Sie zagotowało ...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 21, 2008 8:56 am

HUSKYTEAM pisze:Przez "Uszczelniacz" rozumiesz kawę wlewaną w krwiobieg silnika? ;) Lutować.
no ja to się nie znam ale polecałbym też lutowanie, bo te syfy wlewane/wsypywane do krwiobiegu potrafią zatkać nie to co trza :roll: :D
HUSKYTEAM pisze:Ps offtop. A po którym poligonie upalałeś? Bo na Rembertowskim w niedzielę mieli łapankę robić...
no że mu się chciało z torunia do rebertowa przyjechać poupalać :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 8:57 am

Ps offtop. A po którym poligonie upalałeś? Bo na Rembertowskim w niedzielę mieli łapankę robić...
husky nie ten rejon Polski bardziej na pn
ps
tak sobie pomyślałem o jakimś glucie wurth'a bo dziurka musi być naprawdę tyci, a płynu full
jak ostygł to w czasie dojazdówki dalej przez piachy a potem szosą temp ideał 1/4 wskaźnika :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 10:02 am

TRAWOLT pisze: no że mu się chciało z torunia do rebertowa przyjechać poupalać :roll: :D
środowisko trzeba zapoznawać :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn kwie 21, 2008 11:08 am

jak ostygł to w czasie dojazdówki dalej przez piachy a potem szosą temp ideał 1/4 wskaźnika
No tu mnie załamujesz - ja ni cholery nie daję rady zejść znacznie poniżej połowy skali. Przy jeździe autostradowej z obciążeniem około połowy skali, przy jeździe spokojnej w mieście też, ale generalnie zawsze blisko połówki. Termostat wymieniłem, skraplacz klimy który zasłaniał chłodnicę wywaliłem (a propos - wciąż się nikt po graty nie zgłosił, są za free do wzięcia), czas chyba przepłukać chłodnicę, szczególnie przed latem. No bo co innego?
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 11:10 am

u mnie jakos tak dziwnie wskazuje że do 1/4 jest norma a połowa gooorąca, a zaraz za kreską ups
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn kwie 21, 2008 11:19 am

ja uszczelniłem chłodnice w płaskim takim preparatem wyglądającym jak aluminium w płynie i przestała sie pocić chłodnica. Nie pamiętam jak to sie nazywa ale mogę do sklepu podjechać i sie dowiedzieć jak by Cię to interesowało.
Gazy 69

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn kwie 21, 2008 11:21 am

naprawa chłodnicy kosztuje grosze

a jak nie zauważysz że sie dziurka powiększyła albo preparat nie zadziałał to koszty....
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 11:27 am

Broncosaurus pisze:naprawa chłodnicy kosztuje grosze

a jak nie zauważysz że sie dziurka powiększyła albo preparat nie zadziałał to koszty....
też tak myślę bo czeka mnie Brodnica, tylko może być problem z jej namierzeniem :o dziury znaczy się
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn kwie 21, 2008 11:45 am

fachowy pan od chłodnic nie bedzie miał problemu z namierzeniem
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 21, 2008 11:46 am

dziwna zabawa..

wjezdzac i zjezdzac z tej samej gorki :)21

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn kwie 21, 2008 11:47 am

Zdecydowanie lepiej zalutować dziurę.
Wszelkie "uszczelniacze" może uszczelnią dziurkę, ale skąd wiadomo, że przy okazji nie uszczelnią połowę właściwych kanalików?

Zalutowanie, wypłukanie i powinno być OK.

IMO, w prawidłowych warunkach, wskazówka powinna być dokładnie w połowie, niezależnie od obciążenia.
U mnie przynajmniej tak jest :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 21, 2008 11:48 am

pezet pisze:Zdecydowanie lepiej zalutować dziurę.
a nie lepiej wymienic na nowa?

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 11:52 am

LR_Olek pisze:
pezet pisze:Zdecydowanie lepiej zalutować dziurę.
a nie lepiej wymienic na nowa?
Czy Ty Olo wszystko w swoim wymieniasz na nowe czy też Ci się czasem udaje coś naprawić :D

co do trasy to taka integracyjna miała być, topili potem jak mnie już nie było
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 21, 2008 11:56 am

jpi pisze:
LR_Olek pisze:
pezet pisze:Zdecydowanie lepiej zalutować dziurę.
a nie lepiej wymienic na nowa?
Czy Ty Olo wszystko w swoim wymieniasz na nowe czy też Ci się czasem udaje coś naprawić :D
wymieniam,bo to prostsze i szybsze niz kombinowanie

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 21, 2008 12:03 pm

LR_Olek pisze:
jpi pisze:
LR_Olek pisze: a nie lepiej wymienic na nowa?
Czy Ty Olo wszystko w swoim wymieniasz na nowe czy też Ci się czasem udaje coś naprawić :D
wymieniam,bo to prostsze i szybsze niz kombinowanie
Olo jest mentalnie nie zdolny do druciarstwa :)21
współczuje mu szczerze :)21
chłodnicę w Disco lutowałem ze dwa lata temu i chodzi do dziś, koszt: "A weź pan już zjeżdżaj" :)21
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 12:10 pm przez Wąż, łącznie zmieniany 1 raz.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 21, 2008 12:08 pm

Wąż pisze:głowicę w Disco lutowałem ze dwa lata temu i chodzi do dziś, koszt: "A weź pan już zjeżdżaj" :)21
i tak bez biteksu? ... eee no kicha na maksa
staczasz się Panie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn kwie 21, 2008 12:09 pm

od biteksu w LR to jest inny szpecjalista
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn kwie 21, 2008 12:11 pm

Wąż pisze: Olo jest mentalnie nie zdolny do druciarstwa :)21
współczuje mu szczerze :)21
głowicę w Disco lutowałem ze dwa lata temu i chodzi do dziś, koszt: "A weź pan już zjeżdżaj" :)21
bo Olo robi wałki na tych podejrzanych herbatkach to go stać :wink:

sam gadał, że jak mu sąsiad w drzwi wjechał to tylko paluchem wypchnął i git, kręci coś :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 21, 2008 12:12 pm

TRAWOLT pisze:
Wąż pisze:głowicę w Disco lutowałem ze dwa lata temu i chodzi do dziś, koszt: "A weź pan już zjeżdżaj" :)21
i tak bez biteksu? ... eee no kicha na maksa
staczasz się Panie :roll: :D
[cenzura] na mózg mi sie już rzuciło, chłodnicę oczywiście :)21
Jednak co trauma to trauma :)23
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 21, 2008 12:13 pm

jpi pisze:sam gadał, że jak mu sąsiad w drzwi wjechał to tylko paluchem wypchnął i git, kręci coś :D
taa teraz wiadomo dlaczego OC takie drogie jest
naciągacz normalnie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn kwie 21, 2008 2:16 pm

LR_Olek pisze:
pezet pisze:Zdecydowanie lepiej zalutować dziurę.
a nie lepiej wymienic na nowa?
DZIURĘ ??
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn kwie 21, 2008 2:26 pm

MDW pisze:To ja i się mam pytanie:

Otoz, wskazowka temperatury silnika dziala mi az do rozgrzania i wlaczania duzego obiegu. Czyli do 1/3 skali. I na nic nie daje jezdzenie 160/h przy wlaczanej na full klimatyzacji w 40'C upale. Wskazowka ani nie drgnie w gore.

I czy to swiadczy:

O padnietym termostacie (Pomimo tego, ze w aucie cieplutko zawsze na zawolanie)
O rozwalonym czujniku
O tym, ze moja chlodnica wyrabia ponad norme i sie nie przegrzewa

Milo by bylo gdyby to to ostatnie :lol:
Ja tez tak mam i wszystko jest ok, wczoraj bylem w safari parku i wiadomo z jakimi predkosciami sie przemieszczalem, wskazoweczke podeszla tak prawie do polowy wtedy, a i klima chodzila caly czas. Potem wypadlem na autostrade i jazda do domku a wskazowka tak jak wczesniej stanela na 1/3 skali ... Wiec tak ma byc, bez stresu wszystko masz dobrze
:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 21, 2008 2:32 pm

Adamek pisze:Ja tez tak mam i wszystko jest ok, wczoraj bylem w safari parku i wiadomo z jakimi predkosciami sie przemieszczalem, wskazoweczke podeszla tak prawie do polowy wtedy, a i klima chodzila caly czas. Potem wypadlem na autostrade i jazda do domku a wskazowka tak jak wczesniej stanela na 1/3 skali ... Wiec tak ma byc, bez stresu wszystko masz dobrze
:)21
jest OK
jak dym pójdzie spod maski to też OK
bo to znaczy, że klima dobrze robi OK
jest OK :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn kwie 21, 2008 2:38 pm

TRAWOLT pisze: jest OK
jak dym pójdzie spod maski to też OK
bo to znaczy, że klima dobrze robi OK
jest OK :roll: :D
A Tobie co :o Za goraco w autku, klima nie robi jak polowa rzeczy w syfie i muzg przegzalo ??

No ale wiem ... Ty sie nie znasz
:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 21, 2008 2:41 pm

Adamek pisze:A Tobie co :o Za goraco w autku, klima nie robi jak polowa rzeczy w syfie i muzg przegzalo ??
u mnie OK
autko OK
nawet termostat ma OK
:roll: :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość