M/T-ki jak szybko sie ścierają??

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

pientus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
Lokalizacja: Kielce

M/T-ki jak szybko sie ścierają??

Post autor: pientus » pt kwie 04, 2008 9:14 am

Jak szybko sie zetrą mt-ki przy jeździe takiej pół na pół teren asfalt...
wytrzymaja ze 2 lata ???

miesięcznie tak ze 200 po asfalnie no i ze 100 po łąkach budowach i innych kocich łbach ...

mam okazje kupić teraz (prawie nowe mt) z 18 mm bieżnika i zastanawiam sie czy warto do takiej mieszanej jazdy...

pozdrawiam.

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt kwie 04, 2008 9:21 am

Zależy jaki MT-k. Są takie, ze przejedziesz 50 tys km i takie, że 5tys :)21

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » pt kwie 04, 2008 9:23 am

mhm.. mało jezdzisz.. wytrzymaja spokojnie 3 lata i wiecej

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt kwie 04, 2008 9:24 am

a jakim autem? terano z płynną geometrią :)21 czy parchem?
jakie mt?
18mm to chyba w poprzek :)21 albo sprzedający dużo siły ma

pientus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pientus » pt kwie 04, 2008 9:28 am

BF Goodrich Mud -Terrain T/A

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Re: M/T-ki jak szybko sie ścierają??

Post autor: ap4x4 » pt kwie 04, 2008 9:29 am

pientus pisze:Jak szybko sie zetrą mt-ki przy jeździe takiej pół na pół teren asfalt...
wytrzymaja ze 2 lata ???

miesięcznie tak ze 200 po asfalnie no i ze 100 po łąkach budowach i innych kocich łbach ...

mam okazje kupić teraz (prawie nowe mt) z 18 mm bieżnika i zastanawiam sie czy warto do takiej mieszanej jazdy...

pozdrawiam.
A ja Ci odradzam.
Nie bierz ich :))

Daj mi namiary na te opony jak rozmiar i cena dobre ja je wezmę :))
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
mopar
 
 
Posty: 1282
Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mopar » pt kwie 04, 2008 9:58 am

18mm w M/T? chyba jak napompujesz 5 atm :lol:
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.

pientus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pientus » pt kwie 04, 2008 10:08 am

pomiar na oko złotówka tak z 2/3 wchodzi więc no dobra będzie z 14mm

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt kwie 04, 2008 10:10 am

BFG MT to są opony szosowe :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Post autor: bigos » pt kwie 04, 2008 10:50 am

TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe :roll: :D
teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt kwie 04, 2008 11:16 am

Dawid_K pisze:
TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe :roll: :D
teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross
No tak... teraz to nawet we Wrocku widuję na ulicach fury na simexach, a gości nie znam i w terenie nie widziałem.
Chyba do dupowozu też założę simexy żeby być trendy :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt kwie 04, 2008 12:53 pm

Adamo pisze:
Dawid_K pisze:
TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe :roll: :D
teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross
No tak... teraz to nawet we Wrocku widuję na ulicach fury na simexach, a gości nie znam i w terenie nie widziałem.
Chyba do dupowozu też założę simexy żeby być trendy :)21
piszesz o lśniącym wypacykowanym kilkuletnim Nissanie Pick up ?? :)21

BTW to moje Goodyear MTR maja juz 30 tys km i pełne 16 mm seryjnego bieżnika w aucie co waży prawie 2 tony
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » pt kwie 04, 2008 1:17 pm

pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy :)2 :D polecam :wink:
student

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pt kwie 04, 2008 1:20 pm

bartas 4x4 pisze:
pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy :)2 :D polecam :wink:
ja tam wole Yokohame Geolender :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt kwie 04, 2008 1:26 pm

bartas 4x4 pisze:
pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy :)2 :D polecam :wink:
ale się szybko scierają :)21 :)23
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » pt kwie 04, 2008 1:52 pm

polecam te opony :)2 uzytkowalem 2 lata te opony wlasnie 50/50 maja niska scieralnosc tzn sa trwale na czarnym i znosne jesli chodzi o szum

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » pt kwie 04, 2008 3:57 pm

niewazne jak szybko się ścierają , ważne czy równo!! :wink:
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » pt kwie 04, 2008 4:34 pm

Jak juz bylo to kiedys wczesniej powiedziane BFG MT to najlepsze szosowki w teren :)
w lekkie bloto da rade, na czarnym... troche szumi ale bez tragedii.
Scieraja sie raczej powoli, zrobilem moze 30 albo 40 kkm sam nie wiem dokladnie ile i jeszcze sa.

Wedlug mnie dobry kompromis.

Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
jasiek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: śr sie 20, 2003 10:42 am
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: jasiek » pt kwie 04, 2008 6:00 pm

Wiem ze źle robię... :cry: ale mam 4 lata Bfg 30"MT i rocznie kręcę jakieś 8-10 kkm z tego 70% asfalt :)3
minus taki że są niebezpieczne na mokrym czarnym(jak łyzwy)ale
ścieraja się o dziwo nieznacznie-zostało mi ok 15mm :)2
Merc G wolf i Pinzgauer 710M

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » pt kwie 04, 2008 7:30 pm

zalezy jakie MTki - zwykle czy nalewki (nalewki przewaznie szybciej sie scieraja) i jakiej firmy - BFG MT i GoodYear MTR sa dobrymi oponami, ale jak jest slisko to trzeba uwazac bo mozna sie poczuc jak na kuligu ;) :)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » pt kwie 04, 2008 7:52 pm

czarny bielsko pisze:BFG MT i GoodYear MTR sa dobrymi oponami, ale jak jest slisko to trzeba uwazac bo mozna sie poczuc jak na kuligu ;) :)21
BFG - na suchym można się poczuć jak na kuligu ;)
Nissan-y

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob kwie 05, 2008 4:13 am

jesli juz masz oponki to nie kombinuj ,zwłaszcza ze masz dobre :)2 chyba że teren w jakim sie poruszasz nie wymaga MT, w takim przypadku sprzeedaj MT-ki (widze paru chętnych :D ) i zakładaj AT skoro koolo 70% twojej jazdy jest po czarnym poco sie meczyć ?? :roll: Dobre AT-ki w lekkim terenie dobrze sobie poradzą, od tego są 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob kwie 05, 2008 4:14 am

jesli juz masz oponki to nie kombinuj ,zwłaszcza ze masz dobre :)2 chyba że teren w jakim sie poruszasz nie wymaga MT, w takim przypadku sprzeedaj MT-ki (widze paru chętnych :D ) i zakładaj AT skoro koolo 70% twojej jazdy jest po czarnym poco sie meczyć ?? :roll: Dobre AT-ki w lekkim terenie dobrze sobie poradzą, od tego są 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości