Proszę o pomoc -gdzie to można kupić ?
Moderator: Student
- Zbyszek-11
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
- Lokalizacja: Puławy
Proszę o pomoc -gdzie to można kupić ?
Będę bardzo wdzięczny za informację dotyczącą adresu i możliwości zakupu flanszy dystansowej między silnik mercedesa 240 D a skrzynię biegów oryginalną od Uaza ( do ich połączenia ) :o .
- Zbyszek-11
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
- Lokalizacja: Puławy
- Zbyszek-11
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
- Lokalizacja: Puławy
Serdecznie dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy , oczywiście jestem nadal zainteresowany zakupem, a w tym przypadku obudową sprzęgła.
Słyszałem , że takie obudowy funkcjonowały i sprawdzały się bardziej niż flansze. Bardzo proszę o informacje dotyczącą sprzedaży zbędnej obudowy bezpośrednio na mój priv. :
Słyszałem , że takie obudowy funkcjonowały i sprawdzały się bardziej niż flansze. Bardzo proszę o informacje dotyczącą sprzedaży zbędnej obudowy bezpośrednio na mój priv. :

Paan wiem kto w moich okolicach jest w stanie coś takiego dorbić a może i ma na stanie cos takiegoZbyszek-11 pisze:Serdecznie dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy , oczywiście jestem nadal zainteresowany zakupem, a w tym przypadku obudową sprzęgła.
Słyszałem , że takie obudowy funkcjonowały i sprawdzały się bardziej niż flansze. Bardzo proszę o informacje dotyczącą sprzedaży zbędnej obudowy bezpośrednio na mój priv. :

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
poszukaj naBalu-Balu pisze:Generalnie robi się to we własnym zakresie, gdzieś tu widziałem nawet schemat takiej kryży.
http://www.4x4.szczecin.pl
w dziale warsztat -> uaz
tam jest zwymiarowany co i jak
tylko coś dziś stronka jakoś się tnie...
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Witam kolegów. Czytając ten wątek nasuwa mi się jedno pytanie, czy nie lepiej spasowaćoryginalną skrzynie merca z reduktorem uaza? zawsze mamy wtedy pięć biegów i oryginalne łaczenie. Z tego co wiem, to cała zabawa polega na dorobieniu wałka łączącego reduktor ze skrzynią oraz kryze między jednym a drugim
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Uazowy przerabiasz, ale ja tego nie robiłem. Nie posłuchałem się i na skrzyni uazowej zrobiłem. No i auto poszło na sprzedaż
Poszukaj, gdzieś pewnie jest opis. Było kiedyś parę wątków o 200-300D w Uazie
Troszkę roboty jest, ale efekt naprawdę zadowala - jeździłem. Choć to i tak nigdy nie będzie to co w oryginale

Poszukaj, gdzieś pewnie jest opis. Było kiedyś parę wątków o 200-300D w Uazie

Troszkę roboty jest, ale efekt naprawdę zadowala - jeździłem. Choć to i tak nigdy nie będzie to co w oryginale

Grzechu_z_UAZ
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
No właśnie zawodnosć i brak synchronizacji w uazowej skrzyni mnie zniechęca. O kolizjach miski olejowej z mostem się nie martwię bo mam podniesioną tą moją strzałę (dłuższe uszy na resorach). Licze się z tym, że przekładka silnika to cały worek problemów w którym nie pasując łapy to relaks przy całej reszczie.
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, tak - ja też miałem. Ale samo wysoko nie wystarczy, w zawieszniu liczy się jego skok i po części związany z nim legendarny wykrzyż. Tak właśnie powstają pomnikimaciejmlynarz pisze: O kolizjach miski olejowej z mostem się nie martwię bo mam podniesioną tą moją strzałę (dłuższe uszy na resorach).

Grzechu_z_UAZ
Moi koledzy zapodali do uaza parę lat temu 300d do uaza i jeździli tym na pomeranie , wałeckie, boblice i takie tam(parę pierwszych miejsc mają!) silnik osłabł to zapodali turbo od audi i interkollerek- chodził jeszcze 2 lata , od chyba 3 lat mają 2,9 wolnossący od sprintera czy tam busa skrzynie wolną V mercedesa , oponki 35'silverstony (dzisiaj prawie nikt na tym nie jeździ) hamulce tarczówki Honkera i wszystko działa co najmniej z 10 lat (w międzyczasie powstał klon i są bliźniaki)
uważam że silnik merca ze skrzynią merca (różne przełożenia skrzyń mercedesa-można pod siebie dobrać) zostawić i do tego reduktor UAZ , wałek wejściowy reduktora dorabiali z wyjściowego od skrzyni uazowskiej do tego utoczona obudowa łożyska podwójnego i uszczelniacz
uważam że silnik merca ze skrzynią merca (różne przełożenia skrzyń mercedesa-można pod siebie dobrać) zostawić i do tego reduktor UAZ , wałek wejściowy reduktora dorabiali z wyjściowego od skrzyni uazowskiej do tego utoczona obudowa łożyska podwójnego i uszczelniacz
Oryginalna skrzynia MB od 2,4D jest najlepiej przacującą (pod względem łatwości i lekkości wrzucania biegów) skrzynią, z jaką miałem kontakt. Z tym, że ja mam 4biegową.
Generalnie zawsze lepiej jest zostawić skrzynię dopasowaną fabrycznie do slinika.
Generalnie zawsze lepiej jest zostawić skrzynię dopasowaną fabrycznie do slinika.
A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość