wspomaganie kierownicy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn paź 27, 2008 9:09 pm

vena81 pisze:ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę) :)
koszt niewielki, paczki do pudła większy znacznie...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » pn paź 27, 2008 9:16 pm

Widziałem takich dziesiątki i żadnemu się nic nie urwało. Powiedz kolego zatem co w naszych maszynach jest przerabiane zgodnie z prawem?? Ingerencja w fabryczne zawiasy, hamulce, tłumiki. W niemcowni na zmianę opon na nietypowe podobno trzeba mieć nawet papier. Wszystko trzeba robić z głową. Napewno ingerencja w mechanizm kierowniczy to nie zabawa. Jeśli ktoś podejdzie do tego bez głowy to nie polecam. :)3
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn paź 27, 2008 9:24 pm

To widac jeszcze za mało widziałeś , i nie tłumaczyłes sie w prokuraturze...

dziesiątki ludzi jeżdzi po pijanemu... ale nie kazdy dojeżdza do celu.......
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » śr paź 29, 2008 9:12 am

Grid74 po swoim przykładzie wiesz jak to jest po pijaku w prokuraturze?
A wspomagnie z lublina wytrzyma? czy da sie to zmotać?
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 9:02 pm przez szychu, łącznie zmieniany 1 raz.

mitek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 22, 2008 4:53 pm
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: mitek » czw paź 30, 2008 8:16 pm

Witam
Ja u siebie założyłem od opla omegi, koszty jakie narazie poniosłem to : zakup przekładni 95 pln (używana) , końcówka drążka do omegi 35 pln, przejściówka z gwintu uazowego na oplowski z śrubą kontrującą 90 pln wykonana przez Unie Grudziądz .Wąs został orginalny od opla, całość przykręcona po przez płyte do ramy, pompa wspomagania od forda. Wstępnie działa ale z garażu jeszcze nie wyjechałem więc trudno powiedzieć jak się to sprawdza
uaz 469b, uaz 2.3d

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 30, 2008 9:14 pm

szychu pisze:Grid74 po swoim przykładzie wiesz jak to jest po pijaku w prokuraturze?
A wspomagnie z lublina wytrzyma? czy da sie to zmotać?
nie na moim ....
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » czw paź 30, 2008 10:41 pm

UAZ Adventure pisze:
maciejmlynarz pisze: Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsem ??


Ja mam zamontowane z BMW seria 5. Wąs oryginalny od BMW tylko otwór stożkowy powiększony na wymiar Uazowej końcówki drążka. Otwór został powięszony po przez rozgrzanie wąsa i rozkucie go na większy, tzw. ''metodą kowalską''.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
KRZYSZTOFEq
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 19, 2007 9:23 am
Lokalizacja: www.5125.pl
Kontaktowanie:

Post autor: KRZYSZTOFEq » sob lis 08, 2008 8:44 am

w moim siedzi przekładnia od omegi B, pompa od forda sierry i jest ok,
koszt przekładni na allegro około 70-200zl pompa 70-100zł

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pn gru 22, 2008 9:15 pm

ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt gru 23, 2008 6:26 pm

szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
NIE
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » wt gru 23, 2008 6:55 pm

szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?

kup, zaloz, sprawdz i podziel sie opinia z kolegami na forum :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

chudy1
 
 
Posty: 124
Rejestracja: wt maja 01, 2007 1:22 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: chudy1 » wt gru 23, 2008 6:58 pm

szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
z lublina sie nadaje, aby od uaza była... ja mam z kętrzyna, pasuje 100%

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt gru 23, 2008 7:06 pm

chudy1 pisze:
szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
z lublina sie nadaje, aby od uaza była... ja mam z kętrzyna, pasuje 100%
To się zdecyduj z lublina czy z uaza chyba że kupina na targu w lublinie do uaza :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » wt gru 23, 2008 7:08 pm

chudy1 pisze:
szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
z lublina sie nadaje, aby od uaza była... ja mam z kętrzyna, pasuje 100%
dobre ;)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 23, 2008 7:10 pm

gri74 pisze:
vena81 pisze:ja polecam od merca beczki komplecik. Koszt niewielki a robi naprawdę dobrze. Wąs przeciąć po skosie i zespawać z uazowskim. (no chyba, że chcesz mieć mercedesowską końcówkę) :)
koszt niewielki, paczki do pudła większy znacznie...
Jak już robić wąs to robić on nowa choćby metodą laserową, przecież to strach jeździć na spawanym wąsie :o Rozwiercić na większy stożek trochę można ale spawać :o
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » śr gru 24, 2008 7:11 am

