Proszę o pomoc -gdzie to można kupić ?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Zbyszek-11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
Lokalizacja: Puławy

Proszę o pomoc -gdzie to można kupić ?

Post autor: Zbyszek-11 » wt wrz 30, 2008 10:58 am

Będę bardzo wdzięczny za informację dotyczącą adresu i możliwości zakupu flanszy dystansowej między silnik mercedesa 240 D a skrzynię biegów oryginalną od Uaza ( do ich połączenia ) :o .

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt wrz 30, 2008 11:01 am

Generalnie robi się to we własnym zakresie, gdzieś tu widziałem nawet schemat takiej kryży.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Zbyszek-11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Zbyszek-11 » wt wrz 30, 2008 11:11 am

Serdeczne dzięki za info , ale miałem na myśli kogoś kto posiadał Uaza z taką flanszą i zrezygnował z silnika mercedesa , a flansza jest mu zbędna i byłby zainteresowany szybką odsprzedażą.

gwidon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: gwidon » wt wrz 30, 2008 7:52 pm

mialem kiedys w gazie silnik merca 240d,zamiast flanszy dorabialem cala obudowę sprzegla jezdzilem na tym kilka lat i dzialalo,chyba gzies w garazu to jest jeszcze.

Awatar użytkownika
Zbyszek-11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 9:25 am
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Zbyszek-11 » wt wrz 30, 2008 9:10 pm

Serdecznie dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy , oczywiście jestem nadal zainteresowany zakupem, a w tym przypadku obudową sprzęgła.
Słyszałem , że takie obudowy funkcjonowały i sprawdzały się bardziej niż flansze. Bardzo proszę o informacje dotyczącą sprzedaży zbędnej obudowy bezpośrednio na mój priv. : :)2

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt wrz 30, 2008 10:30 pm

kiedyś ten się ogłaszał,że ma takie cóś

http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » pt paź 03, 2008 10:44 am

Zbyszek-11 pisze:Serdecznie dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy , oczywiście jestem nadal zainteresowany zakupem, a w tym przypadku obudową sprzęgła.
Słyszałem , że takie obudowy funkcjonowały i sprawdzały się bardziej niż flansze. Bardzo proszę o informacje dotyczącą sprzedaży zbędnej obudowy bezpośrednio na mój priv. : :)2
Paan wiem kto w moich okolicach jest w stanie coś takiego dorbić a może i ma na stanie cos takiego :wink:
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pt paź 03, 2008 11:17 am

Balu-Balu pisze:Generalnie robi się to we własnym zakresie, gdzieś tu widziałem nawet schemat takiej kryży.
poszukaj na
http://www.4x4.szczecin.pl

w dziale warsztat -> uaz
tam jest zwymiarowany co i jak
tylko coś dziś stronka jakoś się tnie...

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt paź 03, 2008 11:34 am

Witam kolegów. Czytając ten wątek nasuwa mi się jedno pytanie, czy nie lepiej spasowaćoryginalną skrzynie merca z reduktorem uaza? zawsze mamy wtedy pięć biegów i oryginalne łaczenie. Z tego co wiem, to cała zabawa polega na dorobieniu wałka łączącego reduktor ze skrzynią oraz kryze między jednym a drugim

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 03, 2008 12:29 pm

Lepiej !!
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » śr paź 22, 2008 5:17 am

Dzieki Grzesiek. Krótko i w temacie. To jeszcze jedno. Da się to zrobić z reduktorem UAZa czy musi byc Gazowski reduktor z wałkiem wchodzącym do skrzyni??

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2008 6:03 am

Uazowy przerabiasz, ale ja tego nie robiłem. Nie posłuchałem się i na skrzyni uazowej zrobiłem. No i auto poszło na sprzedaż :-?
Poszukaj, gdzieś pewnie jest opis. Było kiedyś parę wątków o 200-300D w Uazie :wink:
Troszkę roboty jest, ale efekt naprawdę zadowala - jeździłem. Choć to i tak nigdy nie będzie to co w oryginale :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » śr paź 22, 2008 8:44 am

Mam 3.0D ze skrzynią uaza. Powiem tak, ten zestaw jedzie, wadą jest niezsynchronizowane biegi 1 i 2. Myślę nad włożeniem automatu mercedesa zamiast manuala. Więcej roboty ale jak to będzie robić !! !! !!
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2008 8:59 am

No, automat to jedyna moim zdaniem warta grzechu inwestycja :)2
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr paź 22, 2008 3:25 pm

ja każdego uaza co buduje to jak silnik mietka to i skrzynia wykożystując wałek ze skrzyni biegów uazowej dobry tokarz i flansza gotowa było maglowane na forum sam chyba fotki wklejałem :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » śr paź 22, 2008 5:38 pm

Na pewno poszukam. Każda informacja będzie cenna bo aktualnie waham się pomiędzy skrzynią uaza a mietkową. Koledzy jeśli ktoś wie coś więcej to poprosiłbym o wiadomości na PW, może jakieś fotki waszych rozwiązań.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » śr paź 22, 2008 6:49 pm

Nie wahaj się :)23 precyzja i szybkość przełączania biegów uazowej skrzyni zupełnie nie przystają do dzisiejszych czasów :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr paź 22, 2008 8:28 pm

Jest wiele wad układu ze skrzynią uazową i było to pisane zylion razy. Np. kolizje misy z mostem, złe przełożenia, brak synchronizacji, zawodność itd., itp.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » czw paź 23, 2008 6:20 am

No właśnie zawodnosć i brak synchronizacji w uazowej skrzyni mnie zniechęca. O kolizjach miski olejowej z mostem się nie martwię bo mam podniesioną tą moją strzałę (dłuższe uszy na resorach). Licze się z tym, że przekładka silnika to cały worek problemów w którym nie pasując łapy to relaks przy całej reszczie.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 23, 2008 7:00 am

maciejmlynarz pisze: O kolizjach miski olejowej z mostem się nie martwię bo mam podniesioną tą moją strzałę (dłuższe uszy na resorach).
Tak, tak - ja też miałem. Ale samo wysoko nie wystarczy, w zawieszniu liczy się jego skok i po części związany z nim legendarny wykrzyż. Tak właśnie powstają pomniki :)3
Grzechu_z_UAZ

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » czw paź 23, 2008 8:14 am

Moi koledzy zapodali do uaza parę lat temu 300d do uaza i jeździli tym na pomeranie , wałeckie, boblice i takie tam(parę pierwszych miejsc mają!) silnik osłabł to zapodali turbo od audi i interkollerek- chodził jeszcze 2 lata , od chyba 3 lat mają 2,9 wolnossący od sprintera czy tam busa skrzynie wolną V mercedesa , oponki 35'silverstony (dzisiaj prawie nikt na tym nie jeździ) hamulce tarczówki Honkera i wszystko działa co najmniej z 10 lat (w międzyczasie powstał klon i są bliźniaki)
uważam że silnik merca ze skrzynią merca (różne przełożenia skrzyń mercedesa-można pod siebie dobrać) zostawić i do tego reduktor UAZ , wałek wejściowy reduktora dorabiali z wyjściowego od skrzyni uazowskiej do tego utoczona obudowa łożyska podwójnego i uszczelniacz

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Krees » czw paź 23, 2008 12:56 pm

Oryginalna skrzynia MB od 2,4D jest najlepiej przacującą (pod względem łatwości i lekkości wrzucania biegów) skrzynią, z jaką miałem kontakt. Z tym, że ja mam 4biegową.

Generalnie zawsze lepiej jest zostawić skrzynię dopasowaną fabrycznie do slinika.
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » czw paź 23, 2008 2:01 pm

no dobra a reduktor z gaza do takiej kombinacji to pasuje??

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw paź 23, 2008 2:53 pm

Pasuje, ale obiegowa opinia głosi, że uazowy mocniejszy :)21
Gazikowy w odróżnieniu od uazowego redukuje też na przełożeniu szosowym.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 23, 2008 3:26 pm

Uazowy po takiej przerobce robi sie naprawde mocny. W oryginale potrafi pasc to lozysko pomiedzy skrzynka i reduktorem.
Grzechu_z_UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość