Regulamin rajdu:
1). Organizatorem Rajdu jest Stowarzyszenie „Jeepnieci Silesia”
2). Organizator ma wszelkie, niezbędne zezwolenia na Rajd
3). Numery startowe będą losowane
4). Organizator ma prawo odmówic wpisania na liste startowa
5). Kazda załoga startujaca będzie sprawdzona alkomatem przed startem
6). Na trasie sa punkty kontrolne oraz sedziowie w odblaskowych kamizelkach
7). Klasa zaawansowana jedzie wg. znakow żółtych
8. Klasa turystyczna jedzie wg. znakow białych
9). Załogi startuja wg. numerow startowych, z tym, ze klasa zaawansowana ma pierwszeństwo
10). Liczy się czas przejazdu i zdobyte punkty kontrolne
11). W wszystkich innych kwestiach decyzje podejmuje organizator
12). Organizator nie ponosi zadnej odpowiedzialności za straty w sprzecie
13). Organizator nie ponosi zadnej odpowiedzialności za uszkodzenia ciała startujących w Rajdzie oraz obserwatorow
14). Każdy samochod ma być sprawny technicznie: swiatla, zaczepy, gasnica, lina, szekla
15). Kazda zaloga sklada się z pilota i kierowcy
16). Kazda zaloga ma przynajamniej jedna latarke
17). Organizator przygotowal i oznaczyl cala trase rajdu wraz z ostrzeżeniami o miejscach trudnych i niebezpiecznych.
Plan Imprezy:
Przyjmowanie załóg na parkingu TTW OPEX od godziny 16:00 do 17:00
lawety i spoznialscy dojezdzaja bezposrednio nad jeziorko i melduja sie u mnie.
Integracja:
- pranie z luftbiksy
- ciepanie gumiringiem
- ciepanie dyfrem
- smyczenie gumiringa na wierch
- ciepanie sztaga w krzoki
- konkurs „co to za taila?”
Godzina 19:30 ----- odprawa startowa
Godzina 20:00 ------ start klasy zaawansowanej po niej startuje turystyk
Załogi startuja w odstępach 5 minutowych
Godzina 6:00 ogloszenie wynikow i rozdanie nagrod
NAGRODY:
Klasa zaawansowana:
I miejsce – wyciagarka
II miejsce – radio CB z antena
III miejsce – rekawice
IV miejsce - niespodzianka
Klasa turystyczna:
I miejsce – separator akumulatorow T-Max
II miejsce – krótkofalówki PMR
III miejsce – wkrętaki akumulatorowe wraz z zestawem końcówek
Obowiązują 3 proby podjazdu. Po trzeciej , nieudanej probie podjazdu jedziecie dalej, do objazdu kieruja Was sedziowie
Organizatorzy przemieszczaja się po trasie rajdu na wlaczonych światłach awaryjnych i ustępują Wam miejsca
Samochod ratowniczy-medyczny jedzie na sygnale z wlaczonymi światłami niebieskimi i ma bezwzględne pierwszeństwo. Oby nie był potrzebny.
Punkty Kontrolne sa zywe. stoja w miejscu i nie mogą się ruszyc

!
To tyle.
Rajd nie będzie prosty. Uważajcie na siebie, myslcie i miejcie wyobraznie. Sa miejsca, szczególnie w nocy, gdzie bardzo latwo o wypadek. Macie się bawic a nie walczyc o zycie.
Do zobaczenia