Ja tam mam pospawany i nawet po tym co wyprawiam w terenie nie myśli się coś z nim stać. Oczywiście jak połączenie jest dobrze pospawane a nie posmarkane.
Szumią jodły gdzieś na dole Tam gdzie stoją dwa Patrole Stoją tam już od godziny Uaz zrobił koleiny

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » śr gru 24, 2008 8:13 am

klucz13 pisze:
szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
NIE
:)21
a NIE bo: nie ? , bo nie robileś , budowa przekladni nie ta ? nie bo kasztan ?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr gru 24, 2008 9:58 am

UAZ Adventure pisze:
maciejmlynarz pisze: Ciekawe wyliczenie jednak trochę pesymistyczne.
A co do wspomagania to ja mam od BMW założone i całkiem fajnie się sprawuje. Nie znam jednak kosztów takiej przeróbki, bo tak już kupiłem moją zmotę
Można wiedzieć jak kolega ma rozwiązany problem z wąsem kierowniczym, ja właśnie planuje montaż sektora z bmw ale mam problem z wąsem ??
z jakim wąsem - ja tam problemu zadnego nie widze
o wspomaganiu z BMW byl osobny temat - radze poszukac !! - to ci sie wyjasni kwestia wasa przekladni 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » śr gru 24, 2008 12:30 pm

Wąs od BMW jest za krótki i ma za mały otwór. Dla tego ja mam do tego wąsa przyspawany wąs uaza
Szumią jodły gdzieś na dole Tam gdzie stoją dwa Patrole Stoją tam już od godziny Uaz zrobił koleiny

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr gru 24, 2008 2:27 pm

szychu pisze:
klucz13 pisze:
szychu pisze:ponawiam pytanie: czy przekładnia kierownicza z lublina sie nadaje ?
NIE
:)21
a NIE bo: nie ? , bo nie robileś , budowa przekladni nie ta ? nie bo kasztan ?
Masz trudności ze zrozumieniem :o jak nie pasi to nie pasi a jak jesteś strasznie ciekaw to sam se zobacz dla czego a jak już zobaczysz to stwierdzisz że najwiekszy gamoń to potwierdzi :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » śr gru 24, 2008 2:52 pm

a jak już zobaczysz to stwierdzisz że najwiekszy gamoń to potwierdzi :)25
:)21
aha i potwierdzasz...
to musze uwierzyć :)
dzięki

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr gru 24, 2008 2:56 pm

szychu pisze:
a jak już zobaczysz to stwierdzisz że najwiekszy gamoń to potwierdzi :)25
:)21
aha i potwierdzasz...
to musze uwierzyć :)
dzięki
Ja stwierdziłem a ty możesz tylko potwierdzić :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » śr gru 24, 2008 3:40 pm

klucz13 pisze:
szychu pisze:
a jak już zobaczysz to stwierdzisz że najwiekszy gamoń to potwierdzi :)25
:)21
aha i potwierdzasz...
to musze uwierzyć :)
dzięki
Ja stwierdziłem a ty możesz tylko potwierdzić :)25
:)21
niech bedzie po twojemu, w innym wypadku ten post nigdy sie nie skończy

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 27, 2008 3:30 pm

maciejmlynarz pisze:Wąs od BMW jest za krótki i ma za mały otwór. Dla tego ja mam do tego wąsa przyspawany wąs uaza
zalezy z jakiej przekladni BMW - wcale wiec nie jest krotki trzeba tylko wiedziez z czego ja zalozyc ( ile modeli BMW - tyle przekladni ) - powiedzialem - poczytajcie to sie wszystkiego dowiecie - nie bede pisal 10 raz z kolei o tym samym 8)

a co do spawania to jesli jest dobrze pospawane to peknie zawsze nie na spawie ale obok
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Post autor: carinus » sob gru 27, 2008 5:44 pm

Bart03 pisze:
a co do spawania to jesli jest dobrze pospawane to peknie zawsze nie na spawie ale obok
Dobrze piszesz,tylko są rzeczy które nie za bardzo nadają sie do spawania i zawsze pękną obok spawu tam gdzie struktura materiału jest zmieniona.Jesli ktoś ma problem z wytrzymałością spawu na wąsie przekładni to zrobić dodatkowe wzmocnienie materiałem który jast w pełni spawalny a wtedy co najwyżej pęknie nam sam wąs ale otoczka trzyma to nadal.Tylko wątpię zeby dało się ukręcić dobrze pospawanego wąsa siłą przekładni kierowniczej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości