ręczny na tylni most

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw paź 21, 2004 10:08 am

eeee, jaguary mają hydrauliczny, sterowany silniczkiem elektrycznym - jest sobie silnik, który za pomocą ślmaczka porusza dźwigienką napierającą na tłoczek... Mogą mi na garb skoczyć :> Akurat jakiś leszcz na przeglądzie zauważy, że dźwignia ręcznego nie jest połaczona z linkami tylko z pompą...

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw paź 21, 2004 1:28 pm

taaa, porównaj sobie teraz system jaguara np. z pompa sprzęgła od dużego fiata :)21
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw paź 21, 2004 1:31 pm

Jedyna różnica, to taka, że hydrauliczny ręczny na fiatowskiej pompie 10x prostszy i bardziej niezawodny...

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » czw paź 21, 2004 1:49 pm

A postawił byś swojego syfa na noc z górki??

Myśle jadnak że uszczelnienia użyte w jednym i drugim mogą sie troche różnić...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw paź 21, 2004 2:07 pm

Ja tam na biegu stawiam, ręczny tylko przy nawrotach używam
:)21

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt paź 22, 2004 3:31 am

taa jak na parkingu strasznie ciasno zaparkuja sasiedzi :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt paź 22, 2004 9:20 am

yyyy... jak mieszkałem w popzednim mieszkaniu, to jak było ciasno, to warszawę stawiałem na takiej skarpie, gdzie normalnym plaskaczem nie podjedziesz... Strasznie się niektórzy sąsiedzi wkurwiali że zawsze mam gdzie stanąć :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt paź 22, 2004 7:12 pm

Szarbia pisze:Reczny pelni funkcje hamulca awaryjnego i postojowego.
A postojowy MUSI byc mechaniczny tak wiec reczny hydrauliczny
wg przepisow odpada.
:o :o Jesteś pewny?
Sprawdż dobrze,ale wg mnie przepisy nie wymagają zadnych hamulców "awaryjnych",a jedynie postojowe,nie okreslając,czy maja być mech czy inne.
Postojowy na hydraulice wg mnie spełnia kryteria przepisów,ą ze nie jest to powszechnie stosowane to juz insza inszość.
Chyba Ci się pomerdało z wymogiem,że w razie awarii wspomagania-musi być mechaniczne sprzężenie takie,aby hamulec działał,czyli nie może być np sprzęgu elektrycznego.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości