
Hej
Jarek
Moderator: Student
RudeBoy pisze:Kupic caly zestaw przelacznikow zespolonych od Nowego Uaza wraz z nowa kierownica. Te przelaczniki maja tyle funkcji ze ho...ho...
Dokladnie o to mi chodziWładek pisze:RudeBoy pisze:Kupic caly zestaw przelacznikow zespolonych od Nowego Uaza wraz z nowa kierownica. Te przelaczniki maja tyle funkcji ze ho...ho...
RudeBoy, jak zwykle zresztą, rację ma. Miałem oryginalny przełącznik kierunkowskazów (i tylko kierunkowskazów), ten "z taką gumką". Padł po jakimś czasie, no bo musiał, w końcu gumka się wycierała i pupa blada. W ramach spirali zbrojeń, która nakręca się stale ale po cichu (czasem tylko wybucha: "zakładam V12 pod TIR-a, skrzynia z autobusu, koła od koparki"...), nabyłem oryginalny rosyjski przełącznik zespolony uaz-owski oraz kierownicę nową. Jest w trakcie podłączania. Ma, jak na cywilizowane auto przystało, dwie dźwignie: lewa - góra,dół to kierunkowskazy, przód to włączenie długich, w tył - mignięcie długimi, prawa dźwignia: wycieraczki w górę - 3 stopnie, w przód - wycieraczka z tyłu, której nie mam.Podchodzi on do kierownicy nowego typu, która klakson ma zapięty na dwóch "skrzydełkach". W kierownicy niestety brak airbagu!
![]()
[/list]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość