Moj Xj jest słabawy (4.0)
Moderator: Mroczny
Moj Xj jest słabawy (4.0)
Ostatnio wtrociłem nim z wczasów - wszystko było ok - tylko że biedaczek cos słabawy jest. Max na długieeeeeej prostej jechał 140 (normalnie 120 było kłopotliwe) - gdzie szukac rpzyczyna (gaz mam - ale na beznynce niewiele lepiej - oczywiście mam antywybucha założony na dolocie powietrza - czyżby aż tak go to osłabiło). Szukam przyczyna. Buiedaczek ma problemy z wejściem -tak jak by mocy brakowało na obroty powyżej 3000 na 4-rce. Pomocy (swiece i przewody mam stare - czyzby moze to?).
Hilfe
Hilfe
Kable i swiece wymienilem juz
Z cisnieniem musze poczekac - (przynajmniej do poniedzialku). Silnik juz pracuje rowniej (wimiena swiec i kabli) - ale mam wrazenie ze mocy nie przybylo. Zapchany katalizator mzoe byc powodem bo mi czasem z przed katalizatora wode puszcza (przy smiganiu na gaz). Wiec to sprawdze rowniez.
Dzieki za sugestie bede informowal o postepach.
Bladzienki
Dzieki za sugestie bede informowal o postepach.
Bladzienki
A jak sprawdzic katalizator? Czy da sie go jakos przeczyscic/przedmuchac? Ile kosztuje nowy... pytam tak z ciekawosci i na przyszlosc...
ps. sam kiedys przechodzilem problem utraty mocy... ale umnie raczej problem tkwil w nodze ktora sie przyzwyczaila i chciala wiecej niz w samochodzie chyba
ps. sam kiedys przechodzilem problem utraty mocy... ale umnie raczej problem tkwil w nodze ktora sie przyzwyczaila i chciala wiecej niz w samochodzie chyba

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Problem wyjasniony (tak twierdza specjaliści lokalni)
Utrata mocy + puszczanie sporej ilości wody (wraz z niewielka iloscia oleju) spowodowane jest uszkodzoną uszczelka pod głowicę (dobrze ze nie sama głowica padła). Czeka mnie teraz nieco zabawy - ale zastanawiam się czy nie przeczekać do września gdy zostanie otwarty serwis w Jelczu Laskowice (pan Wiktor), bo lokalnym specjalistom się boję autko oddawać (nie jestem na tyle majętny by pewne koszsty - które i tak straszliwie poczuje - ponosic wielokrotnie). Nartazie kontroluje poziom płynów i śmigam nim bardzie oszczednie.
Czekam na wasze sugestie.
Tak poza tym gdzie takie uszczelkowe ustoństwo kupić by nie przepłacić (i o jakich tu kosztach mówimy?)
Pozdrawiam.
Czekam na wasze sugestie.
Tak poza tym gdzie takie uszczelkowe ustoństwo kupić by nie przepłacić (i o jakich tu kosztach mówimy?)
Pozdrawiam.
uszczelka+planowanie glowicy i ... - moze troche $$$ wyskoczyc
pozatym znajdz przyczyne takiego stanu rzeczy, czy sie przypadkiem nie zagzal itp...
najpierw wyeliminuj przyczyne a dopiero potem jej skutek coby niepotrzebnie 2 x tego samego nie robic

pozatym znajdz przyczyne takiego stanu rzeczy, czy sie przypadkiem nie zagzal itp...
najpierw wyeliminuj przyczyne a dopiero potem jej skutek coby niepotrzebnie 2 x tego samego nie robic
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Byc moze tak
Zgrzac sie mogl - ale to sprawa poprzedniego wlasciciela u mnei temeratura ok nie dochodzi nawet w korkach do 100 C. OJ słodkie wydatki. Oby na tym sie skonczylo
Cisnienie na cylindrach
Jakie byc powinno "wzorcowe" cisnienie na cylindrach w XJ 4.0 90r.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości