kto był pod autem ten wie - górne wahacze w tym modelu to druty cieńsze od drążka stabilizatora - pękło mi dzisiaj na byle dziurze więc pewnie ze starości czy cuś...
dwa pytania:
1. Umiejętna naprawa spawarką przywróci mu dawną [nie za wielką] wytrzymałość?
2. Myślę nad zrobieniem mocniejszych z konkretnej rury (jak to zrobiłem w patrolu) mam tylko jedną wątpliwość - może te druty są takie właśnie a nie inne [tzn. nie są rurą] bo są przewidziane jako element który ma sie lekko skręcać biorąc udział w tworzeniu wykrzyżu, czyli innymi słowy jeśli zrobie to z rury zamiast drutu to czy nie usztywnię zawieszenia zmniejszając przy tym wykrzyż ?
LC 90 urwany górny tylny wahacz - wzmacniać?
Moderator: Mroczny
LC 90 urwany górny tylny wahacz - wzmacniać?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
"Misiu" - napisałem to raczej do tych którzy znają temat
[tylko focha nie walnij
peace ]
w J9 tylne dolne wahacze to rurka, tylne górne to drut czy może raczej pręt o grubości mniejszej niż tylny stabilizator - mały szoking jak się to pierwszy raz zobaczy
zrobili to z jakiegoś powodu
ponieważ jest tam miejsce na rurkę, nie podejrzewam że zrobiono to ze skąpstwa żeby zaoszczędzić na materiale
może mieli w tym jakiś inny cel [np. skręca się nieco na wykrzyżach powiększając wykrzyż]
na razie zespawane, nie było jeszcze testów wytrzymałościowych



w J9 tylne dolne wahacze to rurka, tylne górne to drut czy może raczej pręt o grubości mniejszej niż tylny stabilizator - mały szoking jak się to pierwszy raz zobaczy
zrobili to z jakiegoś powodu
ponieważ jest tam miejsce na rurkę, nie podejrzewam że zrobiono to ze skąpstwa żeby zaoszczędzić na materiale
może mieli w tym jakiś inny cel [np. skręca się nieco na wykrzyżach powiększając wykrzyż]
na razie zespawane, nie było jeszcze testów wytrzymałościowych
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości