jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » pn kwie 14, 2008 10:45 pm
takie pytanie pasuje skrzynia od zuka do uaza bo akurat mam 4 biegowa na stanie a w mojej 1 zgrzyta tak myslalem ze bym sobie wymienil. czy lepjej poszukac uazowa orginalna???
uaz yz250f bmw 325
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn kwie 14, 2008 11:12 pm
Jak napęd tylko na tył to pasuje

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Babol

- Posty: 322
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Babol » wt kwie 15, 2008 12:01 am
albo oddzielanie reduktora, zabawa, pierdzielenie się a koniec końców okaże się, że Uazowa mocniejsza... nie ma sensu...

błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » wt kwie 15, 2008 9:34 am
ok dzieki
pozdrawiam
uaz yz250f bmw 325
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » wt kwie 15, 2008 10:58 am
...a w mojej 1 zgrzyta...
bo ma tak zgrzytać

-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » wt kwie 15, 2008 11:07 am
Kruk pisze: ...a w mojej 1 zgrzyta...
bo ma tak zgrzytać :D
Moja nie zgrzyta, chyba że żle zredukuję (ale rzadko redukuję na jedynkę).
Zepsuta, czy co? ;)
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » wt kwie 15, 2008 1:10 pm
zepsuta hihihihi
-
Krzysio

- Posty: 324
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
- Lokalizacja: Karczew
Post
autor: Krzysio » wt kwie 15, 2008 1:24 pm
Kiedyś połączyłem żukowską 3 z reduktorem UAZa.Była za szybka

. A że motor był 2,9 v6 to niedługo potem eksplodowała.
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » wt kwie 15, 2008 8:31 pm
Kruk pisze:zepsuta hihihihi
No i wykrakałem, dzisiaj mi została na dwójce :->
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
radecki

- Posty: 314
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: radecki » wt kwie 15, 2008 9:28 pm
cmegorz pisze:takie pytanie pasuje skrzynia od zuka do uaza bo akurat mam 4 biegowa na stanie a w mojej 1 zgrzyta tak myslalem ze bym sobie wymienil. czy lepjej poszukac uazowa orginalna???
Ciesz się- mnie zgrzyta nawet dwójka

UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
-
kowal1912
-

- Posty: 841
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:14 am
- Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Post
autor: kowal1912 » wt kwie 15, 2008 9:30 pm
radecki pisze:cmegorz pisze:takie pytanie pasuje skrzynia od zuka do uaza bo akurat mam 4 biegowa na stanie a w mojej 1 zgrzyta tak myslalem ze bym sobie wymienil. czy lepjej poszukac uazowa orginalna???
Ciesz się- mnie zgrzyta nawet dwójka

POnoć niedługo się Nam pokażesz EEEE???
JeepoMontero 2.5TDI BFG M/T33"
Tel. 601 88 67 10 Orange
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » wt kwie 15, 2008 10:35 pm
skrzynka uaza może zgrzytać na 1 i 2 -nie ma synchronizacji na tych biegach...
-
radecki

- Posty: 314
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: radecki » śr kwie 16, 2008 7:03 am
kowal1912 pisze:radecki pisze:cmegorz pisze:takie pytanie pasuje skrzynia od zuka do uaza bo akurat mam 4 biegowa na stanie a w mojej 1 zgrzyta tak myslalem ze bym sobie wymienil. czy lepjej poszukac uazowa orginalna???
Ciesz się- mnie zgrzyta nawet dwójka

POnoć niedługo się Nam pokażesz EEEE???
Niedługo- pojęcie zajebiś..ie względne

UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » śr kwie 16, 2008 7:06 am
Kruk pisze:skrzynka uaza może zgrzytać na 1 i 2 -nie ma synchronizacji na tych biegach...
jak sie nie umie zmieniać biegów z podwójnym usprzęgleniem i międzygazem to zgrzyta

-
radecki

- Posty: 314
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: radecki » śr kwie 16, 2008 7:44 am
gÓral świętokrzyski pisze:Kruk pisze:skrzynka uaza może zgrzytać na 1 i 2 -nie ma synchronizacji na tych biegach...
jak sie nie umie zmieniać biegów z podwójnym usprzęgleniem i międzygazem to zgrzyta

Ja tam się nie pierd..lę i wbijam wszystkie bez sprzęgła

UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » czw kwie 17, 2008 3:07 pm
a ja robie podwójne sprzęglo, miedzygaz i tez nie moge 3 na 2 bez zgrzytu zredukować

ale to juz taki mały zgrzyt ze sobie daje siana. nic jej bedzie .

-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » czw kwie 17, 2008 3:28 pm
Trzeba dobrze trafic z miedzygazem, stosownie do predkosci. Kto nie ma praktyki na jelczu starze ikarusie bedzie zgrzytal..

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » czw kwie 17, 2008 7:19 pm
i tej dwójki nie trzeba znowu tak czesto wbijać
zgodnie z instrukcją słuzy do rusznia na asfalcie
-
Tomek_B

- Posty: 376
- Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
- Lokalizacja: Chojnice
Post
autor: Tomek_B » czw kwie 17, 2008 9:55 pm
Z tych wszystkich biegów to wychodzi na to, że tylko wsteczny jest potrzebny

GyGy 5479591
Uaz 469 B
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » pt kwie 18, 2008 12:29 pm
bez kitu z dwojki ruszać na asfalcie? Nie ma to żadnego przełożenia na zużywalność jakichś podzespolow? No bo faktycznie 1 w uazie jest bardzo wolna a z dwójki bez problemu sie rusza.
-
9mm

- Posty: 791
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: 9mm » pt kwie 18, 2008 5:56 pm
jedynki prawie nie używałem w UAzie , ruszam na twardym zawsze z 2 , w terenie głównie 2 , dobre przełożenie (prędkość/moc) do większości sytuacji. Strome zjazdy jeden.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości