"Gazownicy " czy palanty ??
Moderator: Albert_N
"Gazownicy " czy palanty ??
Zalozylem niedawno STAG 300 do vitki i jest syf.
Przy 5000obr pierwsze szarpniecie a pozniej po 5500 to juz kangury jak z Australii. Dodam, ze goscie nie rzucili okiem na dowod rejestr i zalozyli reduktor do 90kW a moj silnik ma 97kW.
Powiedzcie czy ten reduktor to ma wplyw na szarpanie i czy robic wjazd na gazownika czy regulowac to kolejny raz (bylem juz u nich milion razy)
Przy 5000obr pierwsze szarpniecie a pozniej po 5500 to juz kangury jak z Australii. Dodam, ze goscie nie rzucili okiem na dowod rejestr i zalozyli reduktor do 90kW a moj silnik ma 97kW.
Powiedzcie czy ten reduktor to ma wplyw na szarpanie i czy robic wjazd na gazownika czy regulowac to kolejny raz (bylem juz u nich milion razy)
__________________________________________
Vitara 2.0 16v LPG '98
Vitara 2.0 16v LPG '98
pytanie czy to jest wina reduktora czy innych rzeczy 
co do reduktora to naklejka naklejka a specyfikacja czym innym ale ogólnie zakłada się dużo większy niż trzeba
a do sprawdzenia: kabelki, świece, filtr powietrza, dolot czy dziur nie ma, poza tym na stacje diagnostyczną i niech ci w wydech czujnik wsadza czy toto w ogóle trzyma się jakiś przepisów
i ewentualnie wyregulować na komputerze 

co do reduktora to naklejka naklejka a specyfikacja czym innym ale ogólnie zakłada się dużo większy niż trzeba

a do sprawdzenia: kabelki, świece, filtr powietrza, dolot czy dziur nie ma, poza tym na stacje diagnostyczną i niech ci w wydech czujnik wsadza czy toto w ogóle trzyma się jakiś przepisów


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
No i widzisz ja mam wszycho nowe. Oprócz kabelków ;> ale tego to nie dostanę chyba nigdzie. Poza tym działaja jak trzeba do 5000. A i jeszcze ciekawostka bo po zejsciu z obrotow wyskakuje "check engine" i jak przydusze silnik to znika :???
Na benzynie nie ma nic takiego miejsca
!
Na benzynie nie ma nic takiego miejsca

__________________________________________
Vitara 2.0 16v LPG '98
Vitara 2.0 16v LPG '98
sekwencje można do każdego silnika założyć tylko po coAśka&Kuba pisze: a ten silnik nie jest na wielopunkcie co by można sekwencje założyć


co do reduktora to zwykle dobiera sie do przepustowości a nie do koników




Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
pierdu pierdu ; ] Salus, poczekaj do czwartku, zadzwon do mnie albo cos, mam sajgon teraz przez 2 dni w robocie i dodatkowo chce WRESZCIE bordowa wyjechac ; / w czwartek sie kontaktujemy i CI powiem wszystko co i jak z tym stagiem, stag jest zajebisty, trzeba to tylko dobrze poustawiac, porobie Ci screeny, schemat kabelka, zrobie zdjecia i sobie wszystko poustawiasz, tylko prosze, daj mi chociaz Ty wyjechac bordowym pussywagenem z warsztatu, bo wszystko przeciwko mnie ; /
Vitara cabrio 2.0 16V '98 235/70/16MT LPG
Vitara long 2.0 V6 '97 225/75/16AT LPG
Vitara long 2.0 V6 '97 225/75/16AT LPG
do diesla tez mozna zalozyc lpg( nie do comonrail)jako paliwo dodatkowe bo paliwa z pompy nie odetniesz mozna obnizyc koszty ale nie jest to zbyt popularne ani oplacalne ze wzgledu na drozszego diesla w zakupie +lpg montaz.Ale fakt faktem -moznamilas pisze:z dizlem to bedzie drobny problem

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Byłem u Panów "gazowników"
Teraz będą rozwiercać dysze ciekawe co jutro będą robić ?
Ręce opadają ale może pomoże troszkie.
vaiker - nie ma stresa zrób se swoje a w wolnej chwili w ramach hobby zrob foteneny.
Oni sa juz tak na mnie wq wieni ze raczej jak cos przymieszam w instalacji to mi zabiora gwarancje na wszystko co jezdzi.
Odpowiadając wydałem 2600 na STAG 300 jak już pisałem chyba wcześniej.
Wybór padł taki bo miałem już w 2 samochcodach BRC i chcialem sprawdzić jak toto działa.
I pewnie STAG 300 działa tylko Pany GAZOWACZE nie umiejom czytac
albo dodawać nie wiem
STAG 300 to sekwencja
!

Ręce opadają ale może pomoże troszkie.
vaiker - nie ma stresa zrób se swoje a w wolnej chwili w ramach hobby zrob foteneny.
Oni sa juz tak na mnie wq wieni ze raczej jak cos przymieszam w instalacji to mi zabiora gwarancje na wszystko co jezdzi.
Odpowiadając wydałem 2600 na STAG 300 jak już pisałem chyba wcześniej.
Wybór padł taki bo miałem już w 2 samochcodach BRC i chcialem sprawdzić jak toto działa.
I pewnie STAG 300 działa tylko Pany GAZOWACZE nie umiejom czytac

STAG 300 to sekwencja

__________________________________________
Vitara 2.0 16v LPG '98
Vitara 2.0 16v LPG '98
a do jakiego nie zamontujesz sekwencji??maristez pisze:jestes w mylnym błędzie. nie do każdego.lbl78 pisze:sekwencje można do każdego silnika założyć tylko po co![]()
![]()

pomijam sens i opłacalność, chodzi tylko o warunki techniczne

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Wtrysk gazu w fazie ciekłej
(V generacja instalacji)
do FSI na ten przykład.
kiedys w omedze mnie gaz sekwencyjny sponiewierał do teog stopnia ze wymieniłem silnik
nadal było to samo. dzisiaj już wiem co i gazownika bym zabił. od wtedy uznaje tylko diesle.
(V generacja instalacji)
do FSI na ten przykład.
kiedys w omedze mnie gaz sekwencyjny sponiewierał do teog stopnia ze wymieniłem silnik

nadal było to samo. dzisiaj już wiem co i gazownika bym zabił. od wtedy uznaje tylko diesle.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
do FSI jak najbardziej IV generacja się nadajemaristez pisze:Wtrysk gazu w fazie ciekłej
(V generacja instalacji)
do FSI na ten przykład.


miałem kilka samochodów na gazie, uturbione też, wszystko kwestia dobrego wyregulowania i zdrowości gazowanego silnika, sekwencje są różne i do każdego silnika można coś dobrać, problemy są ze sterowaniem w silnikach wielocylindrowych(przy każdej generacji za wyjątkiem 1) ale sprytny gazownik też jest to w stanie obejść. dobry serwis i porządnie ustawiona instalacja to podstawa


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: "Gazownicy " czy palanty ??
a można wiedzieć gdzie zakładałeśSalus pisze:Zalozylem niedawno STAG 300 do vitki i jest syf (...)

A do syrenki, czy starego trabanta również :> ?sekwencje można do każdego silnika założyć tylko po co
Jeśli chodzi o silniki z bezpośrednim wtryskiem, to nie jest tak różowo z zakładaniem LPG. Oczywiście można założyć zwykłą instalkę wtrysku LPG (bo do tego wystarczą sygnały z wtryskiwaczy), ale obniży to sprawność i trwałość jednostki (konstrukcja silnika przewiduje między innymi chłodzenie tłoków wtryskiwanym paliwem). Ryzyko uszkodzenia wtryskiwaczy też jest znacznie większe (brak ich chłodzenia przepływającym paliwem) niż w układach z wtryskiem wielopunktowym. Sterowniki przystosowane do pracy z układami zasilania wtryskiem bezpośrednim dawkują trochę LPG, trochę PB. Częściowo rozwiązuje to problem, ale raczej jest mało ekonomiczne.
pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org
http://www.pultusk4x4.org
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości