jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn wrz 13, 2004 8:48 pm
Witam i od razu pytam?
Gażnik wołga 126g - od razu po zapaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty i pali tylko na ssaniu. Oczywiście cięgna gazu są wyregulowane., pływak szczelny i poziom po regulacji.Bez ssania nie zapala.Dodam , że na innym gażniku chodzi miodzio.Rozkręcałem go przedmuchiwałem i nic

Spotkał się moze ktoś z takim objawem? I co to może być

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » pn wrz 13, 2004 9:01 pm
Taniej bedzie zamienic niz motac.
Jak chcesz to u mnie w garazu sie jeszcze pogazikowy weber poniewiera.
Ma co prawda szersze dysze i pali wiecej niz normalnie ale hulał niezle.
Oddam za piwo

Ja bym zainwestowal jednak w solexa i problem z głowy.
Ostatnio zmieniony pn wrz 13, 2004 9:38 pm przez
Jerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Disco 300 ES
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pn wrz 13, 2004 9:08 pm
sluchaj sie starszych

dobrze prawia

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » pn wrz 13, 2004 9:15 pm
Solex.. to fakt. Choc ja do wolgi mam jikova...
W koncu moze zajrzysz do mnie na wawer.. to ci to pokaze:)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn wrz 13, 2004 9:56 pm
GAZFAN a ty nie masz może wołgowskiego?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » pn wrz 13, 2004 9:59 pm
Jednogardzielowy jikov jak w zukach..... a przy nim mialem kiedys takie obajwy.. okazalo sie ze uszczelke przepustnicy odwrotnie zalozylem i kanalik wolnych obotow nie mial droznosci... tez tylko na wysokich obrotach i na ssaniu chodzil..
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn wrz 13, 2004 10:21 pm
ale ja nic mu nie rozkrecałem oprócz wykręcania dysz
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Cywil
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: czw cze 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Cywil » wt wrz 14, 2004 10:27 am
Witam

A ile takowy solex kosztuje

i gdzie tego szukac... ?
Przy okazji... Ktos ma moze opis regulacji K131 i rozmieszczenie "regulatorow"

? Pliiiz - jestem w potrzebie - se pokrecilem i .... jest "pupa".
-
kubol_59
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: kubol_59 » wt wrz 14, 2004 12:27 pm
DOLACZE SIE Z PROSBA, CZUY MA KTOS OPIS K151, GDZIE SA REGULATORY I JAK TO ZROBIC, TYLKO NIE TA RUSKA STRONA

-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw wrz 16, 2004 9:28 am
Gri, to rozkręć go całego, jak bozia przykazała -zapewne paprochy masz gdzieś w kanałach, a najpewniej w okolicy wkrętu regulacji mieszanki.
Gdyby sprawa okazała się beznadziejna - lezy u mnie K-126G igła nówka pewex - niepotrzebna.
_____________________
Co do regulacji K-151 - trochę o nim było w polskiej książeczce z serii dla mechaników - pt. "gaźnik" Generalnie dużo regulacji tam nie ma - on tylko tak groźnie wyglada. Ale dla poprawnej pracy potrzebuje półelektronicznego ruskiego systemu ZHS o wdzięcznej nazwie "Ozon"

-
kubol_59
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: kubol_59 » czw wrz 16, 2004 10:36 am
Mozna prosic o wiecej informacji na temat tego zhs, bo mam taki element ktory nie bardzo wiem jak podlaczyc, ma 3 bolce, oraz dwie takie "wpustki" do ktorych przylacza sie rurki moze podcisnienia? Czy z tym czyms gaznik pracuje duzo lepiej?
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw wrz 16, 2004 10:34 pm
No powiem tylko, że na ludzi z forum zawsze można liczyć i załatwiona sprawa.Gażniczek jest i chodzi dobrze. Podziękowania dla wszystkich oferujących swą pomoc a największe dla tego kto mi go pożyczył

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » czw wrz 16, 2004 10:39 pm
ja mialem dwugadzielowego jikova całkiem niezle dawał rade naprawde

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » czw wrz 16, 2004 11:16 pm
kubol_59 pisze:Mozna prosic o wiecej informacji na temat tego zhs, bo mam taki element ktory nie bardzo wiem jak podlaczyc, ma 3 bolce, oraz dwie takie "wpustki" do ktorych przylacza sie rurki moze podcisnienia? Czy z tym czyms gaznik pracuje duzo lepiej?
Zhs w K-151 działa następująco: Ma wbudowaną membranę, na którą działa podciśnienie z rury ssącej silnika, powodując zamknięcie iglicy w układzie wolnych obrotów - czyli hamowanie silnikiem. Taka sytuacja następuje tylko wtedy, gdy przepustnica jest zamknięta i jednoczesnie obroty są powyżej ok. 1000. Oba czynniki odczytuje układ elektroniczny, na podstawie impulsów z cewki - obroty, na podstawie sygnału z mikroprzełącznika przy przepustnicy gaźnika - info o zamknięciu przepustnicy. Wtedy układ ten wysyła sygnał wykonawczy do otwarcia elektrozaworu na wężyku doprowadzajacym podciśnienie z kolektora do zhs. Ot - wszystko. Jeden z tych króćców właśnie do tego służy.
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » pt wrz 17, 2004 6:58 am
gri74 pisze:No powiem tylko, że na ludzi z forum zawsze można liczyć i załatwiona sprawa.Gażniczek jest i chodzi dobrze. Podziękowania dla wszystkich oferujących swą pomoc a największe dla tego kto mi go pożyczył

A czy ty go moze w niedziele nie wystawisz na pojezdzenie?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
kubol_59
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz lip 25, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: kubol_59 » pt wrz 17, 2004 10:24 am
Prosze o dokladniejsze wyjasnienie podlaczenia tego ZHS do k151[/quote]
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt wrz 17, 2004 10:57 am
No nie bardzo w niedziele mogę, bo właśnie niedziela to jedyny dzień w tygodniu kiedy pracuję

ale w sobotę za tydzień może? jak nic nie klęknie bo wczoraj była pierwsza jazda po 11 m-cach remontu i od razu łożyska sie rozsypały bo nikt nie zajrzał do tej strony mostu

chyba przez przeoczenie bo druga była robiona
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » sob wrz 18, 2004 3:36 am
kubol_59 pisze:Prosze o dokladniejsze wyjasnienie podlaczenia tego ZHS do k151
[/quote]
Jak Ci to mam dokładniej wyjaśnić? Pokazać w powietrzu

Nie mam schematu niestety, opis jest - moim zdaniem - precyzyjny.
Dodam tylko, że jeszcze do cewki (B+) podłącza się styk dużego elektrozaworu, sterczącego wyżej, ze zwieńczenia gaźnika - jest to zawór odpwoetrzenia komory pływakowej, zapobiegający powstawaniu korków par paliwa przy gorącym silniku.
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » sob cze 27, 2009 9:01 pm
A drugi konektorek na elektrozaworze trzeba do czegoś podłączyć??
Podciśnienie do aparatu zapłonowego mam połączyć z krócem nr 49??
nr 52 i 53 to jest ten elektrozawór???
http://www.uazbuka.ru/k151.htm
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » ndz cze 28, 2009 5:54 pm
podłączyłem jeszcze rurką kruciec nr 48 z nr 29 (tam gdzie membrana) jest lepiej ale to jeszcze nie to...
nie widzę żadnej różnicy jak odłącze kabelek który podaje impulsy z cewki zapłonowej pewnie dlatego że że drugi konektorek jest pusty do czego go podłączyć??
Ma może ktoś do gaźnika K151 podłączony LPG bo na niskich obrotach mi gaśnie...
Ja zrobiłem w orginalnej obudowie dwa otwory od góry które doprowadzją LPG z parownika prosto nad gardzielami
@SebastianS masz taki gaźnik w uazie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość