obiegu

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Hmm jak już wspomniałem mam oryginalny termostat i robi mi 80 st.arek.d pisze:Jeśli dobrze pamiętamto normalna temperatura pracy tego diesla to 105 st.C, np czujnik temperatury sterujący klimatyzacją odłącza ją dopiero przy 110 st, nie wyłączając wentylatora.
Jak tu walczyć z temperaturą gdy od standartu 105 st do np 130 jest tylko parę naciśnięć gazu w żwirowni
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- borowkajan
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz cze 05, 2005 3:33 pm
- Lokalizacja: Zieleniec,Czarnków/Muflon Team
wiec tak kolego, mam swoje pomysły, bardziej lub mniej trafione ale coś robie!!! co do tuby to nie jestem zramolałym człowieczkiem który słucha tylko radia maryja,czasem lubie muzyki posłuchac. zarejstrowalem sie na youtube i wstawilem film, a jak juz jest to mozna pokazac mojego gienka, i kałuża nie kałuża autko jezdzi.maristez pisze:nie no super. kałuże pokonałeś i to ze dwa razy. drifty super, tuba wypasiona i jeszcze masz fajny psełdonim wśród kolegów - jak to było pier.... .uj czy jakoś tak. super.
przestań krytykować wszystkich wkoło tylko spójrz na siebie i zastanow sie co sobą reprezentujesz i zcznij coś robić. pozdro.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości