Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
pientus
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: pientus » pt kwie 04, 2008 9:14 am
Jak szybko sie zetrą mt-ki przy jeździe takiej pół na pół teren asfalt...
wytrzymaja ze 2 lata

?
miesięcznie tak ze 200 po asfalnie no i ze 100 po łąkach budowach i innych kocich łbach ...
mam okazje kupić teraz (prawie nowe mt) z 18 mm bieżnika i zastanawiam sie czy warto do takiej mieszanej jazdy...
pozdrawiam.
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt kwie 04, 2008 9:21 am
Zależy jaki MT-k. Są takie, ze przejedziesz 50 tys km i takie, że 5tys

-
Altegradius

- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Altegradius » pt kwie 04, 2008 9:23 am
mhm.. mało jezdzisz.. wytrzymaja spokojnie 3 lata i wiecej
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt kwie 04, 2008 9:24 am
a jakim autem? terano z płynną geometrią

czy parchem?
jakie mt?
18mm to chyba w poprzek

albo sprzedający dużo siły ma
-
pientus
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: pientus » pt kwie 04, 2008 9:28 am
BF Goodrich Mud -Terrain T/A
-
ap4x4
-

- Posty: 1258
- Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: ap4x4 » pt kwie 04, 2008 9:29 am
pientus pisze:Jak szybko sie zetrą mt-ki przy jeździe takiej pół na pół teren asfalt...
wytrzymaja ze 2 lata

?
miesięcznie tak ze 200 po asfalnie no i ze 100 po łąkach budowach i innych kocich łbach ...
mam okazje kupić teraz (prawie nowe mt) z 18 mm bieżnika i zastanawiam sie czy warto do takiej mieszanej jazdy...
pozdrawiam.
A ja Ci odradzam.
Nie bierz ich

)
Daj mi namiary na te opony jak rozmiar i cena dobre ja je wezmę

)
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » pt kwie 04, 2008 9:58 am
18mm w M/T? chyba jak napompujesz 5 atm

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
pientus
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:30 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: pientus » pt kwie 04, 2008 10:08 am
pomiar na oko złotówka tak z 2/3 wchodzi więc no dobra będzie z 14mm
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pt kwie 04, 2008 10:10 am
BFG MT to są opony szosowe

LR Rendzi stajla

-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » pt kwie 04, 2008 10:50 am
TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe

teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt kwie 04, 2008 11:16 am
Dawid_K pisze:TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe

teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross
No tak... teraz to nawet we Wrocku widuję na ulicach fury na simexach, a gości nie znam i w terenie nie widziałem.
Chyba do dupowozu też założę simexy żeby być trendy

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt kwie 04, 2008 12:53 pm
Adamo pisze:Dawid_K pisze:TRAWOLT pisze:BFG MT to są opony szosowe

teraz to simexopodobna jest oponą terenową albo maxi cross
No tak... teraz to nawet we Wrocku widuję na ulicach fury na simexach, a gości nie znam i w terenie nie widziałem.
Chyba do dupowozu też założę simexy żeby być trendy

piszesz o lśniącym wypacykowanym kilkuletnim Nissanie Pick up
BTW to moje Goodyear MTR maja juz 30 tys km i pełne 16 mm seryjnego bieżnika w aucie co waży prawie 2 tony
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
bartas 4x4
-

- Posty: 905
- Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartas 4x4 » pt kwie 04, 2008 1:17 pm
pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy

polecam

student
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 04, 2008 1:20 pm
bartas 4x4 pisze:pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy

polecam

ja tam wole Yokohame Geolender

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pt kwie 04, 2008 1:26 pm
bartas 4x4 pisze:pientus pisze:BF Goodrich Mud -Terrain T/A
najlepsze opony do takiej jazdy

polecam

ale się szybko scierają

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt kwie 04, 2008 1:52 pm
polecam te opony

uzytkowalem 2 lata te opony wlasnie 50/50 maja niska scieralnosc tzn sa trwale na czarnym i znosne jesli chodzi o szum
-
rabarbar_pn

- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: rabarbar_pn » pt kwie 04, 2008 3:57 pm
niewazne jak szybko się ścierają , ważne czy równo!!

bo Patrol wysoki i szeroki musi być

-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » pt kwie 04, 2008 4:34 pm
Jak juz bylo to kiedys wczesniej powiedziane BFG MT to najlepsze szosowki w teren

w lekkie bloto da rade, na czarnym... troche szumi ale bez tragedii.
Scieraja sie raczej powoli, zrobilem moze 30 albo 40 kkm sam nie wiem dokladnie ile i jeszcze sa.
Wedlug mnie dobry kompromis.
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.
-
jasiek
-

- Posty: 121
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 10:42 am
- Lokalizacja: Gostyń
Post
autor: jasiek » pt kwie 04, 2008 6:00 pm
Wiem ze źle robię...

ale mam 4 lata Bfg 30"MT i rocznie kręcę jakieś 8-10 kkm z tego 70% asfalt

minus taki że są niebezpieczne na mokrym czarnym(jak łyzwy)ale
ścieraja się o dziwo nieznacznie-zostało mi ok 15mm

Merc G wolf i Pinzgauer 710M
-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » pt kwie 04, 2008 7:30 pm
zalezy jakie MTki - zwykle czy nalewki (nalewki przewaznie szybciej sie scieraja) i jakiej firmy - BFG MT i GoodYear MTR sa dobrymi oponami, ale jak jest slisko to trzeba uwazac bo mozna sie poczuc jak na kuligu

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » pt kwie 04, 2008 7:52 pm
czarny bielsko pisze:BFG MT i GoodYear MTR sa dobrymi oponami, ale jak jest slisko to trzeba uwazac bo mozna sie poczuc jak na kuligu

BFG - na suchym można się poczuć jak na kuligu

Nissan-y
-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » sob kwie 05, 2008 4:13 am
jesli juz masz oponki to nie kombinuj ,zwłaszcza ze masz dobre

chyba że teren w jakim sie poruszasz nie wymaga MT, w takim przypadku sprzeedaj MT-ki (widze paru chętnych

) i zakładaj AT skoro koolo 70% twojej jazdy jest po czarnym poco sie meczyć

Dobre AT-ki w lekkim terenie dobrze sobie poradzą, od tego są

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » sob kwie 05, 2008 4:14 am
jesli juz masz oponki to nie kombinuj ,zwłaszcza ze masz dobre

chyba że teren w jakim sie poruszasz nie wymaga MT, w takim przypadku sprzeedaj MT-ki (widze paru chętnych

) i zakładaj AT skoro koolo 70% twojej jazdy jest po czarnym poco sie meczyć

Dobre AT-ki w lekkim terenie dobrze sobie poradzą, od tego są

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości