jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
sebos_dg
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: pn lip 14, 2008 12:37 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: sebos_dg » pt lip 18, 2008 1:05 pm
Witam..
odświeżę trochę wątek..
Czy silnik andori pasuje do skrzyni Uaza bez żadnych przeróbek?
...I zesłał ich Pan aby siali zamęt i zniszczenie...
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » pt lip 18, 2008 1:50 pm
Tak, ale z obudową sprzegła Żuka.
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
sebos_dg
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: pn lip 14, 2008 12:37 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: sebos_dg » pt lip 18, 2008 6:27 pm
OK. to w sumie największy problem z głowy..
A jak jest z tym silnikiem z turbo.. Trzeba ciąć budę? Czy da się jakoś ominąć ten krok?
...I zesłał ich Pan aby siali zamęt i zniszczenie...
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz lip 20, 2008 10:32 pm
Może ktoś ma instukcje do 4c90, będę wdzięczny.
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pn lip 21, 2008 6:07 am
A jak jest z tym silnikiem z turbo.. Trzeba ciąć budę? Czy da się jakoś ominąć ten krok?
A co ma turbo do cięcia budy

?
W obu silnikach przeszkodą w zamontowaniu jest pompka serwa , która wadzi o gródź między silnikiem a kabiną . Przy turbo kolektor wydechowy wychodzi na bok i niema dodatkowo problemów z wydechem.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » wt lip 22, 2008 9:44 am
Nikt nie ma instrukcji do 4c90?
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » śr lip 23, 2008 7:09 am
droższych nie było ?

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr lip 23, 2008 6:31 pm
szychu pisze:droższych nie było ?

Masz gdzie znajdziesz więc wytęż szarą masę i szukaj taniej
a zresztą kto bogatemu zabroni

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr lip 23, 2008 7:50 pm
A co rodzina czy szwagier
Ciekawe jak ktoś zabiera się za drogi sport a na wiedzę go nie stać

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » śr lip 23, 2008 8:03 pm
Widze że nie posiadasz takowej...
Ale zabrać głos musisz
ps. kluczowi chyba płaca za docinki...
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn lip 28, 2008 6:59 am
Panowie, którą łapę mam odciąć zanim włożę 4c90?
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pn lip 28, 2008 7:37 am
Panowie, którą łapę mam odciąć zanim włożę 4c90?
Może prościej będzie odkręcić

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn lip 28, 2008 8:42 am
no ale któraś trzeba odciąć...
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pn lip 28, 2008 9:10 am
no ale któraś trzeba odciąć...
Dziwne

nawet bardzo
A może warto by było przeczytać ten temat od pocżatku bo tak się akurat dziwnie składa że jest to tam opisane i to na dwa sposoby .
1- bawimy się z łapami ramy.
2. Bawimy się z łapami przy silniku.
Myślę że jaśniej już nie można.
powodzenia
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn lip 28, 2008 9:26 am
chodziło mi o łąpy przy ramie, a skoro to już robiłeś, co łatwiej przerobić?
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn lip 28, 2008 6:38 pm
szychu pisze:chodziło mi o łąpy przy ramie, a skoro to już robiłeś, co łatwiej przerobić?
Silny opór na wiedzę

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » wt lip 29, 2008 8:02 am
Pytam bo nie wiem. Jakbym wiedział to bym nie zawracał dupy szanownym expertom, a w poście nic nie ma na temat tego czy 1 łapę przerobić czy obie, lewą czy prawą, czy to bez znaczenia.
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » wt lip 29, 2008 10:07 am
Nie wiem czy w tym wypadku powinieneś się brać za wymianę silnika sam , bo problem przespawania łap jest w zasadzie kosmetyką a w dalszej części napotkasz na większe kłopoty.
Zacznijmy może od czytania ze zrozumieniem ale wypadało by najpierw przedmiaty swojego zainteresowania porządnie obejżeć. A do tego wystarczy posiadać metrówkę ( taśmę w cm -dla ułatwienia ) następnie podnieść maskę uaza i zmierzyć odległość od grodzi do łap ramy ( dla niedowiarków i niedoiformowanych taką samą operację należy przeprowadzić po drógiej stronie silnika). Następnie
z miarką udajemy się do andorii i mierzymy odległość od końca bloku ( tył silnika ) do łap. Koniecznie powtarzając czynność z lewej i prawej strony silnia . A potem cieszymy się z rozwiązania zagadki stulecia. Teraz nie może się nie udać

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » wt lip 29, 2008 12:57 pm
Ok zrobie jak piszesz.
Jakby co to mam instrukcję w formie elektronicznej do andorii.
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » śr lip 30, 2008 8:26 pm
Silnik w ramie, łapy silnika w andorii są jakieś 6-7cm dalej od tych w ramie (nie można był tak napisać?), i mam pytanie: silnik nie jest w poziomie (bez pochuszek silnika) jak dam poduszki uazowe to bedzie różnica w poziomie jeszcze wieksza jakies 5 cm na dlugości silnika olać to czy obsadzić niżej łapy?
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr lip 30, 2008 8:32 pm
Wszystko pasi łącznie z grodzią ale na styk reszta jest milczeniem

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
EDEK:):):)
-

- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
Post
autor: EDEK:):):) » śr lip 30, 2008 8:46 pm
Czołem załoga

Szychu mi andoria też wyszła trochę pod górkę ale nie ma problemu ,jeżdzi i żyje mam poduchy oryginał od żuk\lublin I iiiii zmień jak możesz na uazowe bo trochę napier..... całą budą ukłon w stronę klucza....przestrzegał a ja nie słuchał

a jak ze stanem wszystkich uszczelnień w andorii bo u mnie większość wymieniłem jak silnik był w garażu ale......o jednym zapomniałem : dwa oringi\gumeczki w aluminiowym korpusie zprzodu miski olejowej który tryma uszczelniacz wału głównego

były płaskie jak naleśnik

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » śr lip 30, 2008 8:53 pm
Tak jak piszesz przod silnika w gorze, poduchy uazowe dam. Z uszczelniniami to niezle, cieknie z 1 małego dekielka (narazie).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości