W tej chwili samochód czeka na wyjęcie silnika i zaraz po tym zaprowadzam go do zaprzyjaźnionego blacharza na naprawy nadwozia.
I tutaj mam prośbę; powyższe remonty będę robił po raz pierwszy i aby niepopełnić głupich blędów potrzebuję kilku porad;
1) Na co zwrócić największą uwagę podczas napraw blacharskich UAZa,
2) Które elementy nadwozia należałoby profilaktycznie wzmocnić itp,
3) Jak najlepiej zabezpieczyć auto przed korozją
4) Może jakieś porady aby uniknąć daremnej pracy dla osoby nieznającej zbyt mocno tematu

To samo dotyczy silnika; czy mechanik powinien dostać jakieś wytyczne przy remoncie, czy wystarczy przekazać mu aby przeprowadził naprawę główną i tyle???
Będę bardzo wdzięczny jeśli ze swojego doświadczenia warsztatowego moglibyście dorzucić kilku porad.
Aaa no i auto będzie używane do amatorskiego taplania się w okolicznych błotkach, rekraacyjnie może spróbuje pojechać jakimś łatwym rajdzie, itp.
Z góry dzięki.