koszt niewielki, paczki do pudła większy znacznie...vena81 pisze:ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę)
wspomaganie kierownicy
Moderator: Student
Widziałem takich dziesiątki i żadnemu się nic nie urwało. Powiedz kolego zatem co w naszych maszynach jest przerabiane zgodnie z prawem?? Ingerencja w fabryczne zawiasy, hamulce, tłumiki. W niemcowni na zmianę opon na nietypowe podobno trzeba mieć nawet papier. Wszystko trzeba robić z głową. Napewno ingerencja w mechanizm kierowniczy to nie zabawa. Jeśli ktoś podejdzie do tego bez głowy to nie polecam. 

Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69
uwielbiam 69

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 4:53 pm
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Witam
Ja u siebie założyłem od opla omegi, koszty jakie narazie poniosłem to : zakup przekładni 95 pln (używana) , końcówka drążka do omegi 35 pln, przejściówka z gwintu uazowego na oplowski z śrubą kontrującą 90 pln wykonana przez Unie Grudziądz .Wąs został orginalny od opla, całość przykręcona po przez płyte do ramy, pompa wspomagania od forda. Wstępnie działa ale z garażu jeszcze nie wyjechałem więc trudno powiedzieć jak się to sprawdza
Ja u siebie założyłem od opla omegi, koszty jakie narazie poniosłem to : zakup przekładni 95 pln (używana) , końcówka drążka do omegi 35 pln, przejściówka z gwintu uazowego na oplowski z śrubą kontrującą 90 pln wykonana przez Unie Grudziądz .Wąs został orginalny od opla, całość przykręcona po przez płyte do ramy, pompa wspomagania od forda. Wstępnie działa ale z garażu jeszcze nie wyjechałem więc trudno powiedzieć jak się to sprawdza
uaz 469b, uaz 2.3d
UAZ Adventure pisze:Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsemmaciejmlynarz pisze: Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Ja mam zamontowane z BMW seria 5. Wąs oryginalny od BMW tylko otwór stożkowy powiększony na wymiar Uazowej końcówki drążka. Otwór został powięszony po przez rozgrzanie wąsa i rozkucie go na większy, tzw. ''metodą kowalską''.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
- KRZYSZTOFEq
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 9:23 am
- Lokalizacja: www.5125.pl
- Kontaktowanie:
To się zdecyduj z lublina czy z uaza chyba że kupina na targu w lublinie do uazachudy1 pisze:z lublina sie nadaje, aby od uaza była... ja mam z kętrzyna, pasuje 100%szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Jak już robić wąs to robić on nowa choćby metodą laserową, przecież to strach jeździć na spawanym wąsiegri74 pisze:koszt niewielki, paczki do pudła większy znacznie...vena81 pisze:ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę)


- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
z jakim wąsem - ja tam problemu zadnego nie widzeUAZ Adventure pisze:Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsemmaciejmlynarz pisze: Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
o wspomaganiu z BMW byl osobny temat - radze poszukac


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Masz trudności ze zrozumieniemszychu pisze:a NIE bo: nie ? , bo nie robileś , budowa przekladni nie ta ? nie bo kasztan ?klucz13 pisze:NIEszychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
zalezy z jakiej przekladni BMW - wcale wiec nie jest krotki trzeba tylko wiedziez z czego ja zalozyc ( ile modeli BMW - tyle przekladni ) - powiedzialem - poczytajcie to sie wszystkiego dowiecie - nie bede pisal 10 raz z kolei o tym samymmaciejmlynarz pisze:Wąs od BMW jest za krótki i ma za mały otwór. Dla tego ja mam do tego wąsa przyspawany wąs uaza

a co do spawania to jesli jest dobrze pospawane to peknie zawsze nie na spawie ale obok
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Dobrze piszesz,tylko są rzeczy które nie za bardzo nadają sie do spawania i zawsze pękną obok spawu tam gdzie struktura materiału jest zmieniona.Jesli ktoś ma problem z wytrzymałością spawu na wąsie przekładni to zrobić dodatkowe wzmocnienie materiałem który jast w pełni spawalny a wtedy co najwyżej pęknie nam sam wąs ale otoczka trzyma to nadal.Tylko wątpię zeby dało się ukręcić dobrze pospawanego wąsa siłą przekładni kierowniczej.Bart03 pisze:
a co do spawania to jesli jest dobrze pospawane to peknie zawsze nie na spawie ale obok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości